quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Tellen is moeilijk he? The_Terminator, Biogarde, Bob-B, ondeugend, Juup©
Op breezahs geilenquote:
Zo, er komt er 1 achter!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Bagger TT!
Bagger OP!
Baggertopic!
Baggerreeks!
Nee, hij is verkozen door crew, als vervanging voor tonks (denk ik) en de stemmen van de kandidaat mods worden nog geteld.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien omdat ie de meeste stemmen kreeg?
Flikker op dan, zakhooi!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Bagger TT!
Bagger OP!
Baggertopic!
Baggerreeks!
Hij word dus voorgetrokken!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, hij is verkozen door crew, als vervanging voor tonks (denk ik) en de stemmen van de kandidaat mods worden nog geteld.
absquote:Op zondag 20 juli 2008 21:34 schreef Sackboy het volgende:
tvp
GTiquote:
pwndquote:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:
hanhfreihjnkuxidgvkengeyhgnxcuicheykugquote:Op zondag 20 juli 2008 21:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
ow het bestond echtquote:Op zondag 20 juli 2008 22:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fijn, maar het mijne is echt iets![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Llanfair_PG
Het heeft ook nog een Nederlandse sitequote:Op zondag 20 juli 2008 22:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fijn, maar het mijne is echt iets![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Llanfair_PG
je hebt langere:quote:
ik wil echt zo'n plaatsnaambord. Net als die van Fuck(ligt in Oostenrijk)quote:Op zondag 20 juli 2008 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het heeft ook nog een Nederlandse site
http://llanfairpwllgwyngy(...)ntysiliogogogoch.nl/
picsquote:
hij doet maar. Dan maak ik mijn alleerste kloon aanquote:Op zondag 20 juli 2008 22:06 schreef gers het volgende:
heb gehoord dat juup (die hier vroegah nooit kwam) alle topics van alle sc'ters van een slotje wilt voorzien
Hij doet z'n best maar.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:06 schreef gers het volgende:
heb gehoord dat juup (die hier vroegah nooit kwam) alle topics van alle sc'ters van een slotje wilt voorzien
Vergeet het niet te filmen en online te zetten he.quote:
mijn kloon hadden ze door bij het stemmenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hij doet maar. Dan maak ik mijn alleerste kloon aan
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had al gestemd met een ander account
goede avaquote:
Niks NSB-ers. Juup© was gewoon een goede keuze in tegenstelling tot de andere brullers en blaters die met de baggerkliek heulen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij word dus voorgetrokken!![]()
Stelletje NSB-ers hiero
juup had veel minder stemmen dan de boswachter en chris2k.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niks NSB-ers. Juup© was gewoon een goede keuze in tegenstelling tot de andere brullers en blaters die met de baggerkliek heulen.
Hallo, de winnaar van de verkiezingen wordt óók KLB-mod hoor, we moeten alleen nog even de stemmen tellen en die van de kloons er weer aftrekken en dat duurt even.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
juup had veel minder stemmen dan de boswachter en chris2k.
Ondanks dat het volk zegt voor de boswachter te zijn wordt het iemand anders.Het lijkt wel het referendum over de grondwet waar ook werd besloten toen de uitslag niet goed was dat ze zelf maar beslisten.
owquote:Op zondag 20 juli 2008 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, de winnaar van de verkiezingen wordt óók KLB-mod hoor, we moeten alleen nog even de stemmen tellen en die van de kloons er weer aftrekken en dat duurt even.
De verkiezingen gaan om één modpositie, we hadden er nog één nodig en die hebben we opgevuld met Juup.
Omdat tonks gestopt is.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef slindenau het volgende:
Toch snap ik niet waarom er nu opeens 2 mods bij moeten komen
We wachten nog steeds op de tieten van juicyhil.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef gers het volgende:
worden er eigenlijk geen tieten meer gepost?
Er komen geen twee mods bij.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef slindenau het volgende:
Toch snap ik niet waarom er nu opeens 2 mods bij moeten komen
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op de tieten van juicyhil.
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussie
Vanwaar dan niet de democratisch verkozen nummer twee ?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, de winnaar van de verkiezingen wordt óók KLB-mod hoor, we moeten alleen nog even de stemmen tellen en die van de kloons er weer aftrekken en dat duurt even.
De verkiezingen gaan om één modpositie, we hadden er nog één nodig en die hebben we opgevuld met Juup.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Vanwaar dan niet de democratisch verkozen nummer twee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |