Ik hoor anders wienig over seksueel geweld in mijn omgeving waar sexy kleding geen taboe is. Eveneens hoor je dat in omgevingen waar hier moeilijker over wordt gedaan dat er meer seksueel geweld plaatsvind.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Bekijk even de situatie objectief. Wanneer twee mensen zich alleen in een kamer bevinden, kunnen we niet weten wat er zich juist heeft afgespeeld. We kunnen alleen verder gaan op wat ze elk afzonderlijk verklaren. Dat kan tegenstrijdig zijn. Zij zegt dat ze niet akkoord was. Hij zegt van wel. Wat nu?
Draai het nu even om. Als hij erin slaagt van haar apart te krijgen, dan kan hij altijd achteraf beweren dat ze akkoord ging. Kijk even goed naar de dynamiek die zich ontwikkelt. Het is duidelijk dat bepaalde mannen daar van gaan beginnen profiteren, om dankzij de afwezigheid aan getuigen, te beweren dat ze eigenlijk akkoord ging. Het kan dus niet anders zijn, of die vrouwen worden belaagd en benaderd door dit soort van mannen. Aldus worden ze regelmatig verkracht. Ga je nu beweren dat dit zo niet is?
Maar wat wil je daar verder mee zeggen? Dat de overheid, zoals EchtGaaf wil, vrouwen allerlei beperkingen gaat opleggen omdat ze anders wellicht, heel mischien, in theorie, mogelijk, ooit eens verkracht zouden kunnen worden? Iets dat overigens ook kan met "zedige kledij" en nog altijd de verantwoordelijkheid van de dader is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Er bestaat zeer waarschijnlijk een sterke correlatie tussen de klederdracht die seksueel de aandacht trekt, en de slaagkans van een verkrachtingsmanoeuver. Die mannen gaan uiteraard het liefst daar proberen waar ze de hoogste slaagkans hebben. Uit de kleding leiden ze waarschijnlijk af, dat de kans groter is dat de onzedig geklede vrouw, een fout manoeuver gaat uitvoeren, dan een zedig geklede vrouw. Volgens mij is dat trouwens een juiste veronderstelling. Die kleding gaat samen met een bijhorende levensstijl, die zich zonder twijfel goed leent tot het maken van foute manoeuvers.
Je hebt gewoon even de posts van Papierversnipperaar en anderen gemist?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Er bestaat zeer waarschijnlijk een sterke correlatie tussen de klederdracht die seksueel de aandacht trekt, en de slaagkans van een verkrachtingsmanoeuver.
Ah, vandaar al die verkrachtigen bij in streng religieuze gemeenschappen, want tja die vrouwen kleden zich idd zeer onzedig.quote:Die mannen gaan uiteraard het liefst daar proberen waar ze de hoogste slaagkans hebben. Uit de kleding leiden ze waarschijnlijk af, dat de kans groter is dat de onzedig geklede vrouw, een fout manoeuver gaat uitvoeren, dan een zedig geklede vrouw.
Volgens de meesten posters hier is het niet een juiste veronderstelling, maar ipv ingaan op hun posts herhaal jij het zelfde riedeltje steeds maar weer en probeer jij de verantwoordelijkheid van een geweldsmisdrijf, want daar komt verkrachting gewoon op neer, bij het slachtoffer te leggen.quote:Volgens mij is dat trouwens een juiste veronderstelling. Die kleding gaat samen met een bijhorende levensstijl, die zich zonder twijfel goed leent tot het maken van foute manoeuvers.
Ooit aan het iets voor de hand liggendere idee gedacht dat misschien juist het feit dat een uitdagendere kleding een vrouw aantrekkelijker maakt dan een boerka?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Er bestaat zeer waarschijnlijk een sterke correlatie tussen de klederdracht die seksueel de aandacht trekt, en de slaagkans van een verkrachtingsmanoeuver. Die mannen gaan uiteraard het liefst daar proberen waar ze de hoogste slaagkans hebben. Uit de kleding leiden ze waarschijnlijk af, dat de kans groter is dat de onzedig geklede vrouw, een fout manoeuver gaat uitvoeren, dan een zedig geklede vrouw. Volgens mij is dat trouwens een juiste veronderstelling. Die kleding gaat samen met een bijhorende levensstijl, die zich zonder twijfel goed leent tot het maken van foute manoeuvers.
Hou toch eens op man je lult wel wat maar je zegt niks nieuws. Ik heb je ook al een paar keer op foute opvattingen gewezen en daar wordt (net als door de TS) gewoon niet op gereageerd. In mijn idee is dat dan dus dat je inziet dat wat ik schrijf waar is of er niks op terug weet te zeggen en dus uit geluld bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Dat betekent helemaal niet dat de veronderstelling niet juist is. Dat weet je zelf ook wel. Wat de meeste posters er ook over mogen vinden, die collectieve mening verandert daarom nog altijd niet het soortelijk gewicht van zilver. Dat getal blijft mooi staan daar waar het eerder stond, hoor.quote:Volgens de meesten posters hier is het niet een juiste veronderstelling...
Ok. Laat ons eerst nagaan of het volgende juist is. Een vrouw die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een fout manoeuver. Een vrouw die onzedig en seksueel uitdagend gekleed loopt, en die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een nog fouter manoeuver.quote:maar ipv ingaan op hun posts herhaal jij het zelfde riedeltje steeds maar weer en probeer jij de verantwoordelijkheid van een geweldsmisdrijf, want daar komt verkrachting gewoon op neer, bij het slachtoffer te leggen. Vertel eens, waarom doe jij dat?
heerlijk hoe je alleen de eerste zin quottequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Zei je dat vroeger ook tegen je moeder?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef ivoorkust het volgende:
Ok. Laat ons eerst nagaan of het volgende juist is. Een vrouw die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een fout manoeuver.
Vind jij ja maar kan een man dan dus geen vrienden zijn met een vrouw en dat je ff een lekker bakkie thee of koffie gaat drinken bij elkaar? Als die dame in kwestie het dan nodig vind om schaars gekleed te zijn omdat t toevallig 25 graden buiten is. Moet ik dan zoals jij gaan denken van ik zal haar wel willen verkrachten? Dat heeft geen fuck te maken met hoe ze zich kleed maar met de zieke geest van die man die dan op visite is. Je hebt echt een kronkel in je hooft man. Zoek hulp!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Dat betekent helemaal niet dat de veronderstelling niet juist is. Dat weet je zelf ook wel. Wat de meeste posters er ook over mogen vinden, die collectieve mening verandert daarom nog altijd niet het soortelijk gewicht van zilver. Dat getal blijft mooi staan daar waar het eerder stond, hoor.
[..]
Ok. Laat ons eerst nagaan of het volgende juist is. Een vrouw die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een fout manoeuver. Een vrouw die onzedig en seksueel uitdagend gekleed loopt, en die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een nog fouter manoeuver.
Als je akkoord gaat met het feit dat dit foute manoeuvers zijn, dan volgt hieruit het bovenstaande vanzelf.
Prima, toon dan aan dat die vermeende correlatie bestaat tussen "zedige" klederdracht en meer verkrachtingen. Welk getal trouwens?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
Dat betekent helemaal niet dat de veronderstelling niet juist is. Dat weet je zelf ook wel. Wat de meeste posters er ook over mogen vinden, die collectieve mening verandert daarom nog altijd niet het soortelijk gewicht van zilver. Dat getal blijft mooi staan daar waar het eerder stond, hoor.
Waarom zou dat zo zijn?quote:Ok. Laat ons eerst nagaan of het volgende juist is. Een vrouw die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een fout manoeuver.
Waarom zou dat zo zijn?quote:Een vrouw die onzedig en seksueel uitdagend gekleed loopt, en die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een nog fouter manoeuver.
Daar ga ik dus niet mee accoord, omdat ik de dader van een geweldsmisdrijf, in welke vorm dan ook, altijd verantwoordelijk houd voor dat misdrijf, maar blijkbaar wil jij heel graag dat er een bepaalde uitzondering wordt gemaakt bij sexueelgeweld en ik vraag me, toch wel ietsjes bezorgd, want tja het is bijna weekend, af waarom jij dat zo graag wilt.quote:Als je akkoord gaat met het feit dat dit foute manoeuvers zijn, dan volgt hieruit het bovenstaande vanzelf.
Oh godquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef ivoorkust het volgende:
[..]
[..]
Ok. Laat ons eerst nagaan of het volgende juist is. Een vrouw die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een fout manoeuver. Een vrouw die onzedig en seksueel uitdagend gekleed loopt, en die zich afzondert met een man, waar ze geen seksuele betrekkingen mee wil, maakt een nog fouter manoeuver.
Als je akkoord gaat met het feit dat dit foute manoeuvers zijn, dan volgt hieruit het bovenstaande vanzelf.
Klassequote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef Xith het volgende:
Ah hoe heb ik dit nou gemist, een EchtGaaf(c) Streng Christelijke Homofobische Idiote Jank Topic (S.C.H.I.J.T.)
...en redeneert zich suf om de verantwoordelijkheid te kunnen ontlopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef maniack28 het volgende:
ivoorkust is gewoon een vieze vuile verkrachter...
Ja, vreemd dat mensen niet meer gaan reageren op dit soort crap:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb je ook al een paar keer op foute opvattingen gewezen en daar wordt (net als door de TS) gewoon niet op gereageerd.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tief straal toch op man jij begrijpt t echt niet he!..... <knip>....... Ja je leest t goed ik zie jou type mensen als extremist en net zo gevaarlijk als bv moslim extremisten of elk ander soort van extremistisch gedrag.
..,knip> ... Zorg dat je naar een dokter gaat man je spoort niet in je hoofd! Dat jij nou (als je een string ziet) meteen aan sex denkt dat is jou gefrustreerde brein die je voor dat probleem zet niet dat die vrouw of meid die er zo bij wil lopen. Zoek hulp man of zoals ik al eerder heb gezegd verhuis naar amerika!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef Xith het volgende:
Ah hoe heb ik dit nou gemist, een EchtGaaf(c) Streng Christelijke Homofobische Idiote Jank Topic (S.C.H.I.J.T.)
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat de TS dat maar niet horen want die hoort zowat (volgens zijn opvattingen) in een gevangenis thuis geloof ik.
Blij dat meneer Rauwvoet zich eerst aan andere wetten moet verantwoorden voor dat de zogenaamde streng Christelijke shahira ingevoerd word. Onze wereld had er toch een stuk anders uitgezien mocht hij en mensen zoals de TS de dienst uitmaken. En imho een heel erg stuk triester enger en troostelozer.
Uiteraard krijg je wat je verdient: geen respons.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef maniack28 het volgende:
ivoorkust is gewoon een vieze vuile verkrachter...
Iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en redeneert zich suf om de verantwoordelijkheid te kunnen ontlopen.
Triest dat dat alles is dat je te zeggen heb na alles wat er over jou gestarte onderwerp gepost is. Hier uit blijkt maar weer dat je jezelf in je vingers hebt gesneden met een onderwerp waar van (als je t even door dacht had voor je t poste) je wist dat dat nooit geaccepteerd zal worden hier in Nederland!quote:
HAHAHAHAHAHA Je geeft dus op omdat je t niet winnen kan en maakt onze mening (zoals de meerderheid van de bevolking hier ook over denkt) uit tot gebagger. Man oh man oh man je had er nooit aan moeten beginnen als je weet dat je een minderheids idee wil opdringen aan de samenleving. Nederland is een vrij land en daar gaat dat echt nooit gebeuren wat jij wil en denkt. Misschien moet je toch maar verhuizen naar Amerika ofzow. Alhoewel ik al medeleiden krijg met de mensen daar. Maar ja dat heb ik ook met de evt kinderen die jij ooit krijgt of al hebt. Wat zullen die wereld vreemd worden opgevoed zeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit gebagger verdient geen respons. Probeer het nog eens. Of net zo lief: laat het.
Gelukkig niet nee, anders was t met het beetje lol wat je hier nog kan hebben snel gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan niets verbieden. Daar geen misverstand over.
Een string is derhalve ook geen onderbroek maar een stukje lingerie, bedoeld om te prikkelen in plaats van te verhullen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Een string kun je amper een broek noemen.
Ik overweeg serieus Paul de Leeuw te mailen, dikke kans dat ie z'n background niet graag terugziet bij een zeiksnor zoals jij...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
ik kan mijn niet indenken dat er iemand aanstoot aanneemt
Jij bent een van de weinigen die er aanstoot aan neemt, het overgrote deel van de bevolking, homo's zoals ik incluis hebben totaal geen bezwaar tegen een stringetje of boxer die boven de broeksrand uitsteekt, integendeelquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Er zijn wel degelijk mensen die er aanstoot aan nemen. Het staat sletterig en zo. Ze kunnen beter ene gewone onderbroek aantrekken. Zit waarschijnlijk veel beter ook. Niets mis met degelijkheid. Dat hou je het langste vol.
Vraag je eens af waarom het je vroegere vriendin is, misschien draagt ze inmiddels blij&bevrijd ministrings die ver boven haar hippe heupbroek uitsteken terwijl jij je nog afrukt op de Zeeman tenten die ze bij je heeft achtergelaten toen ze opgelucht de deur achter zich dichttrokquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn vroegere vriendin was en is altijd heel degelijk gekleed. Ze is om door een ringetje te halen
ladies&gentlemen....we have a winner!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef maniack28 het volgende:
Weet je wat, als we intolerante mensen als jij die hun normen en waarden altijd maar moeten opdringen nou gewoon doodschieten dan is het probleem ook opgelost....
Ook doodschieten!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat is wel een absuurde oplossing. En hoe gaan je dan met ons kabinet om? Want die dringen ook van alles op
Ik vind het anders een van de beste hier aangedragenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Het was meer om aan te geven hoe absurd deze oplossing isNet zo absurd als de mijne dus...
Inderdaad, jin bent wel netjes gebleven. Ik PM je wel. .quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:36 schreef Hexagon het volgende:
Mag ik wel respons EchtGaaf, ik ben wel netjes gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |