quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef knny het volgende:
hehe er komen de gekste mogelijkheden uit, tuurlijk ga ik het pakket morgen ophalen, maar wie weet is er iemand die ook zo schrijft en het handschrift herkent
Ja dat zie ik er ook inquote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriend zegt: "Hanze hoge school" --> Hanze h school.
Could it make sense?
Staat zelfs op het briefje dat het voor een aangetekende brief is. (wat natuurlijk ook een pakje kan zijn.)quote:Op maandag 21 juli 2008 20:42 schreef Pitebuell het volgende:
Geen idee, rij niet groiningen... en dit lijkt mij geen pakketbriefje maar een aangetekende brief ofzo.. verwacht je een bankpas of pincode?
Nou, ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zie er ook hanze h school in nu jullie het zeggen
Je hebt gelijk ja. Er staat idd Hanze H Schoolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef ThingFish het volgende:
Ja, das denk ik de Hanze Hoge School. Zie dat het in Groningen opgehaald moet worden, vandaar. Krijg je je schoolboeken tegenwoordig thuisgestuurd?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef ThingFish het volgende:
Ja, das denk ik de Hanze Hoge School. Zie dat het in Groningen opgehaald moet worden, vandaar. Krijg je je schoolboeken tegenwoordig thuisgestuurd?
Spuit 11!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laten we elke post gaan bevestigen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij bevestigt het toch alleen maar."Ja, da's denk ik..."
Ja! Ik ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:41 schreef Ynske het volgende:
ik denk Hanne A Lebous
Zittie al zo onder de plak dat hij zich eerst Rotterdam uit laat jagen, en nu al niet eens meer achter een toetsenbord mag plaats nemen?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Could it make sense?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |