daarvoor moet ik eerst naar de superquote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen ook maar een tussendoortje pakken
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Kees is in iedergeval eten zo te zien *O
Nog gezond ookquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen ook maar een tussendoortje pakken
Kan soms best lekker zijn een beetje gezondquote:
Moet je nagaan hoe gezond datgene waar je nu aan denk isquote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan soms best lekker zijn een beetje gezond
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef janpost het volgende:
Nog licht bewolkt en zo’n 27 graden! Nou mensen niet teveel te zeuren lijkt mij
Dat is zeker gezondquote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe gezond datgene waar je nu aan denk is
Waar zit jij?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef janpost het volgende:
Nog licht bewolkt en zo’n 27 graden! Nou mensen niet teveel te zeuren lijkt mij
Wat voor werk ?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:ben weer vrolijk
mag di t/m vrij werken
Het is maar waar je blij van wordtquote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:ben weer vrolijk
mag di t/m vrij werken
Vraag me af of ie ooit nog terugkomt hierquote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
Waar zit jij?
Bij Defensie.. salarisadministratiequote:
Het is simpel werk, gezellige collegas (al zullen er wel veel nieuw zijn)..quote:
Prima toch! Niks mis mij lijkt me... Het geld is natuurlijk altijd welkomquote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij Defensie.. salarisadministratie
Ow zeker niks mis mee.. alleen al ongeveer uh 3 maanden al niet meer geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima toch! Niks mis mij lijkt me... Het geld is natuurlijk altijd welkom
Gewoon doen alsof je er vorige week nog wasquote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow zeker niks mis mee.. alleen al ongeveer uh 3 maanden al niet meer geweest
effe nakijken hoe lang haha
ow dat komt wel goedquote:Op maandag 21 juli 2008 15:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je er vorige week nog was
Mensen zullen wel denken, wat een stelletje rare gasten zitten daarquote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van wordt
[..]
Vraag me af of ie ooit nog terugkomt hier
Zoals.... Gamenquote:
Lekker is dat, worden wij straks ook gescreendquote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij Defensie.. salarisadministratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |