Iets met mothersquote:Op zondag 20 juli 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
Iets met assumptions
achteraf makkelijk te zeggen hequote:Op zondag 20 juli 2008 18:45 schreef Q. het volgende:!
Ik dacht "wat zou CL voor TT bedacht hebben, vast iets als "Planten zich voort" ofzo. Ik ken je ook zo goed, CL..
Zo wanneer is dat gebeurd, heb ik ff gemist danquote:
Ik ben voorspelbaar, dat is het gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:45 schreef Q. het volgende:!
Ik dacht "wat zou CL voor TT bedacht hebben, vast iets als "Planten zich voort" ofzo. Ik ken je ook zo goed, CL..
Aah kijk aan, we waren niet enigequote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo wanneer is dat gebeurd, heb ik ff gemist dan
Niet echtquote:
Cute penguin, matige film.quote:
En leuk en geweldig en lief.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaar, dat is het gewoon.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo wanneer is dat gebeurd, heb ik ff gemist dan
Dank, de kersen waren lekker.quote:
Beetje wel ja..quote:
Moet je wel je geweldige eettafel eruit gooien he, wil wel m'n eigen kamer natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
En leuk en geweldig en lief..
Samenwonen?. Als HH niet kijkt tenminste.
.
Waarom zou ze kijken als ze ook mee kan doen?quote:
JBquote:
De keuken, dé plek van iedere vrouw!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Moet je wel je geweldige eettafel eruit gooien he, wil wel m'n eigen kamer natuurlijk.
Mja blijkbaar maakte ze niet zo'n indruk op mequote:Op zondag 20 juli 2008 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah kijk aan, we waren niet enige
Maar beetje zonde dat je het vergeten bent
Q., ik zeg dit niet vaak (en ik meen het nog minder) maar ik ben onschuldigquote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Litpho and HH sitting in a tree? Oppleuren, dat is mijn boom!
Daarom zijn ze ook verhuisd naar een andere boomquote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Litpho and HH sitting in a tree? Oppleuren, dat is mijn boom!
Ja, dat doen we niet, er is genoeg ruimte in mn bed.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel je geweldige eettafel eruit gooien he, wil wel m'n eigen kamer natuurlijk.
Laat mij maar weer alleen achter in de boom.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook verhuisd naar een andere boom
Daar kan je ze ook mooi op de keukentafel nemen! Geneukt én toch nog op tijd het eten op tafel!quote:
Hoog en droog.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat mij maar weer alleen achter in de boom..
toch maar opzoek naar een ander dusquote:Op zondag 20 juli 2008 18:52 schreef mrbox het volgende:
Mja blijkbaar maakte ze niet zo'n indruk op meZo wild weekend is het nu ook weer niet geweest
![]()
Ik zal die kersenboer eens vragen wat er in die kersen zaten....ik zie overal pompomsquote:
Tafeltje dek je, zogezegdquote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kan je ze ook mooi op de keukentafel nemen! Geneukt én toch nog op tijd het eten op tafel!
Als je heel lief gaat miauwen, komt er vast wel iemand naar boven klimmenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat mij maar weer alleen achter in de boom..
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal die kersenboer eens vragen wat er in die kersen zaten....ik zie overal pompoms
bijvoorbeeld een brandweer manquote:Op zondag 20 juli 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je heel lief gaat miauwen, komt er vast wel iemand naar boven klimmen
Helaas, nergens een foto te vinden van twee plakjes rosbief die subtiel een ander stuk vlees nabootsen...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar kan je ze ook mooi op de keukentafel nemen! Geneukt én toch nog op tijd het eten op tafel!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je heel lief gaat miauwen, komt er vast wel iemand naar boven klimmen
R&P? Wat denk je zelf, afgezien van de tienerzwangerschappen...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:57 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Is dit het centrale voortplantingstopic?
groetjes,
De Voortplanter.
Pas toch goed, een sture brandweerman en de vrouwelijke Q?quote:
Dat bedoelde ik niet...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
JB. Iedereen hier is aardig tegen mij. Soms
.
Jij laat je katten in je bed slapenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat doen we niet, er is genoeg ruimte in mn bed..
Maar vast wel andere etenswarenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, nergens een foto te vinden van twee plakjes rosbief die subtiel een ander stuk vlees nabootsen...
Een vrouwelijke Q? Ik val op vrouwen met haar op hun hoofd hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas toch goed, een sture brandweerman en de vrouwelijke Q?
stuffed turkeyquote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[stomme grap] Die schopt ie er vast wel uit voor 1 poesje [/stomme grap]quote:Op zondag 20 juli 2008 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij laat je katten in je bed slapen.
Met de snelheid van de SC wordt dat een beetje mosterd na de maaltijd...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar vast wel andere etenswaren
Succes !
Dat doen ze zelf.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker en vast, zeker en vast...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:03 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[stomme grap] Die schopt ie er vast wel uit voor 1 poesje [/stomme grap]
Gewoon even voor jezelf visualiseren!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, nergens een foto te vinden van twee plakjes rosbief die subtiel een ander stuk vlees nabootsen...
Dat post zo moeilijk...quote:
en onder de okels?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:02 schreef Q. het volgende:
Een vrouwelijke Q? Ik val op vrouwen met haar op hun hoofd hoor.
* Grrrrrrrr wacht rustig af totdat we weer op het niveau zijn beland waar het over 'ontplofte mollen' gaat.quote:
toch wel kale ontplofte mollen ?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht rustig af totdat we weer op het niveau zijn beland waar het over 'ontplofte mollen' gaat.
En wortels?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht rustig af totdat we weer op het niveau zijn beland waar het over 'ontplofte mollen' gaat.
Dan kun je in Den Haag beter op de bank in de woonkamer gaan slapen, daar mogen hun katten 's nachts niet komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto!!!quote:
Nou vind ik persoonlijk dat het begrip "epic fail" zwaar aan inflatie onderhevig is maar dit mag je met recht zo noemen jaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Dief stopt afgeknipt alarmlabel in broekzak
Epic fail.
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vind ik persoonlijk dat het begrip "epic fail" zwaar aan inflatie onderhevig is maar dit mag je met recht zo noemen ja![]()
Das ook wel een toppertje jaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:44 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook heel erg
Ook zo te photoshoppenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:44 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook heel erg
Nou en!quote:
Echt of niet maakt mij niet zoveel uit, je moet er niet te diep over nadenken, das zonde.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
Echte plaatjes zijn veel leuker, dan weet je tenminste dat ze echt stom zijn.
En nu Billy Ocean om eens foute muziek te luisteren
Was het dat gisteren ook al niet voor je?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik ben nog steeds helemaal dood. Wat een verloren dag is dit zo..
Dan is de alcoholconsumptie in ieder geval goed geweest gister!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
dat geldt toch voor elke dag?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Een beetje te goed. Dat moet ik toch eens minderen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is de alcoholconsumptie in ieder geval goed geweest gister!
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het dat gisteren ook al niet voor je?.
CL zit dichterbij. Gefeliciteerd CL, jij hebt gewonnen.quote:
Ook weer zo'n vrijblijvende uitspraak die geen enkele verplichting schept...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:16 schreef Q. het volgende:
Een beetje te goed. Dat moet ik toch eens minderen.
Al die vrolijkheid is deprimerend hoor!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:17 schreef Kreator het volgende:
Ah, de vrolijkheid is weer omgeslagen in de aloude depressie.
Eigenlijk, in principe eventueel desnoods...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook weer zo'n vrijblijvende uitspraak die geen enkele verplichting schept...
quote:
Er dient aan bepaalde fundamenten dan ook niet getornd te worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:17 schreef Kreator het volgende:
Ah, de vrolijkheid is weer omgeslagen in de aloude depressie.
Opgezette dino's toch? Of heb ik Jurassic Park - The Reality Show gemist?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
daar hebben ze dino's
Voor kinderen zijn die dino's wel leuk ja, maar als volwassene kun je het beter mijden..quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Burgers, ben ik al lang niet geweest en de kindjes nog nooit.
Vorig jaar Amersfoort gehad, Ouwehands ook nog niet zo lang geleden...
Ze wilden wel weer naar Amersfoort, want daar hebben ze dino's en die willen ze graag een keertje zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |