En dan ga je in dit topic lezen en reageren?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik (en vele anderen) willen gewoon niet lastig gevallen worden door een omhooggevallen profielensite.
je vriendin is een loserquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Eens, totdat ik dit las:
[..]
Jij bent dus ook zo'n figuur die z'n kleine pielemuis compenseert met een groot vriendenaantal op Hyves?Ik heb zelf ook 'maar' 72 mensen in m'n Hyves-vriendenlijst. Maar dat zijn ook mensen die ik stuk voor stuk allemaal vrij goed ken. Dat in tegenstelling tot al die klapdeurjosties die elk willekeurig buurmeisje van de neef van de cavia van de vriend van een vage kennis toevoegen, of BN`ers gaan toevoegen, alleen om een groot vriendenaantal te hebben.
![]()
M'n vriendin doet dat ook.Ze heeft 350+ mensen in d'r lijst en als ik één van die personen willekeurig aanwijs en vraag wie dat is dan krijg ik altijd als antwoord "ach, die ken jij toch niet.".
Dit dus, Hyves = way overhypedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef DroogDok het volgende:
Waarom zou je je leven willen delen met vage kenissen?
Hyves
Gast: al had je er 500 duizend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:24 schreef marvdeparv het volgende:
ik heb ook hyves, en iedereen die minder vrienden heeft dan ik is een fucking sukkel
meer hyves vriendin = meer awesomeness
als ik meisjes versier begin ik ook altijd met: ik heb meer dan 500 vrienden op hyves
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:24 schreef marvdeparv het volgende:
ik heb ook hyves, en iedereen die minder vrienden heeft dan ik is een fucking sukkel
meer hyves vriendin = meer awesomeness
als ik meisjes versier begin ik ook altijd met: ik heb meer dan 500 vrienden op hyves
Speciaal voor mensen zoals jij is er deze site gemaakt...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef Zenon het volgende:
Ik heb geen hyves en ik haat het.
Ja, ik op dit moment niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:05 schreef Shadowlyse het volgende:
Vroeger he toen had "iedereen" cu2 () Nu heeft "iedereen" hyves. What's next?
![]()
Zijn er trouwens ook mensen die geen msn hebben?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:22 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
jezus.... dan was ik 1000x zo awesome geweest
Wees blij, besteed je tijd nuttiger.quote:
nou gelukkig is achmed the dead terrorist wel fucking geweldig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef onlogisch het volgende:
Hyves is gewoon ontzettend kut, met je kut topic
Maar 30.469 posts.quote:
Zo addict ben ik niet, ik leid verschillende levens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:04 schreef 3lmo het volgende:
Wat ik wel frappant vind, is dat de mensen die 'tegen' Hyves zijn een relatief hoog aantal posts hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |