Kamperen is alleen leuk in een heeele grote tent, met matras op de grond, en elke dag uit eten kunnenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een hekel aan kamperen.
Kan me niet voorstellen dat mensen dat willenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Behalve als je campeert in Friesland
Nogsteeds zon
En een zwembad in de tuin... Hadden we 2jaar in portugal, wij noemde dat gewoon een villaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kamperen is alleen leuk in een heeele grote tent, met matras op de grond, en elke dag uit eten kunnen
Dat zal een mooie campingtent zijn geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
En een zwembad in de tuin... Hadden we 2jaar in portugal, wij noemde dat gewoon een villa
Ik had er eerst nog foto's van online staan... inmiddels niet meer geloof ik, even kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal een mooie campingtent zijn geweest
begrijpelijk..quote:Op maandag 21 juli 2008 14:41 schreef jackson het volgende:
Neh, die foto's hebben plaats gemaakt voor mijn nieuwe appartement zie ik nu.
ssssssssssssssssst!quote:
Kees welquote:
Anders kijk je straks helemaal door em heenquote:
Nee hoor, luiheid en geen zinquote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef jna het volgende:
Waarom ga je dan niet?
Oja, je verslaving, tuurlijk
Beetje gewichtstraining, en dan gebeurd dat vast nietquote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Anders kijk je straks helemaal door em heen![]()
Maar anders krijgt ie zo'n Somalische hongerbuikje.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg altijd... "alles kan kapot". Maar de boodschap is duidelijk, ik moet het zonder jou doen in mijn msn
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet een beetje aan mn gewicht denken hè, straks ga ik over de 65 heen![]()
Oh noes.. Let je wel op je BMIquote:Op maandag 21 juli 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet een beetje aan mn gewicht denken hè, straks ga ik over de 65 heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |