Iets met mothersquote:Op zondag 20 juli 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
Iets met assumptions
achteraf makkelijk te zeggen hequote:Op zondag 20 juli 2008 18:45 schreef Q. het volgende:!
Ik dacht "wat zou CL voor TT bedacht hebben, vast iets als "Planten zich voort" ofzo. Ik ken je ook zo goed, CL..
Zo wanneer is dat gebeurd, heb ik ff gemist danquote:
Ik ben voorspelbaar, dat is het gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:45 schreef Q. het volgende:!
Ik dacht "wat zou CL voor TT bedacht hebben, vast iets als "Planten zich voort" ofzo. Ik ken je ook zo goed, CL..
Aah kijk aan, we waren niet enigequote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo wanneer is dat gebeurd, heb ik ff gemist dan
Niet echtquote:
Cute penguin, matige film.quote:
En leuk en geweldig en lief.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaar, dat is het gewoon.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo wanneer is dat gebeurd, heb ik ff gemist dan
Dank, de kersen waren lekker.quote:
Beetje wel ja..quote:
Moet je wel je geweldige eettafel eruit gooien he, wil wel m'n eigen kamer natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
En leuk en geweldig en lief..
Samenwonen?. Als HH niet kijkt tenminste.
.
Waarom zou ze kijken als ze ook mee kan doen?quote:
JBquote:
De keuken, dé plek van iedere vrouw!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Moet je wel je geweldige eettafel eruit gooien he, wil wel m'n eigen kamer natuurlijk.
Mja blijkbaar maakte ze niet zo'n indruk op mequote:Op zondag 20 juli 2008 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah kijk aan, we waren niet enige
Maar beetje zonde dat je het vergeten bent
Q., ik zeg dit niet vaak (en ik meen het nog minder) maar ik ben onschuldigquote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Litpho and HH sitting in a tree? Oppleuren, dat is mijn boom!
Daarom zijn ze ook verhuisd naar een andere boomquote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Litpho and HH sitting in a tree? Oppleuren, dat is mijn boom!
Ja, dat doen we niet, er is genoeg ruimte in mn bed.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel je geweldige eettafel eruit gooien he, wil wel m'n eigen kamer natuurlijk.
Laat mij maar weer alleen achter in de boom.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook verhuisd naar een andere boom
Daar kan je ze ook mooi op de keukentafel nemen! Geneukt én toch nog op tijd het eten op tafel!quote:
Hoog en droog.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat mij maar weer alleen achter in de boom..
toch maar opzoek naar een ander dusquote:Op zondag 20 juli 2008 18:52 schreef mrbox het volgende:
Mja blijkbaar maakte ze niet zo'n indruk op meZo wild weekend is het nu ook weer niet geweest
![]()
Ik zal die kersenboer eens vragen wat er in die kersen zaten....ik zie overal pompomsquote:
Tafeltje dek je, zogezegdquote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kan je ze ook mooi op de keukentafel nemen! Geneukt én toch nog op tijd het eten op tafel!
Als je heel lief gaat miauwen, komt er vast wel iemand naar boven klimmenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat mij maar weer alleen achter in de boom..
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die kersenboer eens vragen wat er in die kersen zaten....ik zie overal pompoms
bijvoorbeeld een brandweer manquote:Op zondag 20 juli 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je heel lief gaat miauwen, komt er vast wel iemand naar boven klimmen
Helaas, nergens een foto te vinden van twee plakjes rosbief die subtiel een ander stuk vlees nabootsen...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar kan je ze ook mooi op de keukentafel nemen! Geneukt én toch nog op tijd het eten op tafel!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je heel lief gaat miauwen, komt er vast wel iemand naar boven klimmen
R&P? Wat denk je zelf, afgezien van de tienerzwangerschappen...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:57 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Is dit het centrale voortplantingstopic?
groetjes,
De Voortplanter.
Pas toch goed, een sture brandweerman en de vrouwelijke Q?quote:
Dat bedoelde ik niet...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
JB. Iedereen hier is aardig tegen mij. Soms
.
Jij laat je katten in je bed slapenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat doen we niet, er is genoeg ruimte in mn bed..
Maar vast wel andere etenswarenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, nergens een foto te vinden van twee plakjes rosbief die subtiel een ander stuk vlees nabootsen...
Een vrouwelijke Q? Ik val op vrouwen met haar op hun hoofd hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas toch goed, een sture brandweerman en de vrouwelijke Q?
stuffed turkeyquote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[stomme grap] Die schopt ie er vast wel uit voor 1 poesje [/stomme grap]quote:Op zondag 20 juli 2008 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij laat je katten in je bed slapen.
Met de snelheid van de SC wordt dat een beetje mosterd na de maaltijd...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar vast wel andere etenswaren
Succes !
Dat doen ze zelf.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker en vast, zeker en vast...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:03 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[stomme grap] Die schopt ie er vast wel uit voor 1 poesje [/stomme grap]
Gewoon even voor jezelf visualiseren!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, nergens een foto te vinden van twee plakjes rosbief die subtiel een ander stuk vlees nabootsen...
Dat post zo moeilijk...quote:
en onder de okels?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:02 schreef Q. het volgende:
Een vrouwelijke Q? Ik val op vrouwen met haar op hun hoofd hoor.
* Grrrrrrrr wacht rustig af totdat we weer op het niveau zijn beland waar het over 'ontplofte mollen' gaat.quote:
toch wel kale ontplofte mollen ?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht rustig af totdat we weer op het niveau zijn beland waar het over 'ontplofte mollen' gaat.
En wortels?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht rustig af totdat we weer op het niveau zijn beland waar het over 'ontplofte mollen' gaat.
Dan kun je in Den Haag beter op de bank in de woonkamer gaan slapen, daar mogen hun katten 's nachts niet komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto!!!quote:
Nou vind ik persoonlijk dat het begrip "epic fail" zwaar aan inflatie onderhevig is maar dit mag je met recht zo noemen jaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Dief stopt afgeknipt alarmlabel in broekzak
Epic fail.
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vind ik persoonlijk dat het begrip "epic fail" zwaar aan inflatie onderhevig is maar dit mag je met recht zo noemen ja![]()
Das ook wel een toppertje jaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:44 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook heel erg
Ook zo te photoshoppenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:44 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook heel erg
Nou en!quote:
Echt of niet maakt mij niet zoveel uit, je moet er niet te diep over nadenken, das zonde.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
Echte plaatjes zijn veel leuker, dan weet je tenminste dat ze echt stom zijn.
En nu Billy Ocean om eens foute muziek te luisteren
Was het dat gisteren ook al niet voor je?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik ben nog steeds helemaal dood. Wat een verloren dag is dit zo..
Dan is de alcoholconsumptie in ieder geval goed geweest gister!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
dat geldt toch voor elke dag?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Een beetje te goed. Dat moet ik toch eens minderen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is de alcoholconsumptie in ieder geval goed geweest gister!
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het dat gisteren ook al niet voor je?.
CL zit dichterbij. Gefeliciteerd CL, jij hebt gewonnen.quote:
Ook weer zo'n vrijblijvende uitspraak die geen enkele verplichting schept...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:16 schreef Q. het volgende:
Een beetje te goed. Dat moet ik toch eens minderen.
Al die vrolijkheid is deprimerend hoor!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:17 schreef Kreator het volgende:
Ah, de vrolijkheid is weer omgeslagen in de aloude depressie.
Eigenlijk, in principe eventueel desnoods...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook weer zo'n vrijblijvende uitspraak die geen enkele verplichting schept...
quote:
Er dient aan bepaalde fundamenten dan ook niet getornd te worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:17 schreef Kreator het volgende:
Ah, de vrolijkheid is weer omgeslagen in de aloude depressie.
Opgezette dino's toch? Of heb ik Jurassic Park - The Reality Show gemist?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
daar hebben ze dino's
Voor kinderen zijn die dino's wel leuk ja, maar als volwassene kun je het beter mijden..quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Burgers, ben ik al lang niet geweest en de kindjes nog nooit.
Vorig jaar Amersfoort gehad, Ouwehands ook nog niet zo lang geleden...
Ze wilden wel weer naar Amersfoort, want daar hebben ze dino's en die willen ze graag een keertje zien
Volgens mij zijn de dino's in Amersfoort enigzins saai.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Burgers, ben ik al lang niet geweest en de kindjes nog nooit.
Vorig jaar Amersfoort gehad, Ouwehands ook nog niet zo lang geleden...
Ze wilden wel weer naar Amersfoort, want daar hebben ze dino's en die willen ze graag een keertje zien
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef Litpho het volgende:
Er dient aan bepaalde fundamenten dan ook niet getornd te worden.
Dat is idd al weer een hele tijd geledenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de dino's in Amersfoort enigzins saai.. Burgers moet ik ook weer eens naar toe, is al te lang geleden voor mij, jaartje of 15 inmiddels wel weer denk ik
De dierentuinen opzich veranderen wel ja, groter en meer dieren enzo. maar opzich is het vaak alwel zo, als je 1 dierentuin hebt gezien moet je de volgende dag niet naar de ander gaan, want het zal weinig toevoeging hebbenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
Burgers is best veel veranderd. Dit jaar weer een nieuw gedeelte
Dat zeg je nu wel...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Achja dierentuinen veranderen over de jaren niet heel veel.. Een zebra meer of minder
Hey, in deze reeks vervul ik de rol van gefrustreerde single, ga jij dat eens even ergens anders doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat dat fundament vandaag wel even mag instorten.
Neem een voorbeeld aan Atlas. Die droeg zijn lot ook met waardigheid...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat dat fundament vandaag wel even mag instorten.
Jij hebt een vriendin leugenaar!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Q. het volgende:
Hey, in deze reeks vervul ik de rol van gefrustreerde single, ga jij dat eens even ergens anders doen..
Atlas was dan ook het fundament. Sort ofquote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Atlas. Die droeg zijn lot ook met waardigheid...
Ik ben blij dat je het nog even verduidelijkt...quote:
quote:
Mwoa, ik vind Emmen heel anders dan Burgers. In Burgers kan ik uren in de Bush rondhangen, in Emmen dan weer in de vlindertuinquote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dierentuinen opzich veranderen wel ja, groter en meer dieren enzo. maar opzich is het vaak alwel zo, als je 1 dierentuin hebt gezien moet je de volgende dag niet naar de ander gaan, want het zal weinig toevoeging hebben
Wij waren net drie dagen voor de opening daarquote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor kinderen zijn die dino's wel leuk ja, maar als volwassene kun je het beter mijden..
het was mij een beetje te nep allemaal
Ik ook zoiets, of 12 jaar ofzo...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de dino's in Amersfoort enigzins saai.. Burgers moet ik ook weer eens naar toe, is al te lang geleden voor mij, jaartje of 15 inmiddels wel weer denk ik
Behulpzaam, zo ben ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nog even verduidelijkt...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Litpho het volgende:
Behulpzaam, zo ben ik.
O! Ik ook zien!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef Elegy het volgende:
Ik zat net een beetje trailers te bekijken en nu weet ik weer waarom ik het niet zo op spiegels heb:
Mirrors
Eng![]()
Kom je mijn hand vasthouden? Anders durf ik nietquote:
Ik houd je handje wel vast hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom je mijn hand vasthouden? Anders durf ik niet![]()
Ik heb serieus iets tegen spiegels, wie weet wie er terugkijkt
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef Elegy het volgende:
Ik heb serieus iets tegen spiegels, wie weet wie er terugkijkt
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, in deze reeks vervul ik de rol van gefrustreerde single, ga jij dat eens even ergens anders doen..
Dan moeten ze je wel meenemenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
jij hebt waarschijnlijk nog vrienden die de weg naar de kroeg nog wel weten
Valt wel mee, als ze dat schootbapjes en bammetjes en snoepiepoepiewoepie kunnen hebben....quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gelukkig maar
als je het maar niet doorverteld, straks ga ik ontzettend af hier...
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar hoef je geen smaak voor te hebben
En het bewijsmateriaal stapelt zich verder opquote:Op zondag 20 juli 2008 19:00 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom iemand niet aardig tegen je zou zijn
Kindequote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik dat even, ja?
![]()
![]()
jij woont in een studentenstad, jij hebt waarschijnlijk nog vrienden die de weg naar de kroeg nog wel weten en niet alleen ouwehoeren over hun kinderen.
Wie is Atlas?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Atlas. Die droeg zijn lot ook met waardigheid...
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Atlas_(mythologie)
De meeste van mijn "oude" vrienden hebben ook de maxicosi als gespreksonderwerp al ontdekt hoor. Je moet toch echt zelf iets van je leven maken, sowieso, alleen uitgaan is vragen om problemen, kan je beter niet uitgaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik dat even, ja?
![]()
![]()
jij woont in een studentenstad, jij hebt waarschijnlijk nog vrienden die de weg naar de kroeg nog wel weten en niet alleen ouwehoeren over hun kinderen.
De kinderen van iedere ouder zijn dé uitzonderingquote:
Maar dat is lief en aandoenlijk enzo, dat staat in schril contrast met mijn imago en de pest hebben voor spiegelsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:06 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee, als ze dat schootbapjes en bammetjes en snoepiepoepiewoepie kunnen hebben....
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar feesten, de bioscoop (dat het liefste alleen!) en concertenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste van mijn "oude" vrienden hebben ook de maxicosi als gespreksonderwerp al ontdekt hoor. Je moet toch echt zelf iets van je leven maken, sowieso, alleen uitgaan is vragen om problemen, kan je beter niet uitgaan.
Misschien kan ik dan beter thuisblijven, maar dan kom ik helemaal geen hond meer tegen. Da's ook de reden dat ik elke week ga stappen. Je weet nooit wie je tegenkomt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste van mijn "oude" vrienden hebben ook de maxicosi als gespreksonderwerp al ontdekt hoor. Je moet toch echt zelf iets van je leven maken, sowieso, alleen uitgaan is vragen om problemen, kan je beter niet uitgaan.
Bioscoop gaat inderdaad prima alleen, concerten neem ik wel graag iemand voor mee (maar als ik graag iets wil zien waar ik niemand voor kan vinden ga ik ook rustig alleen).quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar feesten, de bioscoop (dat het liefste alleen!) en concerten
Ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar feesten, de bioscoop (dat het liefste alleen!) en concerten
Vooral dat en dat vind ik zeker niet erg. Als er e`rgens een goede band is vermaak ik me prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar concerten
Dat maakt wel het grootste verschil, ja.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij praat ook nog wel eens ergens anders over..
Nou, voor Mirrors wil ik wel een uitzondering maken, je mag met me mee danquote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.
Maar hoe moet ik dan je handje vasthouden?!
Dat is echt gewoon slechtquote:Op zondag 20 juli 2008 21:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, voor Mirrors wil ik wel een uitzondering maken, je mag met me mee dan
Laatste concerten waar ik alleen ben heengeweest:
* Sarah McLachlan
* Dernière Volonté
* Tori Amos, want rood haar
* A Fine Frenzywant rood haar
Ik kan best uren over ze vertellen hoor, maar daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt wel het grootste verschil, ja.
Oh, daar maak ik me ook geen zorgen over. Je kan alleen ook uren over andere dingen vertellen. Je bent ook nog JB in plaats van alleen maar moeder.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best uren over ze vertellen hoor
Maar Tori Amos wás ook geweldig, meer dan twee uur durend optreden en ze ziet er gewoon goed uit, en ze maakt mooie muziek.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon slecht
Ik ga eigenlijk vrijwel altijd alleen, ben wel een vrouw en heb dus altijd aanspraak, dat scheelt misschien
Kijk, jij beseft dat laatste tenminste, de meeste jonge ouders niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best uren over ze vertellen hoor, maar daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.
Ik ben ook geen jonge ouder meer, ze zijn alweer 6 en 7quote:Op zondag 20 juli 2008 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk, jij beseft dat laatste tenminste, de meeste jonge ouders niet.
En als ze ergens anders komt spelen dan in die &^*&^^-galmbak in Rotterdam ga ik ook gerust weer kijken.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar Tori Amos wás ook geweldig, meer dan twee uur durend optreden en ze ziet er gewoon goed uit, en ze maakt mooie muziek.
Ook weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen jonge ouder meer, ze zijn alweer 6 en 7
Ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze ergens anders komt spelen dan in die &^*&^^-galmbak in Rotterdam ga ik ook gerust weer kijken.
Het was in de Bijlmer Bierschuur Heineken Music Hall, tijdens de American Doll Posse tour vorig jaar. Geluid daar was prima in orde.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze ergens anders komt spelen dan in die &^*&^^-galmbak in Rotterdam ga ik ook gerust weer kijken.
Ik ben het weer heel erg eens met Litpho vandaag.quote:
In de bios voel ik me best ongemakkelijk als ik alleen ga, concerten is minder erg om alleen naar toe te gaan trouwens, zolang je maar niet te vroeg komt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
HMH heb ik meestal wel goed geluid. Garbage, Portishead, Kraftwerk, Duran Duran, John Fogerty, Queensrÿche... allemaal prima. Maar die tour heb ik dus overgeslagen, ik heb haar op de Scarlet's Walk tour gezien.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het was in de Bijlmer Bierschuur Heineken Music Hall, tijdens de American Doll Posse tour vorig jaar. Geluid daar was prima in orde.
Ik heb haar in de HMH gezien, dat was best tof.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent zoquote:Op zondag 20 juli 2008 21:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben het weer heel erg eens met Litpho vandaag.
quote:
Daar was ik alleen trouwens. Ging prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb haar in de HMH gezien, dat was best tof.
Als ik dan ga, dan ga ik meestal op zondagochtend tien uur, dan weet je in elk geval zeker dat je geen irritante uitgaanskoters hebt. En dan kan je lekker je plekje uitzoeken. Bovendien is het dan vaak nog wat goedkoper. Dan ga ik ook echt voor de film, dus meestal is dat een Imax uitvoering. In één keer de hele film in goede beeld en geluidskwaliteit.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
In de bios voel ik me best ongemakkelijk als ik alleen ga, concerten is minder erg om alleen naar toe te gaan trouwens, zolang je maar niet te vroeg komt.
Ik heb je niet gezienquote:
Die roze plek verspreiden over de rest van je hoofd?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet mijn haar maar eens gaan verven
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet mijn haar maar eens gaan verven
neehee, rood.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die roze plek verspreiden over de rest van je hoofd?
Ah, weer een bewijs dat ik niet normaal ben.quote:
Zodat je alle mannen in deze SC het hoofd op hol kan brengen?quote:
Dat is voor jou al een dagtaak aan het worden, zoveel vrouwelijke fokusers zoo weinig tijd....quote:
quote:
Genoeg tijd op mn werk hoor, werken doe ik toch niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is voor jou al een dagtaak aan het worden, zoveel vrouwelijke fokusers zoo weinig tijd....
Niets wat een excelsheet en een goede planning niet kan regelen. Mits je goed centraal woont. Zoals bijv. in Utrecht.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is voor jou al een dagtaak aan het worden, zoveel vrouwelijke fokusers zoo weinig tijd....
De spoorwegen moeten wel goed meewerken hè? Nu heb ik wel het geluk dat je op weg naar Arnhem door Ede komt dus dat valt stalk-technisch goed te combineren.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets wat een excelsheet en een goede planning niet kan regelen. Mits je goed centraal woont. Zoals bijv. in Utrecht.
Ik ben dan ook geen normaal mensquote:
Jaaaa!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je krijgt vast nog wel een keer een herkansing.
Het is de schuld van Air, die stiekeme vd Boomfanquote:Op zondag 20 juli 2008 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
![]()
Niet jouw schuld natuurlijk, maar die van Jeroen vd Boom. Dinges. Bah.
Ervaring?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets wat een excelsheet en een goede planning niet kan regelen. Mits je goed centraal woont. Zoals bijv. in Utrecht.
quote:
Dat is toch zo'n tweederangs eikel die Gerard Joling enzo qua stem na kan doen?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de schuld van Air, die stiekeme vd Boomfan.
Nee. Ik gebruik zelden Excel.quote:
Verstandig, je zit zo aan die rotlimieten van Bill.quote:
Ik heb momenteel al voldoende problemen met die rotlimieten van Larry, dank je vriendelijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, je zit zo aan die rotlimieten van Bill.
Deel het met onsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Lollerz@_A_
Oraclequote:Op zondag 20 juli 2008 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb momenteel al voldoende problemen met die rotlimieten van Larry, dank je vriendelijk.
Maar als we hier allemaal niet normaal zijn is dat ook weer zo standaardquote:
Ze is er!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er!
Is dat weer op tv?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er! maar ik ga dead like me kijken.
Zonder jou is er dan ook geen bal aan!quote:Op maandag 21 juli 2008 03:40 schreef Cuegirllie het volgende:er is haast niks gepost in mijn afwezigheid!
Dat valt gelukkig wel meequote:Op maandag 21 juli 2008 03:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder jou is er dan ook geen bal aan!
Nou daar zijn de meningen dus nu al over verdeeld!quote:
Verdeling is goed voor de mensheid, valt er nog eens wat te discussierenquote:Op maandag 21 juli 2008 03:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen dus nu al over verdeeld!
Heb je heul geen vakantie dit jaar?quote:Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik wil vakantie.
En bedankt, wat heb ik jou misdaan?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch zo'n tweederangs eikel die Gerard Joling enzo qua stem na kan doen?
Die kwam ik waarschijnlijk tegen tijdens het rijden naar Den Haag toe. Leuk buitje welquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Q. het volgende:
Tering wat een regenbui.Bussen die voor de deur van je werk stoppen
.
Jawel, maar pas over 2 weken.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Q. het volgende:
Heb je heul geen vakantie dit jaar?
Drie weken.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:19 schreef Q. het volgende:
Oooooh. En hoe lang dan?
Ik wil ookquote:
OMG bedelen voor aandacht als een tweedehands pup in een asielquote:Op maandag 21 juli 2008 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ookposts. Net zoals al die vrouwen die jij hier versiert...
Puppies.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
OMG bedelen voor aandacht als een tweedehands pup in een asiel
Zal ik jou ook nog ff onderkwijlen?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
OMG bedelen voor aandacht als een tweedehands pup in een asiel
Sorry.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:29 schreef Q. het volgende:
Schandalig lang!
DAWG!quote:
Het is hier ook nogal rustig, wat als voordeel heeft dat mn buurman naast me ook op vakantie is zodat ik lekker kan internetten zonder dat iemand het ziet. En dan is het niet leuk meer dus ik ga maar eens hard aan de slag.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:45 schreef dawg het volgende:
Bijna niemand in het pand, want iedereen is met vakantie, en dan nog moeten werken omdat wat dingen niet helemaal even soepel verlopen.![]()
Ik wil dus ook vakantie.
1 man op de hele verdieping. Normaal Fok! ik niet op mijn werk, maar nu moet ik wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is hier ook nogal rustig, wat als voordeel heeft dat mn buurman naast me ook op vakantie is zodat ik lekker kan internetten zonder dat iemand het ziet. En dan is het niet leuk meer dus ik ga maar eens hard aan de slag.
Rustig. En met jou?quote:
Ik zit hier ook nog in m'n eentje...denk dat vandaag geen lange werkdag gaat worden...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:50 schreef dawg het volgende:
[..]
1 man op de hele verdieping. Normaal Fok! ik niet op mijn werk, maar nu moet ik wel.
En werk ze.
Ahoy natuurlijk, welke anders?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Pleurisgalmbak?
HMH wellicht.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Ahoy natuurlijk, welke anders?
HMH heb ik zelden kunnen betrappen op een overmaat aan echo's. Ahoy is, zeker als ik de artiest al live heb gezien, reden om een optreden over te slaan.quote:
Oh, sorry hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Litpho het volgende:
HMH heb ik zelden kunnen betrappen op een overmaat aan echo's. Ahoy is, zeker als ik de artiest al live heb gezien, reden om een optreden over te slaan.
Ben jij degene die het geluid daar regelt? Nee? Waarom niet? Je zou het beter doenquote:
Wie komt er?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
HMH heb ik zelden kunnen betrappen op een overmaat aan echo's. Ahoy is, zeker als ik de artiest al live heb gezien, reden om een optreden over te slaan.
Cohen voor zijn herfsttoer. En het geluid in het Westerpark was zó goed...quote:
Arme Leonard. De laatste keer dat ie in Nederland komt en dan moet ie daar staan. Zo zonde.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cohen voor zijn herfsttoer. En het geluid in het Westerpark was zó goed...
Een paar sms'jes naar wat fanatieke amsterdammers moet toch genoeg zijn?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:59 schreef Litpho het volgende:
Als iemand die achterlijke pleurisgalmbak vóór 3 november even in de as wil leggen zou ik ze zeer erkentelijk zijn.
Oh, en goeiemorgen.
Dat is mijn probleem: het is nooit een lange werkdag voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog in m'n eentje...denk dat vandaag geen lange werkdag gaat worden...
Nepambtenaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem: het is nooit een lange werkdag voor mij.
Gezien je chronisch gebrek aan geld hebben ze daar jouw salaris prima op afgestemd.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
dat past ongetwijfeld perfect bij je motivatiequote:Op maandag 21 juli 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, alleen dat gat in mijn hand is een probleem uitdaging.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je chronisch gebrek aan geld hebben ze daar jouw salaris prima op afgestemd.
De ikea is ook zo verdomde verleidelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, alleen dat gat in mijn hand is een probleem uitdaging.
Check! Alhoewel het vandaag wel meevalt, ik merk dat de vakantie er aan komt.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat past ongetwijfeld perfect bij je motivatie![]()
Ach, ik ben sowieso om 13.00u klaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog in m'n eentje...denk dat vandaag geen lange werkdag gaat worden...
Hoi ambtenaar.quote:
Den Haag? Gezellig? Alhoewel ik nog steeeeeeds samen met Plato in Den Haag bakstenen naar vrouwen moet gaan gooien.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoi ambtenaar.
Kun je niet gezellig bij Plato gaan werken? En in Den Haag gaan wonen?
Geef er nou gewoon eens aan toe.
Laat het even weten als jullie klaar zijn met bakstenen gooien, dan kan ik ook veilig naar Den Haag.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag? Gezellig? Alhoewel ik nog steeeeeeds samen met Plato in Den Haag bakstenen naar vrouwen moet gaan gooien..
Na drie bier (10 minuten nadat ze beginnen) gooien ze toch niet meer zo scherp en is de kust veilig.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Laat het even weten als jullie klaar zijn met bakstenen gooien, dan kan ik ook veilig naar Den Haag.
of juist nietquote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Na drie bier (10 minuten nadat ze beginnen) gooien ze toch niet meer zo scherp en is de kust veilig.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb je toch van jezelf al, engeltje?.
Have a Happy Periodquote:Op maandag 21 juli 2008 10:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
... die nog meer van je ondergoed bedekken voor een verbazingwekkende bescherming?
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb je toch van jezelf al, engeltje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |