Jij bent dus ook zo'n figuur die z'n kleine pielemuis compenseert met een groot vriendenaantal op Hyves?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Ondertussen zelf een Hyves hebben met minder dan 100 vrienden.
Je vriendin probeert haar kleine pielemuis te compenseren?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Eens, totdat ik dit las:
[..]
Jij bent dus ook zo'n figuur die z'n kleine pielemuis compenseert met een groot vriendenaantal op Hyves?Ik heb zelf ook 'maar' 72 mensen in m'n Hyves-vriendenlijst. Maar dat zijn ook mensen die ik stuk voor stuk allemaal vrij goed ken. Dat in tegenstelling tot al die klapdeurjosties die elk willekeurig buurmeisje van de neef van de cavia van de vriend van een vage kennis toevoegen, of BN`ers gaan toevoegen, alleen om een groot vriendenaantal te hebben.
![]()
M'n vriendin doet dat ook.Ze heeft 350+ mensen in d'r lijst en als ik één van die personen willekeurig aanwijs en vraag wie dat is dan krijg ik altijd als antwoord "ach, die ken jij toch niet.".
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je vriendin probeert haar kleine pielemuis te compenseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uitgaande van z'n avatar kijkt 'ie nog 'Anime' ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:40 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Zenon het volgende:
Ik heb geen hyves en ik haat het.
---------------------------------------------
Ik speel WoW
ZO prachtig
Woah, interessante achterwerkfoto's!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hyves, die staat open voor iedereen en ik schaam me er niet voor.
Hier hoppa:
http://stbabylon.hyves.nl
Zo, is mijn leven nou kutter of dat van jullie beter? Nee he..
Waarschijnlijk niet, want dat heeft ook iedereen en als je dus zo'n ding hebt ben je niet 'anti' en 'rebels', fuckdasystem jewaids!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Veel mensen zonder hyves hiero...
Al wel een mobiele telefoon enzo?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef Chou het volgende:
[..]
100 vrienden op Hyves
Weet wat een vriend is.
Weet wat relativeren is.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef Chou het volgende:
[..]
100 vrienden op Hyves
Weet wat een vriend is.
Die je nog af moet werken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Inverted_World het volgende:
Damn, eens met klacht, alleen TS je bent een stomme mongool met je opmerking over het 'minder dan 100 vrienden hebben'.
Jij kent misschien 5 mensen uit die tering vrienden lijst die je hebt. De rest zijn breezah's die je hebt toegevoegd, die vervolgens bij jou reageerden van; Wie ben jij ?! Dus lul niet zo dom. In tegenstelling tot jij ken ik mijn 85 vrienden allemaal, zijn het grootste deel lekker wijfen waarmee ik minsten een keer heb gezoend, en het andere deel zijn oud-klasgenoten van de basisschool (reden waarom ik hyves heb aangemaakt).
Fout. En Gristendom is ook niet juist.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Hyves is ok.
Ah, iemand met ervaring.quote:De rest zijn breezah's die je hebt toegevoegd, die vervolgens bij jou reageerden van; Wie ben jij ?!
Ja! als je meer dan 5 vrienden hebt ben je volgens FOK! een ongelofelijke loser!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb lekker 456 vriendenben ik nu een loser?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Inverted_World het volgende:
Damn, eens met klacht, alleen TS je bent een stomme mongool met je opmerking over het 'minder dan 100 vrienden hebben'.
Jij kent misschien 5 mensen uit die tering vrienden lijst die je hebt. De rest zijn breezah's die je hebt toegevoegd, die vervolgens bij jou reageerden van; Wie ben jij ?! Dus lul niet zo dom. In tegenstelling tot jij ken ik mijn 85 vrienden allemaal, zijn het grootste deel lekker wijfen waarmee ik minsten een keer heb gezoend, en het andere deel zijn oud-klasgenoten van de basisschool (reden waarom ik hyves heb aangemaakt).
Jij zit de ganse zaterdag voor je huis in een tuinstoel halveliter blikken bier te drinken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Sjibble het volgende:
Op ons werk hebben we een pauper die elke zaterdag iets moet doen.
Echt elke week heeft die gozer net op die zaterdag een verjaardag
Lijkt wel of ie naar elke verjaardag uit zn hyves gaat.
Verjaardagen ftwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Sjibble het volgende:
Op ons werk hebben we een pauper die elke zaterdag iets moet doen.
Echt elke week heeft die gozer net op die zaterdag een verjaardag
Lijkt wel of ie naar elke verjaardag uit zn hyves gaat.
Nee man, dan word ik gelollerpwnt en worden er hier foto's van me gepost en zoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Doe eens een linkje naar je hyves dan?
Ik heb geen GSM (vier jaar geleden gejat en geen nieuwe aangeschaft, vind het tot nu toe beter zo).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Veel mensen zonder hyves hiero...
Al wel een mobiele telefoon enzo?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen GSM (vier jaar geleden gejat en geen nieuwe aangeschaft, vind het tot nu toe beter zo).
Aan Hotmail en MSN ben ik nooit begonnen en ook Hyves komt er bij mij niet in. Ik hoop stellig dat Raymond Spanjar ooit bankroet raakt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Gluckskafer het volgende:
HyvesZal ik je een lollerverhaal vertellen.
Ik zat dus laatst bij de dokter in de wachtkamer. Zat er toevallig ook een kennis.
Dus die dude vraagt zo aan mij: heb jij ook hyves?
Dus toen keek er zoeen ander patiënt ineens op,man die dacht zeker aan HIV of een ander enge ziekte ofzo.
![]()
Dus ik zeg zo: ja ik heb ook hyves. Dus die vrouw echt zo van:![]()
Dat ik geen Hyves en GSM heb, betekent niet dat ik het eng vind om met iemand te praten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
Praat je weleens in het echt met iemand of vind je dat al helemaal eng?
Ik denk eerder dat jouw verhaal een 'spuit 13'-verhaal is, want hier op FOK! wordt Hyves vaak geassocieerd met HIV.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Gluckskafer het volgende:
HyvesZal ik je een lollerverhaal vertellen.
Ik zat dus laatst bij de dokter in de wachtkamer. Zat er toevallig ook een kennis.
Dus die dude vraagt zo aan mij: heb jij ook hyves?
Dus toen keek er zoeen ander patiënt ineens op,man die dacht zeker aan HIV of een ander enge ziekte ofzo.
![]()
Dus ik zeg zo: ja ik heb ook hyves. Dus die vrouw echt zo van:![]()
Je moet inderdaad vooral niet naar de functionaliteit en veiligheid d'r van gaan kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:19 schreef McKillem het volgende:
Ik heb hyves, maar ik vind het kut. Het steekt ronduit onlogisch in elkaar bijvoorbeeld.
Waarom het dus ook zo'n populair is, joost mag het weten.
Meeloper !!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef Knoflook het volgende:
Hyves is wel grappig. Je moet er toch bij horen.
Nee, geen netnummers raden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Knoflook het volgende:
He maar ik vind je wel leuk, een keer samen uit eten ? Geef je nummer maar.
024.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |