quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wow!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook t hoofd al bovenaan staan!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wow!!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat de 1e het best zal uitkomen, die 2e is een beetje te gedetailleerd... Na verloop van tijd vervaagt dat toch een beetje, vrees ik...
Ben je dan niet volledig het relief kwijt? Wordt lastig hoor...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef mrcool het volgende:
Kreeg zojuist ineens t idee om dat hoofd al draaiend rond mijn onderarm te laten zetten. Eerst ontwerp laten maken.
Daar was ik idd ook al bang voor. De hele diepte in die afbeelding valt dan ook weg.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ben je dan niet volledig het relief kwijt? Wordt lastig hoor...
Je omschrijft t precies goed!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Beter als je hem plat houdt, dat is ook de kracht van de tekening.
Gaaf! Ik wil ook iets van Escher laten verwerken in m'n rugstuk.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een beetje meer gezocht te hebben naar de Oceanic/Polyneese style merk ik wel dat Rob Deut, samen met Greg/Jim Orie (Dragon Tattoo, Eind) & Jeroen Franken, de mannen zijn waar je bij moet zijn in NL.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb daarstrax een mailtje gestuurd naar http://www.robdeut.com/home.htm
Kent iemand die hier?
Ik ook...!quote:
ieiejwww, ook nog de navel helemaal zwart gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2008 02:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Ow... en al googlend kwam ik ditte tegen...
Iemand die hiermee durft over het strand te lopen...?
[ afbeelding ]
(met alle respect... ieder moet de tattoo nemen die bij hem of haar past...! Maar ik geloof niet dat dat mijn ding zal zijn)
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Prachtige kat, maar brrr, ik moet er niet aan denken in bed te belanden met een vent die dan zoiets op zijn buik heeft...! Exit libido!
Ik heb zelfs ooit een foto op het www gezien van een man die een olifant op zijn buik had. Ja, mét "echt" slurfje
Nee, ieder zijn meug, maar dat is een beetje teveel van het goede IMHO...
De 2de is goed te doen, als die maar op een goed formaat word gezet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wow!!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat de 1e het best zal uitkomen, die 2e is een beetje te gedetailleerd... Na verloop van tijd vervaagt dat toch een beetje, vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |