quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Ondertussen zelf een Hyves hebben met minder dan 100 vrienden.
Ik heb wel vrienden, maar die hoef ik niet constant berichten te sturen om te laten weten dat ik ze nog wel aardig vindt. Ook wil ik geen hyves omdat het er alleen maar om draait om zoveel mogelijk onbekende mensen als "vrienden" te maken zodat je met je verneukte guido hoofd kan opscheppen bij je vrienden hoeveel vrienden jij op hyves hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef HutteFlutte het volgende:
Mits user echt geen hyves heeft, heeft user geen vrienden. Bijna heel NL zit op hyves.
En niet zeiken dat het niet 'zo is'. Want waarom gebruikt iedereen MSN en niet ICQ. 'Omdat iedereen MSN heeft!'.
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen. Er is overigens niks mis met Hyves, degene hier die 't afzeiken doen dat waarschijnlijk zielig en alleen vanuit hun muffe zolderkamertje.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Hier op FOK! wel heel erg Hyves haten.
En ts doet dat wel dus heeft hij een pimp status omdat hij 10 vrienden en 400 onbekenden op hyves als vrienden heeftquote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen.
Cool man, en waarom zou ik mijn collega's op hyves willen hebben? Zodat ik naast dat ik ze ook kan bellen/e-mailen/msn'en/een kaart sturen(quote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef HutteFlutte het volgende:
Oude klasgenoten, Collega's, Vrienden, Kennisen kom je al gauw over de 100 heen hoor.
228 vrienden gek!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:31 schreef makkie88 het volgende:
ik hyve tegenwoordig ook:)
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen. Er is overigens niks mis met Hyves, degene hier die 't afzeiken doen dat waarschijnlijk zielig en alleen vanuit hun muffe zolderkamertje.
100 vrienden op Hyvesquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Hier op FOK! wel heel erg Hyves haten.
Hmmm delicious trollbait.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
EEENS!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef 3lmo het volgende:
Jemig, wat zijn jullie een stel zuurpruimen zeg. Je hoeft ook niet altijd met elkaar te communiceren, het is gewoon een leuk bijkomsel. Je hoeft niet realtime te chatten, maar kunt gewoon 'krabbelen'. Ook moet je die begrippen als 'vrienden' relatief nemen, wat jullie hier dus echt niet doen. Dat je het zelf niet leuk vindt, oké. Maar ga dan niet het concept afkraken, want dat is namelijk innovatief en speels opgezet.
Hyves is best leuk, je moet het alleen naar je eigen smaak scheppen.
Dat snappen ze niet. Buiten Fok om hebben ze geen vrienden of mensen die ze kunnen toevoegen. Daarom gaan ze zich er maar tegen verzetten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef 3lmo het volgende:
Jemig, wat zijn jullie een stel zuurpruimen zeg. Je hoeft ook niet altijd met elkaar te communiceren, het is gewoon een leuk bijkomsel. Je hoeft niet realtime te chatten, maar kunt gewoon 'krabbelen'. Ook moet je die begrippen als 'vrienden' relatief nemen, wat jullie hier dus echt niet doen. Dat je het zelf niet leuk vindt, oké. Maar ga dan niet het concept afkraken, want dat is namelijk innovatief en speels opgezet.
Hyves is best leuk, je moet het alleen naar je eigen smaak scheppen.
quote:
Couldn't agree morequote:Op maandag 21 juli 2008 21:05 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, maar die hoef ik niet constant berichten te sturen om te laten weten dat ik ze nog wel aardig vindt. Ook wil ik geen hyves omdat het er alleen maar om draait om zoveel mogelijk onbekende mensen als "vrienden" te maken zodat je met je verneukte guido hoofd kan opscheppen bij je vrienden hoeveel vrienden jij op hyves hebt.
Postduiven, rooksignalen, HALLO!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:36 schreef Sno0ze het volgende:
Waarom Hyves als er ook dingen bestaan zoals MSN, sms, telefoon, e-mail, fuckin FAX.
Precies de reden waarom ik er geen een hebquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef RSie het volgende:
mensen die Hyves voor kneuzen vinden doen zelf iets te hard hun best om cool gevonden te worden.
ik vind Hyves wel lachen! je tikt snel en makkelijk ff een berichtje naar vrienden, je kan mensen opzoeken die je al jaren probeerde te bereiken maar het telefoonnummer van kwijt was.
Ik heb via Hyves enkele oude schoolmaatjes teruggevonden en spreek zo af en toe met ze af, beregezellig!
+dat het soms ook wel eens makkelijk is voor sollicitaties om de persoon die tegenover je komt te zitten alvast te verkennen, of voor mijn werk (acc.manager buitendienst) om vooronderzoek naar potentiele klanten te doen!
dus wat mij betreft is Hyves top!
tsja,.. je kan ook zorgen dat je profiel niet zichtbaar is voor niet-vrienden! dan maakt het allemaal geen reet uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik er geen een heb
Daar zijn er nogal wat van ja. Je hebt zo'n heel netwerk van 'lekkere wijven' die zich voordoen als lesbi om maar in de hyves van lekkere andere lesbies te komenquote:
Vanwege je voorliefde voor SM met negroïde homofiele lilliputters?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:14 schreef RSie het volgende:
[..]
tsja,.. je kan ook zorgen dat je profiel niet zichtbaar is voor niet-vrienden! dan maakt het allemaal geen reet uit.
alleen veel mensen doen dit niet waardoor je behoorlijk wat over ze te weten kan komen.
Mijn profiel is alleen zichtbaar voor mensen die van mij toestemming hebben gekregen om het te zien! als collega's het zouden lezen zouden ze zich kapot schrikken dus hoef ik die er ook niet op te hebben!
Ik zie een tegenstelling..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:19 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook Hyves, leuk om foto's van vrienden te krijgen, of snel te lezen als iemand iets heeft meegemaakt. Mensen die je toch iets minder snel belt. Ik heb er alleen totaal geen behoefte aan om mijn sociale penis op te meten o.i.d. Heb dus 'maar' 38 vrienden. Gewoon mensen die ik heel goed ken.
en dat zijn dan ook de enigen die in mijn vriendenlijst staan en van mijn afwijking weten!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vanwege je voorliefde voor SM met negroïde homofiele lilliputters?
Jij bent dus ook zo'n figuur die z'n kleine pielemuis compenseert met een groot vriendenaantal op Hyves?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Je vriendin probeert haar kleine pielemuis te compenseren?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Eens, totdat ik dit las:
[..]
Jij bent dus ook zo'n figuur die z'n kleine pielemuis compenseert met een groot vriendenaantal op Hyves?Ik heb zelf ook 'maar' 72 mensen in m'n Hyves-vriendenlijst. Maar dat zijn ook mensen die ik stuk voor stuk allemaal vrij goed ken. Dat in tegenstelling tot al die klapdeurjosties die elk willekeurig buurmeisje van de neef van de cavia van de vriend van een vage kennis toevoegen, of BN`ers gaan toevoegen, alleen om een groot vriendenaantal te hebben.
![]()
M'n vriendin doet dat ook.Ze heeft 350+ mensen in d'r lijst en als ik één van die personen willekeurig aanwijs en vraag wie dat is dan krijg ik altijd als antwoord "ach, die ken jij toch niet.".
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je vriendin probeert haar kleine pielemuis te compenseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uitgaande van z'n avatar kijkt 'ie nog 'Anime' ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:40 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Zenon het volgende:
Ik heb geen hyves en ik haat het.
---------------------------------------------
Ik speel WoW
ZO prachtig
Woah, interessante achterwerkfoto's!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hyves, die staat open voor iedereen en ik schaam me er niet voor.
Hier hoppa:
http://stbabylon.hyves.nl
Zo, is mijn leven nou kutter of dat van jullie beter? Nee he..
Waarschijnlijk niet, want dat heeft ook iedereen en als je dus zo'n ding hebt ben je niet 'anti' en 'rebels', fuckdasystem jewaids!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Veel mensen zonder hyves hiero...
Al wel een mobiele telefoon enzo?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef Chou het volgende:
[..]
100 vrienden op Hyves
Weet wat een vriend is.
Weet wat relativeren is.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef Chou het volgende:
[..]
100 vrienden op Hyves
Weet wat een vriend is.
Die je nog af moet werken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Inverted_World het volgende:
Damn, eens met klacht, alleen TS je bent een stomme mongool met je opmerking over het 'minder dan 100 vrienden hebben'.
Jij kent misschien 5 mensen uit die tering vrienden lijst die je hebt. De rest zijn breezah's die je hebt toegevoegd, die vervolgens bij jou reageerden van; Wie ben jij ?! Dus lul niet zo dom. In tegenstelling tot jij ken ik mijn 85 vrienden allemaal, zijn het grootste deel lekker wijfen waarmee ik minsten een keer heb gezoend, en het andere deel zijn oud-klasgenoten van de basisschool (reden waarom ik hyves heb aangemaakt).
Fout. En Gristendom is ook niet juist.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Hyves is ok.
Ah, iemand met ervaring.quote:De rest zijn breezah's die je hebt toegevoegd, die vervolgens bij jou reageerden van; Wie ben jij ?!
Ja! als je meer dan 5 vrienden hebt ben je volgens FOK! een ongelofelijke loser!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb lekker 456 vriendenben ik nu een loser?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Inverted_World het volgende:
Damn, eens met klacht, alleen TS je bent een stomme mongool met je opmerking over het 'minder dan 100 vrienden hebben'.
Jij kent misschien 5 mensen uit die tering vrienden lijst die je hebt. De rest zijn breezah's die je hebt toegevoegd, die vervolgens bij jou reageerden van; Wie ben jij ?! Dus lul niet zo dom. In tegenstelling tot jij ken ik mijn 85 vrienden allemaal, zijn het grootste deel lekker wijfen waarmee ik minsten een keer heb gezoend, en het andere deel zijn oud-klasgenoten van de basisschool (reden waarom ik hyves heb aangemaakt).
Jij zit de ganse zaterdag voor je huis in een tuinstoel halveliter blikken bier te drinken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Sjibble het volgende:
Op ons werk hebben we een pauper die elke zaterdag iets moet doen.
Echt elke week heeft die gozer net op die zaterdag een verjaardag
Lijkt wel of ie naar elke verjaardag uit zn hyves gaat.
Verjaardagen ftwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Sjibble het volgende:
Op ons werk hebben we een pauper die elke zaterdag iets moet doen.
Echt elke week heeft die gozer net op die zaterdag een verjaardag
Lijkt wel of ie naar elke verjaardag uit zn hyves gaat.
Nee man, dan word ik gelollerpwnt en worden er hier foto's van me gepost en zoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Doe eens een linkje naar je hyves dan?
Ik heb geen GSM (vier jaar geleden gejat en geen nieuwe aangeschaft, vind het tot nu toe beter zo).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Veel mensen zonder hyves hiero...
Al wel een mobiele telefoon enzo?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen GSM (vier jaar geleden gejat en geen nieuwe aangeschaft, vind het tot nu toe beter zo).
Aan Hotmail en MSN ben ik nooit begonnen en ook Hyves komt er bij mij niet in. Ik hoop stellig dat Raymond Spanjar ooit bankroet raakt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Gluckskafer het volgende:
HyvesZal ik je een lollerverhaal vertellen.
Ik zat dus laatst bij de dokter in de wachtkamer. Zat er toevallig ook een kennis.
Dus die dude vraagt zo aan mij: heb jij ook hyves?
Dus toen keek er zoeen ander patiënt ineens op,man die dacht zeker aan HIV of een ander enge ziekte ofzo.
![]()
Dus ik zeg zo: ja ik heb ook hyves. Dus die vrouw echt zo van:![]()
Dat ik geen Hyves en GSM heb, betekent niet dat ik het eng vind om met iemand te praten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
Praat je weleens in het echt met iemand of vind je dat al helemaal eng?
Ik denk eerder dat jouw verhaal een 'spuit 13'-verhaal is, want hier op FOK! wordt Hyves vaak geassocieerd met HIV.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Gluckskafer het volgende:
HyvesZal ik je een lollerverhaal vertellen.
Ik zat dus laatst bij de dokter in de wachtkamer. Zat er toevallig ook een kennis.
Dus die dude vraagt zo aan mij: heb jij ook hyves?
Dus toen keek er zoeen ander patiënt ineens op,man die dacht zeker aan HIV of een ander enge ziekte ofzo.
![]()
Dus ik zeg zo: ja ik heb ook hyves. Dus die vrouw echt zo van:![]()
Je moet inderdaad vooral niet naar de functionaliteit en veiligheid d'r van gaan kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:19 schreef McKillem het volgende:
Ik heb hyves, maar ik vind het kut. Het steekt ronduit onlogisch in elkaar bijvoorbeeld.
Waarom het dus ook zo'n populair is, joost mag het weten.
Meeloper !!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef Knoflook het volgende:
Hyves is wel grappig. Je moet er toch bij horen.
Nee, geen netnummers raden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Knoflook het volgende:
He maar ik vind je wel leuk, een keer samen uit eten ? Geef je nummer maar.
024.....
En hoeveel mensen zitten er op Fok?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mag ik de u erop wijzen dat de FOK! hyves 851 leden bedraagt op dit moment?
Dus zo,n hekel heeft fokkend Nederland niet aan hyves me dunkt.
Nee?quote:
Ik zou best wel eens willen weten hoeveel inactieve accounts er bij Hyves zijn, idem bij Fok!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef hermanberghuis het volgende:
Vandaag of morgen de 7 miljoenste hyver verwelkomen. Zo populair is het.
Ik vind het een gave ontwikkeling, Hyves! Ik heb het ook! Al ruim 3 jaar.
Ga je maar op Raymond verkneukelen in plaats van iedereen lastig te vallen op FOK!.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef hermanberghuis het volgende:
Vandaag of morgen de 7 miljoenste hyver verwelkomen. Zo populair is het.
Ik vind het een gave ontwikkeling, Hyves! Ik heb het ook! Al ruim 3 jaar.
Jah, want op fok mogen we alleen over jouw intresses praten...!quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je maar op Raymond verkneukelen in plaats van iedereen lastig te vallen op FOK!.
Net alsof elke fokker uberhaupt wist dat die hyves bestond of daar lid van is gewordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee?
Er zijn tienduizenden users en 851 daarvan zitten op hyves, hoe populair is hyves dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Net alsof elke fokker uberhaupt wist dat die hyves bestond of daar lid van is gewordenIk denk dat sowieso meer dan de helft van de fokkers een hyves heeft.
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik (en vele anderen) willen gewoon niet lastig gevallen worden door een omhooggevallen profielensite.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah, want op fok mogen we alleen over jouw intresses praten...!
Rot eens op!
Zeker nog een MySpace ook?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:12 schreef Adidah het volgende:
Doe mij maar facebook.
En dan ga je in dit topic lezen en reageren?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik (en vele anderen) willen gewoon niet lastig gevallen worden door een omhooggevallen profielensite.
je vriendin is een loserquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Eens, totdat ik dit las:
[..]
Jij bent dus ook zo'n figuur die z'n kleine pielemuis compenseert met een groot vriendenaantal op Hyves?Ik heb zelf ook 'maar' 72 mensen in m'n Hyves-vriendenlijst. Maar dat zijn ook mensen die ik stuk voor stuk allemaal vrij goed ken. Dat in tegenstelling tot al die klapdeurjosties die elk willekeurig buurmeisje van de neef van de cavia van de vriend van een vage kennis toevoegen, of BN`ers gaan toevoegen, alleen om een groot vriendenaantal te hebben.
![]()
M'n vriendin doet dat ook.Ze heeft 350+ mensen in d'r lijst en als ik één van die personen willekeurig aanwijs en vraag wie dat is dan krijg ik altijd als antwoord "ach, die ken jij toch niet.".
Dit dus, Hyves = way overhypedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef DroogDok het volgende:
Waarom zou je je leven willen delen met vage kenissen?
Hyves
Gast: al had je er 500 duizend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:24 schreef marvdeparv het volgende:
ik heb ook hyves, en iedereen die minder vrienden heeft dan ik is een fucking sukkel
meer hyves vriendin = meer awesomeness
als ik meisjes versier begin ik ook altijd met: ik heb meer dan 500 vrienden op hyves
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:24 schreef marvdeparv het volgende:
ik heb ook hyves, en iedereen die minder vrienden heeft dan ik is een fucking sukkel
meer hyves vriendin = meer awesomeness
als ik meisjes versier begin ik ook altijd met: ik heb meer dan 500 vrienden op hyves
Speciaal voor mensen zoals jij is er deze site gemaakt...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Zenon het volgende:
Ja, ik op dit moment niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:05 schreef Shadowlyse het volgende:
Vroeger he toen had "iedereen" cu2 () Nu heeft "iedereen" hyves. What's next?
![]()
Zijn er trouwens ook mensen die geen msn hebben?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:22 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
jezus.... dan was ik 1000x zo awesome geweest
Wees blij, besteed je tijd nuttiger.quote:
nou gelukkig is achmed the dead terrorist wel fucking geweldig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef onlogisch het volgende:
Hyves is gewoon ontzettend kut, met je kut topic
Maar 30.469 posts.quote:
Zo addict ben ik niet, ik leid verschillende levens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:04 schreef 3lmo het volgende:
Wat ik wel frappant vind, is dat de mensen die 'tegen' Hyves zijn een relatief hoog aantal posts hebben.
Waarschijnlijk heeft je zusje gewoon kei harde seks gehad met die vader. Kut voor je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik keek vandaag toevallig op mijn hyves om mijn zusje even te beledigen, zie ik dat ze de vader van een klasgenootje als vriend heeft toegevoegd. Dat bewijst maar weer dat je de zogenaamde vrienden van je op Hyves gewoon bijna nooit echt kent.
Dat zou me niet verbazenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je zusje gewoon kei harde seks gehad met die vader. Kut voor je.
Nou en?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik keek vandaag toevallig op mijn hyves om mijn zusje even te beledigen, zie ik dat ze de vader van een klasgenootje als vriend heeft toegevoegd. Dat bewijst maar weer dat je de zogenaamde vrienden van je op Hyves gewoon bijna nooit echt kent.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Zenon het volgende:
De dikste en lelijkste sowieso, snap er geen kont van!quote:Op maandag 28 juli 2008 02:02 schreef Impreza_STI het volgende:
De mensen die de meeste ''vrienden'' op hyves hebben, hebben de minste in het echt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:51 schreef -Jean- het volgende:
Mensen met 500plus vrienden en die 3 pagina's per dag volblaffen zou ik aanraden om een hobby te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |