Het is je plicht, boshomo. Userfoto's mag een ander niet plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nee.
Poll: Hoe lang gaat deze mod het volhouden?quote:
Partijdige pollquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Poll: Hoe lang gaat deze mod het volhouden?< 1 Dag < 1 week < 2 weken < 3 weken < 4 weken Weet ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een foto plaatsen van een user en het verzoek om die te verwijderen weigeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Commentaar en positieve opmerkingen over me kunnen hier en in het de boswachter topic.
Daarvoor is de ik weet niet optiequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Partijdige pollIk mis eeuwig.
Oh ik dacht dat je het over die DJ foto had Kreator. Wees dan ook duidelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Commentaar en positieve opmerkingen over me kunnen hier en in het de boswachter topic.
Staan ze op FOK?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is je plicht, boshomo. Userfoto's mag een ander niet plaatsen.
..geeft niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik dacht
Astu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..geeft niet.
Vergeet je de quotes ook niet?
Zo leer je elke dag weer wat bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
Staan ze op FOK?
Ja hè
Maaaaaaaaaar, we hebben een precedent, de foto is bedoeld om af te zeiken, dus moet ie idd weg.
Weer wat geleerd
Er staan toch verder geen beledigende teksten op de foto ofzo ? Ik heb de foto alleen in een fotolijstje gemonteerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan ze op FOK?
Ja hè
Maaaaaaaaaar, we hebben een precedent, de foto is bedoeld om af te zeiken, dus moet ie idd weg.
Weer wat geleerd
Is niet netjes van je, boswachtertje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Er staan toch verder geen beledigende teksten op de foto ofzo ? Ik heb de foto alleen in een fotolijstje gemonteerd.
Veel leesplezierquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
12:00 Zo mijn dagdeel zit erop![]()
Amuseer jullie !![]()
![]()
quote:
Mods die een leven faken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Amuseer jullie !![]()
![]()
Omdat ik vanavond naar Olympisch Elftal - Olympisch Elftal Belgie gaquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef jordeeeh het volgende:
Bos, waarom neem je niet de avonddienst? Of vind mama het niet leuke als je zo laat nog achter de pc zit?[ afbeelding ]
Ja nou? Alsof FOK! niet voor gaat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond naar Olympisch Elftal - Olympisch Elftal Belgie ga
Nee niet als teletoeter.
Teletoeters
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe je moet gewoon op tijd naar bed.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Amuseer jullie !![]()
![]()
Leugenaarquote:
Ik las kleurtjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef slindenau het volgende:
Kunnen een paar van die kleutertjes hier die KLB nu aan het verzieken zijn geen ban krijgen ofzo. Liefst voor onbepaalde tijd
Ik ookquote:
Wannabe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef slindenau het volgende:
Kunnen een paar van die kleutertjes hier die KLB nu aan het verzieken zijn geen ban krijgen ofzo. Liefst voor onbepaalde tijd
Geeft niet J:/. Ik had hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef Jarno het volgende:
Sorry, misschien heb ik de indruk gewekt dat het mij zou interesseren wat jouw mening is.
Dat is ten onrechte. Excuus.
Het blijft maar doorratelen K. Kun jij 'm geen FFA-ban opleggen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
remlof, wanneer wordt StefanP/rood_verzet mod van POL?
of Meki mod van NWS?
Zei de fuckface wiens leven afhangt van KLB en wel kan janken nu zijn subforumpje verneukt wordt door anti-boswachter users (lees: 95% van de users).quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:01 schreef slindenau het volgende:
Ik praat dan ook tegen jullie, niet met jullie. Dat is zegmaar uit principe, ik praat niet met kutusers.
Ik ben ook anti-boswachterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei de fuckface wiens leven afhangt van KLB en wel kan janken nu zijn subforumpje verneukt wordt door anti-boswachter users (lees: 95% van de users).
Zeikwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |