Rustig. En met jou?quote:
Ik zit hier ook nog in m'n eentje...denk dat vandaag geen lange werkdag gaat worden...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:50 schreef dawg het volgende:
[..]
1 man op de hele verdieping. Normaal Fok! ik niet op mijn werk, maar nu moet ik wel.
En werk ze.
Ahoy natuurlijk, welke anders?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Pleurisgalmbak?
HMH wellicht.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Ahoy natuurlijk, welke anders?
HMH heb ik zelden kunnen betrappen op een overmaat aan echo's. Ahoy is, zeker als ik de artiest al live heb gezien, reden om een optreden over te slaan.quote:
Oh, sorry hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Litpho het volgende:
HMH heb ik zelden kunnen betrappen op een overmaat aan echo's. Ahoy is, zeker als ik de artiest al live heb gezien, reden om een optreden over te slaan.
Ben jij degene die het geluid daar regelt? Nee? Waarom niet? Je zou het beter doenquote:
Wie komt er?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
HMH heb ik zelden kunnen betrappen op een overmaat aan echo's. Ahoy is, zeker als ik de artiest al live heb gezien, reden om een optreden over te slaan.
Cohen voor zijn herfsttoer. En het geluid in het Westerpark was zó goed...quote:
Arme Leonard. De laatste keer dat ie in Nederland komt en dan moet ie daar staan. Zo zonde.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cohen voor zijn herfsttoer. En het geluid in het Westerpark was zó goed...
Een paar sms'jes naar wat fanatieke amsterdammers moet toch genoeg zijn?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:59 schreef Litpho het volgende:
Als iemand die achterlijke pleurisgalmbak vóór 3 november even in de as wil leggen zou ik ze zeer erkentelijk zijn.
Oh, en goeiemorgen.
Dat is mijn probleem: het is nooit een lange werkdag voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog in m'n eentje...denk dat vandaag geen lange werkdag gaat worden...
Nepambtenaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem: het is nooit een lange werkdag voor mij.
Gezien je chronisch gebrek aan geld hebben ze daar jouw salaris prima op afgestemd.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
dat past ongetwijfeld perfect bij je motivatiequote:Op maandag 21 juli 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, alleen dat gat in mijn hand is een probleem uitdaging.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je chronisch gebrek aan geld hebben ze daar jouw salaris prima op afgestemd.
De ikea is ook zo verdomde verleidelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, alleen dat gat in mijn hand is een probleem uitdaging.
Check! Alhoewel het vandaag wel meevalt, ik merk dat de vakantie er aan komt.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat past ongetwijfeld perfect bij je motivatie![]()
Ach, ik ben sowieso om 13.00u klaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog in m'n eentje...denk dat vandaag geen lange werkdag gaat worden...
Hoi ambtenaar.quote:
Den Haag? Gezellig? Alhoewel ik nog steeeeeeds samen met Plato in Den Haag bakstenen naar vrouwen moet gaan gooien.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoi ambtenaar.
Kun je niet gezellig bij Plato gaan werken? En in Den Haag gaan wonen?
Geef er nou gewoon eens aan toe.
Laat het even weten als jullie klaar zijn met bakstenen gooien, dan kan ik ook veilig naar Den Haag.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag? Gezellig? Alhoewel ik nog steeeeeeds samen met Plato in Den Haag bakstenen naar vrouwen moet gaan gooien..
Na drie bier (10 minuten nadat ze beginnen) gooien ze toch niet meer zo scherp en is de kust veilig.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Laat het even weten als jullie klaar zijn met bakstenen gooien, dan kan ik ook veilig naar Den Haag.
of juist nietquote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Na drie bier (10 minuten nadat ze beginnen) gooien ze toch niet meer zo scherp en is de kust veilig.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb je toch van jezelf al, engeltje?.
Have a Happy Periodquote:Op maandag 21 juli 2008 10:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
... die nog meer van je ondergoed bedekken voor een verbazingwekkende bescherming?
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb je toch van jezelf al, engeltje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |