Volgens mij zijn de dino's in Amersfoort enigzins saai.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Burgers, ben ik al lang niet geweest en de kindjes nog nooit.
Vorig jaar Amersfoort gehad, Ouwehands ook nog niet zo lang geleden...
Ze wilden wel weer naar Amersfoort, want daar hebben ze dino's en die willen ze graag een keertje zien
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef Litpho het volgende:
Er dient aan bepaalde fundamenten dan ook niet getornd te worden.
Dat is idd al weer een hele tijd geledenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de dino's in Amersfoort enigzins saai.. Burgers moet ik ook weer eens naar toe, is al te lang geleden voor mij, jaartje of 15 inmiddels wel weer denk ik
De dierentuinen opzich veranderen wel ja, groter en meer dieren enzo. maar opzich is het vaak alwel zo, als je 1 dierentuin hebt gezien moet je de volgende dag niet naar de ander gaan, want het zal weinig toevoeging hebbenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
Burgers is best veel veranderd. Dit jaar weer een nieuw gedeelte
Dat zeg je nu wel...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Achja dierentuinen veranderen over de jaren niet heel veel.. Een zebra meer of minder
Hey, in deze reeks vervul ik de rol van gefrustreerde single, ga jij dat eens even ergens anders doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat dat fundament vandaag wel even mag instorten.
Neem een voorbeeld aan Atlas. Die droeg zijn lot ook met waardigheid...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat dat fundament vandaag wel even mag instorten.
Jij hebt een vriendin leugenaar!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Q. het volgende:
Hey, in deze reeks vervul ik de rol van gefrustreerde single, ga jij dat eens even ergens anders doen..
Atlas was dan ook het fundament. Sort ofquote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Atlas. Die droeg zijn lot ook met waardigheid...
Ik ben blij dat je het nog even verduidelijkt...quote:
quote:
Mwoa, ik vind Emmen heel anders dan Burgers. In Burgers kan ik uren in de Bush rondhangen, in Emmen dan weer in de vlindertuinquote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dierentuinen opzich veranderen wel ja, groter en meer dieren enzo. maar opzich is het vaak alwel zo, als je 1 dierentuin hebt gezien moet je de volgende dag niet naar de ander gaan, want het zal weinig toevoeging hebben
Wij waren net drie dagen voor de opening daarquote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor kinderen zijn die dino's wel leuk ja, maar als volwassene kun je het beter mijden..
het was mij een beetje te nep allemaal
Ik ook zoiets, of 12 jaar ofzo...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de dino's in Amersfoort enigzins saai.. Burgers moet ik ook weer eens naar toe, is al te lang geleden voor mij, jaartje of 15 inmiddels wel weer denk ik
Behulpzaam, zo ben ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nog even verduidelijkt...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Litpho het volgende:
Behulpzaam, zo ben ik.
O! Ik ook zien!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef Elegy het volgende:
Ik zat net een beetje trailers te bekijken en nu weet ik weer waarom ik het niet zo op spiegels heb:
Mirrors
Eng![]()
Kom je mijn hand vasthouden? Anders durf ik nietquote:
Ik houd je handje wel vast hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom je mijn hand vasthouden? Anders durf ik niet![]()
Ik heb serieus iets tegen spiegels, wie weet wie er terugkijkt
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef Elegy het volgende:
Ik heb serieus iets tegen spiegels, wie weet wie er terugkijkt
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, in deze reeks vervul ik de rol van gefrustreerde single, ga jij dat eens even ergens anders doen..
Dan moeten ze je wel meenemenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
jij hebt waarschijnlijk nog vrienden die de weg naar de kroeg nog wel weten
Valt wel mee, als ze dat schootbapjes en bammetjes en snoepiepoepiewoepie kunnen hebben....quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gelukkig maar
als je het maar niet doorverteld, straks ga ik ontzettend af hier...
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar hoef je geen smaak voor te hebben
En het bewijsmateriaal stapelt zich verder opquote:Op zondag 20 juli 2008 19:00 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom iemand niet aardig tegen je zou zijn
Kindequote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik dat even, ja?
![]()
![]()
jij woont in een studentenstad, jij hebt waarschijnlijk nog vrienden die de weg naar de kroeg nog wel weten en niet alleen ouwehoeren over hun kinderen.
Wie is Atlas?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Atlas. Die droeg zijn lot ook met waardigheid...
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Atlas_(mythologie)
De meeste van mijn "oude" vrienden hebben ook de maxicosi als gespreksonderwerp al ontdekt hoor. Je moet toch echt zelf iets van je leven maken, sowieso, alleen uitgaan is vragen om problemen, kan je beter niet uitgaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik dat even, ja?
![]()
![]()
jij woont in een studentenstad, jij hebt waarschijnlijk nog vrienden die de weg naar de kroeg nog wel weten en niet alleen ouwehoeren over hun kinderen.
De kinderen van iedere ouder zijn dé uitzonderingquote:
Maar dat is lief en aandoenlijk enzo, dat staat in schril contrast met mijn imago en de pest hebben voor spiegelsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:06 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee, als ze dat schootbapjes en bammetjes en snoepiepoepiewoepie kunnen hebben....
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar feesten, de bioscoop (dat het liefste alleen!) en concertenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste van mijn "oude" vrienden hebben ook de maxicosi als gespreksonderwerp al ontdekt hoor. Je moet toch echt zelf iets van je leven maken, sowieso, alleen uitgaan is vragen om problemen, kan je beter niet uitgaan.
Misschien kan ik dan beter thuisblijven, maar dan kom ik helemaal geen hond meer tegen. Da's ook de reden dat ik elke week ga stappen. Je weet nooit wie je tegenkomt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste van mijn "oude" vrienden hebben ook de maxicosi als gespreksonderwerp al ontdekt hoor. Je moet toch echt zelf iets van je leven maken, sowieso, alleen uitgaan is vragen om problemen, kan je beter niet uitgaan.
Bioscoop gaat inderdaad prima alleen, concerten neem ik wel graag iemand voor mee (maar als ik graag iets wil zien waar ik niemand voor kan vinden ga ik ook rustig alleen).quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar feesten, de bioscoop (dat het liefste alleen!) en concerten
Ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar feesten, de bioscoop (dat het liefste alleen!) en concerten
Vooral dat en dat vind ik zeker niet erg. Als er e`rgens een goede band is vermaak ik me prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga anders best regelmatig in mijn eentje naar concerten
Dat maakt wel het grootste verschil, ja.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij praat ook nog wel eens ergens anders over..
Nou, voor Mirrors wil ik wel een uitzondering maken, je mag met me mee danquote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.
Maar hoe moet ik dan je handje vasthouden?!
Dat is echt gewoon slechtquote:Op zondag 20 juli 2008 21:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, voor Mirrors wil ik wel een uitzondering maken, je mag met me mee dan
Laatste concerten waar ik alleen ben heengeweest:
* Sarah McLachlan
* Dernière Volonté
* Tori Amos, want rood haar
* A Fine Frenzywant rood haar
Ik kan best uren over ze vertellen hoor, maar daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt wel het grootste verschil, ja.
Oh, daar maak ik me ook geen zorgen over. Je kan alleen ook uren over andere dingen vertellen. Je bent ook nog JB in plaats van alleen maar moeder.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best uren over ze vertellen hoor
Maar Tori Amos wás ook geweldig, meer dan twee uur durend optreden en ze ziet er gewoon goed uit, en ze maakt mooie muziek.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon slecht
Ik ga eigenlijk vrijwel altijd alleen, ben wel een vrouw en heb dus altijd aanspraak, dat scheelt misschien
Kijk, jij beseft dat laatste tenminste, de meeste jonge ouders niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best uren over ze vertellen hoor, maar daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.
Ik ben ook geen jonge ouder meer, ze zijn alweer 6 en 7quote:Op zondag 20 juli 2008 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk, jij beseft dat laatste tenminste, de meeste jonge ouders niet.
En als ze ergens anders komt spelen dan in die &^*&^^-galmbak in Rotterdam ga ik ook gerust weer kijken.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar Tori Amos wás ook geweldig, meer dan twee uur durend optreden en ze ziet er gewoon goed uit, en ze maakt mooie muziek.
Ook weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen jonge ouder meer, ze zijn alweer 6 en 7
Ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze ergens anders komt spelen dan in die &^*&^^-galmbak in Rotterdam ga ik ook gerust weer kijken.
Het was in de Bijlmer Bierschuur Heineken Music Hall, tijdens de American Doll Posse tour vorig jaar. Geluid daar was prima in orde.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze ergens anders komt spelen dan in die &^*&^^-galmbak in Rotterdam ga ik ook gerust weer kijken.
Ik ben het weer heel erg eens met Litpho vandaag.quote:
In de bios voel ik me best ongemakkelijk als ik alleen ga, concerten is minder erg om alleen naar toe te gaan trouwens, zolang je maar niet te vroeg komt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
HMH heb ik meestal wel goed geluid. Garbage, Portishead, Kraftwerk, Duran Duran, John Fogerty, Queensrÿche... allemaal prima. Maar die tour heb ik dus overgeslagen, ik heb haar op de Scarlet's Walk tour gezien.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het was in de Bijlmer Bierschuur Heineken Music Hall, tijdens de American Doll Posse tour vorig jaar. Geluid daar was prima in orde.
Ik heb haar in de HMH gezien, dat was best tof.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent zoquote:Op zondag 20 juli 2008 21:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben het weer heel erg eens met Litpho vandaag.
quote:
Daar was ik alleen trouwens. Ging prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb haar in de HMH gezien, dat was best tof.
Als ik dan ga, dan ga ik meestal op zondagochtend tien uur, dan weet je in elk geval zeker dat je geen irritante uitgaanskoters hebt. En dan kan je lekker je plekje uitzoeken. Bovendien is het dan vaak nog wat goedkoper. Dan ga ik ook echt voor de film, dus meestal is dat een Imax uitvoering. In één keer de hele film in goede beeld en geluidskwaliteit.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
In de bios voel ik me best ongemakkelijk als ik alleen ga, concerten is minder erg om alleen naar toe te gaan trouwens, zolang je maar niet te vroeg komt.
Ik heb je niet gezienquote:
Die roze plek verspreiden over de rest van je hoofd?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet mijn haar maar eens gaan verven
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet mijn haar maar eens gaan verven
neehee, rood.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die roze plek verspreiden over de rest van je hoofd?
Ah, weer een bewijs dat ik niet normaal ben.quote:
Zodat je alle mannen in deze SC het hoofd op hol kan brengen?quote:
Dat is voor jou al een dagtaak aan het worden, zoveel vrouwelijke fokusers zoo weinig tijd....quote:
quote:
Genoeg tijd op mn werk hoor, werken doe ik toch niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is voor jou al een dagtaak aan het worden, zoveel vrouwelijke fokusers zoo weinig tijd....
Niets wat een excelsheet en een goede planning niet kan regelen. Mits je goed centraal woont. Zoals bijv. in Utrecht.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is voor jou al een dagtaak aan het worden, zoveel vrouwelijke fokusers zoo weinig tijd....
De spoorwegen moeten wel goed meewerken hè? Nu heb ik wel het geluk dat je op weg naar Arnhem door Ede komt dus dat valt stalk-technisch goed te combineren.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets wat een excelsheet en een goede planning niet kan regelen. Mits je goed centraal woont. Zoals bijv. in Utrecht.
Ik ben dan ook geen normaal mensquote:
Jaaaa!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je krijgt vast nog wel een keer een herkansing.
Het is de schuld van Air, die stiekeme vd Boomfanquote:Op zondag 20 juli 2008 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
![]()
Niet jouw schuld natuurlijk, maar die van Jeroen vd Boom. Dinges. Bah.
Ervaring?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets wat een excelsheet en een goede planning niet kan regelen. Mits je goed centraal woont. Zoals bijv. in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |