Waarschijnlijk heeft je zusje gewoon kei harde seks gehad met die vader. Kut voor je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik keek vandaag toevallig op mijn hyves om mijn zusje even te beledigen, zie ik dat ze de vader van een klasgenootje als vriend heeft toegevoegd. Dat bewijst maar weer dat je de zogenaamde vrienden van je op Hyves gewoon bijna nooit echt kent.
Dat zou me niet verbazenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je zusje gewoon kei harde seks gehad met die vader. Kut voor je.
Nou en?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik keek vandaag toevallig op mijn hyves om mijn zusje even te beledigen, zie ik dat ze de vader van een klasgenootje als vriend heeft toegevoegd. Dat bewijst maar weer dat je de zogenaamde vrienden van je op Hyves gewoon bijna nooit echt kent.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Zenon het volgende:
Ik heb geen hyves en ik haat het.
De dikste en lelijkste sowieso, snap er geen kont van!quote:Op maandag 28 juli 2008 02:02 schreef Impreza_STI het volgende:
De mensen die de meeste ''vrienden'' op hyves hebben, hebben de minste in het echt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:51 schreef -Jean- het volgende:
Mensen met 500plus vrienden en die 3 pagina's per dag volblaffen zou ik aanraden om een hobby te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |