quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Ondertussen zelf een Hyves hebben met minder dan 100 vrienden.
Ik heb wel vrienden, maar die hoef ik niet constant berichten te sturen om te laten weten dat ik ze nog wel aardig vindt. Ook wil ik geen hyves omdat het er alleen maar om draait om zoveel mogelijk onbekende mensen als "vrienden" te maken zodat je met je verneukte guido hoofd kan opscheppen bij je vrienden hoeveel vrienden jij op hyves hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef HutteFlutte het volgende:
Mits user echt geen hyves heeft, heeft user geen vrienden. Bijna heel NL zit op hyves.
En niet zeiken dat het niet 'zo is'. Want waarom gebruikt iedereen MSN en niet ICQ. 'Omdat iedereen MSN heeft!'.
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen. Er is overigens niks mis met Hyves, degene hier die 't afzeiken doen dat waarschijnlijk zielig en alleen vanuit hun muffe zolderkamertje.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Hier op FOK! wel heel erg Hyves haten.
En ts doet dat wel dus heeft hij een pimp status omdat hij 10 vrienden en 400 onbekenden op hyves als vrienden heeftquote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen.
Cool man, en waarom zou ik mijn collega's op hyves willen hebben? Zodat ik naast dat ik ze ook kan bellen/e-mailen/msn'en/een kaart sturen(quote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef HutteFlutte het volgende:
Oude klasgenoten, Collega's, Vrienden, Kennisen kom je al gauw over de 100 heen hoor.
228 vrienden gek!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:31 schreef makkie88 het volgende:
ik hyve tegenwoordig ook:)
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen. Er is overigens niks mis met Hyves, degene hier die 't afzeiken doen dat waarschijnlijk zielig en alleen vanuit hun muffe zolderkamertje.
100 vrienden op Hyvesquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Hier op FOK! wel heel erg Hyves haten.
Hmmm delicious trollbait.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
EEENS!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef 3lmo het volgende:
Jemig, wat zijn jullie een stel zuurpruimen zeg. Je hoeft ook niet altijd met elkaar te communiceren, het is gewoon een leuk bijkomsel. Je hoeft niet realtime te chatten, maar kunt gewoon 'krabbelen'. Ook moet je die begrippen als 'vrienden' relatief nemen, wat jullie hier dus echt niet doen. Dat je het zelf niet leuk vindt, oké. Maar ga dan niet het concept afkraken, want dat is namelijk innovatief en speels opgezet.
Hyves is best leuk, je moet het alleen naar je eigen smaak scheppen.
Dat snappen ze niet. Buiten Fok om hebben ze geen vrienden of mensen die ze kunnen toevoegen. Daarom gaan ze zich er maar tegen verzetten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef 3lmo het volgende:
Jemig, wat zijn jullie een stel zuurpruimen zeg. Je hoeft ook niet altijd met elkaar te communiceren, het is gewoon een leuk bijkomsel. Je hoeft niet realtime te chatten, maar kunt gewoon 'krabbelen'. Ook moet je die begrippen als 'vrienden' relatief nemen, wat jullie hier dus echt niet doen. Dat je het zelf niet leuk vindt, oké. Maar ga dan niet het concept afkraken, want dat is namelijk innovatief en speels opgezet.
Hyves is best leuk, je moet het alleen naar je eigen smaak scheppen.
quote:
Couldn't agree morequote:Op maandag 21 juli 2008 21:05 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden, maar die hoef ik niet constant berichten te sturen om te laten weten dat ik ze nog wel aardig vindt. Ook wil ik geen hyves omdat het er alleen maar om draait om zoveel mogelijk onbekende mensen als "vrienden" te maken zodat je met je verneukte guido hoofd kan opscheppen bij je vrienden hoeveel vrienden jij op hyves hebt.
Postduiven, rooksignalen, HALLO!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:36 schreef Sno0ze het volgende:
Waarom Hyves als er ook dingen bestaan zoals MSN, sms, telefoon, e-mail, fuckin FAX.
Precies de reden waarom ik er geen een hebquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef RSie het volgende:
mensen die Hyves voor kneuzen vinden doen zelf iets te hard hun best om cool gevonden te worden.
ik vind Hyves wel lachen! je tikt snel en makkelijk ff een berichtje naar vrienden, je kan mensen opzoeken die je al jaren probeerde te bereiken maar het telefoonnummer van kwijt was.
Ik heb via Hyves enkele oude schoolmaatjes teruggevonden en spreek zo af en toe met ze af, beregezellig!
+dat het soms ook wel eens makkelijk is voor sollicitaties om de persoon die tegenover je komt te zitten alvast te verkennen, of voor mijn werk (acc.manager buitendienst) om vooronderzoek naar potentiele klanten te doen!
dus wat mij betreft is Hyves top!
tsja,.. je kan ook zorgen dat je profiel niet zichtbaar is voor niet-vrienden! dan maakt het allemaal geen reet uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik er geen een heb
Daar zijn er nogal wat van ja. Je hebt zo'n heel netwerk van 'lekkere wijven' die zich voordoen als lesbi om maar in de hyves van lekkere andere lesbies te komenquote:
Vanwege je voorliefde voor SM met negroïde homofiele lilliputters?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:14 schreef RSie het volgende:
[..]
tsja,.. je kan ook zorgen dat je profiel niet zichtbaar is voor niet-vrienden! dan maakt het allemaal geen reet uit.
alleen veel mensen doen dit niet waardoor je behoorlijk wat over ze te weten kan komen.
Mijn profiel is alleen zichtbaar voor mensen die van mij toestemming hebben gekregen om het te zien! als collega's het zouden lezen zouden ze zich kapot schrikken dus hoef ik die er ook niet op te hebben!
Ik zie een tegenstelling..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:19 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook Hyves, leuk om foto's van vrienden te krijgen, of snel te lezen als iemand iets heeft meegemaakt. Mensen die je toch iets minder snel belt. Ik heb er alleen totaal geen behoefte aan om mijn sociale penis op te meten o.i.d. Heb dus 'maar' 38 vrienden. Gewoon mensen die ik heel goed ken.
en dat zijn dan ook de enigen die in mijn vriendenlijst staan en van mijn afwijking weten!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vanwege je voorliefde voor SM met negroïde homofiele lilliputters?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |