Slecht weer wel jaquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft nog niet naar buiten gekeken
quote:
Ik ben gewoon aan het werk hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 13:47 schreef jackson het volgende:
Al dat douchen... zo kan ik me niet concentreren
Maar ik vind jou al sexy als je aan het werk bentquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik vind jou al sexy als je aan het werk bent
Niet van die moeilijke vragen stellenquote:
quote:
Zijn we weer aan het stalken.quote:
Het is hier echt horror zeg met het weer. Veel en heel veel regen, harde wind... Gelukkig zit ik binnenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
Hier is het anders nogsteeds prima
Zometeen even lekker met de auto bezig
Dat moet ik ook nog steeds maar het is zo'n kut weerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
Hier is het anders nogsteeds prima
Zometeen even lekker met de auto bezig
je kan je weer concentreren, ik ben er weerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:47 schreef jackson het volgende:
Al dat douchen... zo kan ik me niet concentreren
Het beeld van jouw in mijn hoofd is nog steeds naakt....quote:Op maandag 21 juli 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je kan je weer concentreren, ik ben er weer
hier trouwens grijs, geen regen, geen harde wind
Dat beeld klopt ook nog steedsquote:Op maandag 21 juli 2008 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Het beeld van jouw in mijn hoofd is nog steeds naakt....
Hier wel hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je kan je weer concentreren, ik ben er weer
hier trouwens grijs, geen regen, geen harde wind
Hoe lekkerquote:
volgens cali wel jaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe lekker.... *concentratie nu helemaal kwijt is*
Nee, dan toch liever naar huis door dat rotweerquote:Op maandag 21 juli 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
Ik zit hier nog wel een uurtje of 4.... Of ik er zin in heb?
Nou nee.....
Maar zit je binnen of moet je er ook doorheen?quote:
Succes dan maarquote:Op maandag 21 juli 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dan toch liever naar huis door dat rotweer
Ik ga weer hard aan het werk, deadline te halen!
Cali heeft je naakt gezien / ziet je nu naaktquote:
nee dat (nogquote:Op maandag 21 juli 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Cali heeft je naakt gezien / ziet je nu naakt?
Waarom zijn de dames hier vandaag zo ontzettend uitdagend bezig zeg....quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom zijn de dames hier vandaag zo ontzettend uitdagend bezig zeg....
Nouja, zo erg vind ik het ook nietquote:
ik zal het onthoudenquote:
Doe datquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom zijn de dames hier vandaag zo ontzettend uitdagend bezig zeg....
Ja.... jij ook stiekemquote:
Dromen is toch juist leuk?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe dat....
Overigens ontbreek je in mijn te hippe msn-lijst. Gaat daar nog verandering in komen of moet ik blijven dromen?
Ik zeg altijd... "alles kan kapot". Maar de boodschap is duidelijk, ik moet het zonder jou doen in mijn msnquote:Op maandag 21 juli 2008 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dromen is toch juist leuk?
Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk bezette mannen in m'n msn te krijgen
Leuk om te zien hoor, als je zelf in een huis zitquote:Op maandag 21 juli 2008 14:21 schreef jackson het volgende:
Je zal met je tentje in Nederland staan.... Men dan spoel je van de camping, en hard ook!
Dat was geen boodschap, meer een constateringquote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg altijd... "alles kan kapot". Maar de boodschap is duidelijk, ik moet het zonder jou doen in mijn msn
Daarom heb ik ook een hekel aan kamperen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:21 schreef jackson het volgende:
Je zal met je tentje in Nederland staan.... Men dan spoel je van de camping, en hard ook!
*lief is*quote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was geen boodschap, meer een constateringMaar als je lief bent mag je er best bij in hoor
Ja, of geen vakantie hebt....quote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoor, als je zelf in een huis zit
Behalve als je campeert in Frieslandquote:Op maandag 21 juli 2008 14:21 schreef jackson het volgende:
Kamperen is alleen leuk in een heeele grote tent, met matras op de grond, en elke dag uit eten kunnenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een hekel aan kamperen.
Kan me niet voorstellen dat mensen dat willenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Behalve als je campeert in Friesland
Nogsteeds zon
En een zwembad in de tuin... Hadden we 2jaar in portugal, wij noemde dat gewoon een villaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kamperen is alleen leuk in een heeele grote tent, met matras op de grond, en elke dag uit eten kunnen
Dat zal een mooie campingtent zijn geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
En een zwembad in de tuin... Hadden we 2jaar in portugal, wij noemde dat gewoon een villa
Ik had er eerst nog foto's van online staan... inmiddels niet meer geloof ik, even kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal een mooie campingtent zijn geweest
begrijpelijk..quote:Op maandag 21 juli 2008 14:41 schreef jackson het volgende:
Neh, die foto's hebben plaats gemaakt voor mijn nieuwe appartement zie ik nu.
ssssssssssssssssst!quote:
Kees welquote:
Anders kijk je straks helemaal door em heenquote:
Nee hoor, luiheid en geen zinquote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef jna het volgende:
Waarom ga je dan niet?
Oja, je verslaving, tuurlijk
Beetje gewichtstraining, en dan gebeurd dat vast nietquote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Anders kijk je straks helemaal door em heen![]()
Maar anders krijgt ie zo'n Somalische hongerbuikje.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg altijd... "alles kan kapot". Maar de boodschap is duidelijk, ik moet het zonder jou doen in mijn msn
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet een beetje aan mn gewicht denken hè, straks ga ik over de 65 heen![]()
Oh noes.. Let je wel op je BMIquote:Op maandag 21 juli 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet een beetje aan mn gewicht denken hè, straks ga ik over de 65 heen![]()
daarvoor moet ik eerst naar de superquote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen ook maar een tussendoortje pakken
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Kees is in iedergeval eten zo te zien *O
Nog gezond ookquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen ook maar een tussendoortje pakken
Kan soms best lekker zijn een beetje gezondquote:
Moet je nagaan hoe gezond datgene waar je nu aan denk isquote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan soms best lekker zijn een beetje gezond
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef janpost het volgende:
Nog licht bewolkt en zo’n 27 graden! Nou mensen niet teveel te zeuren lijkt mij
Dat is zeker gezondquote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe gezond datgene waar je nu aan denk is
Waar zit jij?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef janpost het volgende:
Nog licht bewolkt en zo’n 27 graden! Nou mensen niet teveel te zeuren lijkt mij
Wat voor werk ?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:ben weer vrolijk
mag di t/m vrij werken
Het is maar waar je blij van wordtquote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:ben weer vrolijk
mag di t/m vrij werken
Vraag me af of ie ooit nog terugkomt hierquote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
Waar zit jij?
Bij Defensie.. salarisadministratiequote:
Het is simpel werk, gezellige collegas (al zullen er wel veel nieuw zijn)..quote:
Prima toch! Niks mis mij lijkt me... Het geld is natuurlijk altijd welkomquote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij Defensie.. salarisadministratie
Ow zeker niks mis mee.. alleen al ongeveer uh 3 maanden al niet meer geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima toch! Niks mis mij lijkt me... Het geld is natuurlijk altijd welkom
Gewoon doen alsof je er vorige week nog wasquote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow zeker niks mis mee.. alleen al ongeveer uh 3 maanden al niet meer geweest
effe nakijken hoe lang haha
ow dat komt wel goedquote:Op maandag 21 juli 2008 15:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je er vorige week nog was
Mensen zullen wel denken, wat een stelletje rare gasten zitten daarquote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van wordt
[..]
Vraag me af of ie ooit nog terugkomt hier
Zoals.... Gamenquote:
Lekker is dat, worden wij straks ook gescreendquote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij Defensie.. salarisadministratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |