Eerste keer alleen rijden vond ikzelf erg lekker. Heerlijk ontspannen zonder iemand naast je die op je vingers zit te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Naamah het volgende:
Even benieuwd.. degenen die hun rijbewijs al hebben, hoe was de eerste keer dat je alleen achter het stuur zat? Hoe vond je dat? Ging het goed? Ben je voor de gein een beetje rond gaan rijden of had je de auto echt ergens voor nodig?
Mensen die zich daar überhaupt druk om maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:54 schreef Naamah het volgende:
Naja.. de jongen naast me zat steeds af te kijken, dus probeerde hem steeds te misleiden, misschien kwam het daardoor
De allereerste keer dat ik zelf reed, na m'n rijbewijs gehaald te hebben, vond ik vooral de auto enorm raar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Naamah het volgende:
Even benieuwd.. degenen die hun rijbewijs al hebben, hoe was de eerste keer dat je alleen achter het stuur zat? Hoe vond je dat? Ging het goed? Ben je voor de gein een beetje rond gaan rijden of had je de auto echt ergens voor nodig?
Geen idee of het altijd zo gaat, ik heb er ook maar één keer gezeten, maar bij mij waren er ook enorm veel gezakt in ieder geval. Heb me ook helemaal doodgelachen aan het einde (in mezelf althans)...quote:Overigens net m'n theorie gehaald, echt bizar.. we zaten daar met 50 man en maar 15 die het gehaald hadden!! Meeeeen.. gaat dat altijd zo? Ook mensen die er voor de zevende (!!!) keer zaten. Ik had 1 fout (:'() en ik baal d'r ontzettend van want het is ook nog eens in de stomste categorie (voor laten gaan bij bijzondere manoeuvres) en waarschijnlijk heb ik gewoon op het verkeerde knopje gedrukt, want ik weet écht wel hoe dat zit. Naja.. de jongen naast me zat steeds af te kijken, dus probeerde hem steeds te misleiden, misschien kwam het daardoor
Daar lijkt het wel op idd.. Wat ik niet zo goed snap, want het kost je gewoon elke keer een aardig bedrag en ook nog echt veel tijd! Is gewoon zonde.. En met gewoon even hard leren en oefenen moet iedereen het gewoon kunnen halen. Het CBR moet daar trouwens wel flink rijk van worden..quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Benny_Lava het volgende:
Ik kan me rijbewijs donderdag ophalen, moest er ¤41,30 voor betalen (afzetterij). Bij mij met het theorie waren er ook maar heel weinig geslaagd. Er zat iets van 30 man en maar 5 waren er geslaagd including me. De meeste gasten die daar zitten nemen het niet eens serieus volgens mij.
Huh je hebt praktijkexamen met examengarantie? Wat bedoelen ze daarmee? En je moet wel de auto huren als je dat praktijkexamen gaat doen? Dus als je examen wilt doen, moet je alsnog 70 euro bijbetalen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:40 schreef shayolo het volgende:
Hey allemaal:D
Ben 9 september begonnen met mijn eerste rijlessen in Haarlem. Heb een pakket genomen van:
- 28 lessen (50min)
- TTT
- praktijkexamen (+examengarantie)
voor 999 euro.
Niet duur als je het mij vraagt. Betaal alleen wel 70 euro per examen voor de auto huren.
Woensdag heb ik in één keer mijn theorie gehaald in Amsterdam, en er waren er maar 8-10 geslaagd van de 50! 4 foutjes had ik
Ik heb nu 3 lessen van 2x50min gehad, en vanaf het begin moest ik meteen schakelen. Ik moet zeggen dat ik nu het schakelen wel onder de knie heb, maar soms moet ik toch effe denken bij bochten(remmen, terug naar 2, kijken..).
14 oktober ga ik de TTT doen
Heeft iemand nog tips voor me, want als ik bijvoorbeeld moet afslaan, en ik ga heeel langzaam (bijna stilstaan) doordat er een auto voor me rijdt ofzo, wat ik dan moet doen met de koppeling. De ene keer zegt ie koppeling los en voet ernaast, en de andere keer moet ik hem wel indrukken omdat hij dan af gaat slaan :S..
(tevens tvp..)
Zo'n pakket ook wel eens gehad.. als je dan de eerste keer niet slaagt betalen zij je tweede examen, dat houdt die examengarantie in. En nog bijbetalen voor de auto tijdens het examen hoeft dan niet. Op zich een prima deal, maar je hebt nu ongeveer 23 lesuren, dat kan genoeg zijn, maar veel mensen hebben toch meer nodig hoor!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Huh je hebt praktijkexamen met examengarantie? Wat bedoelen ze daarmee? En je moet wel de auto huren als je dat praktijkexamen gaat doen? Dus als je examen wilt doen, moet je alsnog 70 euro bijbetalen?
Hey! Ik heb onbeperkt examengarantie, dus als ik zak dan betalen ze mijn volgende praktijk examens totdat ik het haal. Alleen betaal je wel 70 euro per reservering van de auto tijdens het examen. Maar dat is toch altijd goedkoper dan 200 nogwat euroquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Huh je hebt praktijkexamen met examengarantie? Wat bedoelen ze daarmee? En je moet wel de auto huren als je dat praktijkexamen gaat doen? Dus als je examen wilt doen, moet je alsnog 70 euro bijbetalen?
14 oktober moet ik afrijdenook in a'dam misschien kom ik je wel tegen haha.
Waarom zo veel uren?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:08 schreef rene90 het volgende:
Ik heb het volgende voor 1595 euro in Amsterdam:
48 lesuren (60 min)
1 TTT
2 praktijkexamens
Dat heb ik gedaan met het idee dat ik dan in ieder geval genoeg uren heb om het te volbrengen, op mijn eigen tempo. Ik doe lekker rustig aan (ben vanaf half februarie bezig) dus vandaar eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |