abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:52:20 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60295963
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je zegt net nog dat 90% voor de flauwekul/winst wordt verstrekt, en nu noem je het al "op grote schaal"? Als je zulke grote nummers als feit presenteert mag ik toch aannemen dat je dat kan onderbouwen?

Als jij weet dat het een "doel" is van die bedrijven, wat doe je dan nog hier? Ga naar de autoriteiten, meld het bij de pers weet ik wat, alleen wat hier roepen staat naar mijn idee gelijk aan medeplichtigheid, iedereen snapt wel dat hier wat om klootviolen er nooit voor zal zorgen dat het grote onwetende publiek gewaarschuwd wordt. Of zitten de aandelen van die bedrijven toevallig ook in jouw pensioenfonds verstopt?
TROS Radar worden op hun vingers getikt dat ze niet met zaken moeten bemoeien ... Die uitzendig over HSDD een medicijn tegen een aandoening dat vrouwen geen zin aan seks hebben. Jaahááá jullie vrouwen zijn ziek!

In die tweeluik uitzendig is wel aangetoond hoe godsgruwelijk misdadig en propagandisch men te werk gaat. Artsen die tegen hun (bigfarma) ingaan zijn dom en dat soort termen. Er IS geen objectieve kijk meer over nieuwe medicijnen en dergelijke.

En ja ik vind dat artsen die dus Ritalin rotzooi voorschrijven dom, naief en vooral gevaarlijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60295973
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

MSG
Jij haalt nooit Aziatisch eten neem ik aan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_60296453
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

TROS Radar worden op hun vingers getikt dat ze niet met zaken moeten bemoeien ... Die uitzendig over HSDD een medicijn tegen een aandoening dat vrouwen geen zin aan seks hebben. Jaahááá jullie vrouwen zijn ziek!

In die tweeluik uitzendig is wel aangetoond hoe godsgruwelijk misdadig en propagandisch men te werk gaat. Artsen die tegen hun (bigfarma) ingaan zijn dom en dat soort termen. Er IS geen objectieve kijk meer over nieuwe medicijnen en dergelijke.

En ja ik vind dat artsen die dus Ritalin rotzooi voorschrijven dom, naief en vooral gevaarlijk.
En jij gooit alle medicatie, op basis van een tros uitzending, dus het raam uit? Overigens is radar wel vaker op de vingers getikt, zo hebben ze met compleet misplaatste propaganda een goed werkende slachterij de nek omgedraaid, en staan ze er om bekend veel zaken erg eenzijdig in kaart te brengen. Maar die zijn dan wel te vertrouwen?

Je mening over ritalin is inmiddels gevoegelijk bekend, maar dat is geen feit, zullen we dat onderscheid even helder houden? En tenzij je met fatsoenlijke bewijzen (dus niet je gebruikelijke geknip en plak van vage sites, die later ook nog door bedrijven blijken te zijn opgezet) je mening kan onderbouwen, zal ik hier ook niet meer waarde aan hechten dan dat ik nu doe, en dat zit redelijk dichtbij de waarde die ik hecht aan een uitspraak van een gemiddelde politicus, en dat is niet echt erg veel.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:41:15 #104
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60296943
quote:

[..]

Als je ooit iemand wil overtuigen zul je moeten beginnen aan de vorm van je boodschap te werken.

Je komt nu warrig, gefrustreerd en licht ontoerekeningsvatbaar over.

Je hebt absoluut een punt, maar hij komt maar mondjesmaat over op deze manier.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60296977
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Lambiekje het volgende:
Leg mij eens uit waarom de gros hier in dit topic vóór medicatie is. En dus in de sprookjes van farmaceutische industrie geloven??
In mijn geval: mijn vrouw heeft farmacie gestudeerd en weet dus werkelijk van de hoed en de rand. Als zij mij iets vertelt dan geloof ik haar wat sneller dan iemand die met internetbronnen zaken beweert die dan weer aantoonbaar onjuist zijn, dan weer te onwaarschijnlijk om waar te zijn.

Zoals het idee dat er een aspartaamcomplot is waar tienduizenden aan mee doen en meer dan 90% van die mensen geen enkel belang heeft bij de verkoop van aspartaam. Zoiets kan gewoon niet en je moet een behoorlijk dikke plaat voor je kop hebben als je zoiets niet wil inzien.

Gelet daarop vind ik jou een gevaarlijke charlatan en heb ik meer vertrouwen in de farmaceutische industrie die natuurlijk niet 100% brandschoon is, maar zeker niet Satan op aarde, zoals jij wil doen voorkomen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:45:59 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60297044
quote:

[..]

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_60298261
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wordt minder gebruikt dus er is een stijging van 250% in de afgelopen 5 jaar. Wij zijn hier een inhaal slag aan het doen met veramerikanisering. 1 op 3 is al belachelijk hoog !

Jij handelt naar bullshit talk van bigpharma, dus wie heeft er oogkleppen... en lees dat boek van de Apotheker Fernand Haesbrouck.

Het is gewoon waanzin om te denken dat kinderen gebaat zijn bij Ritalin. De enige die gebaat erbij is bigfarma. Niemand anders.

Opium toe dien is goed ! Ja vast. Ze lekker vroeg op het drugspad plaatsen. helemaal top.

Wake Up!
lezen is een vak ja. 1-3 kinderen per klas van 30 leerlingen. ongeveer 1 op de 10 en dat klopt gewoon met de medische onderzoeken en gegevens. Over je 250% gelul:
quote:
Enorme vraag naar Ritalin
Amsterdam - Het aantal recepten voor Ritalin, dat onder meer wordt voorgeschreven aan hyperactieve kinderen, vertoont een explosieve groei. Als de toename in de eerste helft van 1999 doorzet, zullen er 160 duizend recepten over de toonbank gaan, 60 procent meer dan vorig jaar. Fabrikant Novartis kon midden vorige maand de vraag even niet aan en raakte door zijn voorraad heen.

Dat meldt de Stichting Farmaceutische Kengetallen (SFK) in het Pharmaceutisch Weekblad.

In 1997 werd Ritalin 65.600 maal voorgeschreven en vorig jaar 98.800 maal. De SFK berekent de omzetgroei over de afgelopen twee jaar op 250 procent. Inclusief de apothekersvergoeding haalt Ritalin dit jaar een omzet van zes miljoen gulden.

De meeste recepten zijn voor jongeren. Van de gebruikers zijn 85 procent onder de twintig jaar; ongeveer de helft van hen is jonger dan tien. Twee jaar geleden was het gebruik onder jonge kinderen nog twee maal zo hoog als onder tieners. De eerste helft van dit jaar is het aantal recepten voor pubers bijna verdubbeld.
(BRON: De Volkskrant)
Oftewel je groei van 250% is gelul, ten eerste is die 250% niet het aantal uitgeschreven pillen maar de omzet, ten tweede blijkt dus dat de toename nog niet 1,5 is over de periode vanaf 1997 tot eind 1998. *zucht*
Verder heb ik er even bij gezocht via CBS (link onderaan) dat er in Nederland in 2000 4828894 (2000, van 1999 gaven ze niet meer) mensen onder de 25 jaar zijn. Er zijn 98.800 mensen die Ritalin krijgen, dat geeft dus in totaal HET ENORME GIGANTISCHE OVERWELDIGENDE percentage van wel 2%!!! DAMN! De GEHEEEEEEEEELE jeugd zit aan die pillen hoor. Echt gewoonweg, zo'n enorme hoeveelheid! Big Pharma loopt hier gewoon hard te cashen zeg, zo'n enorme hoeveelheid van de Nederlandse jeugd die ze aan zich hebben gebonden.

De afgelopen jaren zijn er veel meer andere medicijnen op de markt gekomen en is de traditionele ritalin een stuk minder voorgeschreven, mensen stappen meer en meer over naar concerta (en nee dat is NIET hetzelfde als ritalin) of stratera.

Nogmaals: Ga je eerst is inlezen in de materie.

cbs gegevens

[ Bericht 1% gewijzigd door Sora op 23-07-2008 16:41:11 ]
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:01:02 #108
52357 Lambiekje
pi_60301653
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jij haalt nooit Aziatisch eten neem ik aan?
ik weet dat het daar inzit .. maar in eten is het minder erg dan dure onnodige medicijnen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:06:08 #109
52357 Lambiekje
pi_60301761
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:18 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En jij gooit alle medicatie, op basis van een tros uitzending, dus het raam uit? Overigens is radar wel vaker op de vingers getikt, zo hebben ze met compleet misplaatste propaganda een goed werkende slachterij de nek omgedraaid, en staan ze er om bekend veel zaken erg eenzijdig in kaart te brengen. Maar die zijn dan wel te vertrouwen?

Je mening over ritalin is inmiddels gevoegelijk bekend, maar dat is geen feit, zullen we dat onderscheid even helder houden? En tenzij je met fatsoenlijke bewijzen (dus niet je gebruikelijke geknip en plak van vage sites, die later ook nog door bedrijven blijken te zijn opgezet) je mening kan onderbouwen, zal ik hier ook niet meer waarde aan hechten dan dat ik nu doe, en dat zit redelijk dichtbij de waarde die ik hecht aan een uitspraak van een gemiddelde politicus, en dat is niet echt erg veel.
oke dus geen waarde hechten aan politici . .maar die verkondigen wel dat alle meisjes vanaf 12 jaar gevaccineerd moeten worden. Wat inweze een dodelijk injectie is. Die bazeren hun uitspraken op gemanipuleerde "goede" resultaten en laten gefundeerde negatieve onderzoeken links liggen.

Wat wel duidelijk is is dat farmaceuten publicaties maken met goede resultaten en vanuit daar gewerkt. En zo nodig cijfers, meetwaardes of zaken compleet negeren om maar aan de goede resultaten te komen.

Ik hecht geen waarde aan politici en nog minder aan farmamedische-wetenschappelijk publicaties.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:30:41 #110
52357 Lambiekje
pi_60302362
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

In mijn geval: mijn vrouw heeft farmacie gestudeerd en weet dus werkelijk van de hoed en de rand. Als zij mij iets vertelt dan geloof ik haar wat sneller dan iemand die met internetbronnen zaken beweert die dan weer aantoonbaar onjuist zijn, dan weer te onwaarschijnlijk om waar te zijn.

Zoals het idee dat er een aspartaamcomplot is waar tienduizenden aan mee doen en meer dan 90% van die mensen geen enkel belang heeft bij de verkoop van aspartaam. Zoiets kan gewoon niet en je moet een behoorlijk dikke plaat voor je kop hebben als je zoiets niet wil inzien.

Gelet daarop vind ik jou een gevaarlijke charlatan en heb ik meer vertrouwen in de farmaceutische industrie die natuurlijk niet 100% brandschoon is, maar zeker niet Satan op aarde, zoals jij wil doen voorkomen.
Satan is jaloers ...

Het is leuk dat je vrouw bij bigfarma werkt maar het is wel duidelijk dat ze eenzijdig wordt geinformeerd/voorgelicht/gepropageerd. Precies wat Radar aankaart. Ik geloof meteen dat je vrouw het met goede bedoelingen doet. Maar dat heeft haar bigboss totaal niet. In dat wereldje is geen objectiviteit meer. Ik zie het aan mijn nichtje die werkt sinds een jaar of wat bij een zorgverzekeraar. Best wel allemaal propagandapraat wat ik zo hoor. Ik zie een totale switch onstaan.

Waarom ben ik gevaarlijk die wijst op kwalijk negatieve punten van kutproducten van bigfarma!?! Die logica ontgaat mij compleet . Als er ook maar iets waar is van de negatieve punten of allergien, bijwerkingen en zo dan moet je toch wel gaan twijfelen aan de oprechtheid van bigfarma.

Uit duizenden onderzoeken blijkt dat E951 gewoon puur rattegif is. Dat het hersenbeschadiging oplevert en nog tientallen en tientallen andere aandoeningen.

Het aspartaam sprookje voor frisdrank is nu klaar. De industrie heeft genoeg gebeurt. Patenten/subsidies lopen af. En jawel stevia komt om de hoek kijken. Eerst was het gevaarlijk en niet mogelijk in voedsel, ten minste in Europa/N-Amerika. Maar Coca-Cola heeft een patent op stevia in drinken en Cargill in voedsel en dan kan het opeens wel.

Het is puur en alleen geld waar de industrie omdraait. De instelling van bigfarma zou moeten zijn het helen/genezen van mensen. Wat er nu gebeurt is meer en meer chronische zieken, allergiën en andere ellende. Het is een doffe ellende.
En dient ernstig op de schop genomen te worden. GSK en Bayer verzinnen gewoon wat voor aandoeningen we móéten hebben. Want daar hebben hun middeltjes voor.

US kids : Wat veroorzaakt dat er nu 50% kinderen astma hebben? Waarom dient 60% van de kinderen Ritalin te slikken.?
Waarom is er nu paar jaar later ook een zeer explosieve stijging in Nederland?!! ... Zo als met alles lopen we gewoon 2, 3 stappen achter. We zijn gewoon aan het veramerikaniseren.

Zijn we opeens zo veel zieker en hebben we collectief opeens drukke kinderen?! Ik geloof dat niet. Het is ridicuul om dat geloven. Het enige wat telt is $$$ en dat over de rugge van onze kinderen. Het is gewoon misdadig.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:34:24 #111
52357 Lambiekje
pi_60302453
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:36:28 #112
52357 Lambiekje
pi_60302506
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:41 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als je ooit iemand wil overtuigen zul je moeten beginnen aan de vorm van je boodschap te werken.

Je komt nu warrig, gefrustreerd en licht ontoerekeningsvatbaar over.

Je hebt absoluut een punt, maar hij komt maar mondjesmaat over op deze manier.
Het is natuurlijk uit den boze om bigfarma aan te wijzen als misdadigers en aangeven dat er serieuze negatieve kanten zit aan Ritalin.
pi_60302693
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oke dus geen waarde hechten aan politici . .maar die verkondigen wel dat alle meisjes vanaf 12 jaar gevaccineerd moeten worden. Wat inweze een dodelijk injectie is. Die bazeren hun uitspraken op gemanipuleerde "goede" resultaten en laten gefundeerde negatieve onderzoeken links liggen.

Wat wel duidelijk is is dat farmaceuten publicaties maken met goede resultaten en vanuit daar gewerkt. En zo nodig cijfers, meetwaardes of zaken compleet negeren om maar aan de goede resultaten te komen.

Ik hecht geen waarde aan politici en nog minder aan farmamedische-wetenschappelijk publicaties.
In weze dodelijk? Dat kan niet, iets is dodelijk of niet, er is geen tussenweg. Een vaccin bestaat over het algemeen uit verzwakte ziekmakers, en er is soms ook een klein percentage dat van het vaccin ziek wordt, vooral vroeger was dat zo. (het eerste vaccin tegen de pokken was vrij erg wat dat betreft) We hebben het hier zoals met veel dingen over het inperken van risico's, als er een 200 tal per jaar aan dood gaan, en door het vaccin wordt dit teruggebracht naar zeg 10, dan is dat een enorme verbetering.

Maar hoe maak jij de connectie tussen ADHD en baarmoederhalskanker?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:50:17 #114
52357 Lambiekje
pi_60302869
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef fruityloop het volgende:

[..]

In weze dodelijk? Dat kan niet, iets is dodelijk of niet, er is geen tussenweg. Een vaccin bestaat over het algemeen uit verzwakte ziekmakers, en er is soms ook een klein percentage dat van het vaccin ziek wordt, vooral vroeger was dat zo. (het eerste vaccin tegen de pokken was vrij erg wat dat betreft) We hebben het hier zoals met veel dingen over het inperken van risico's, als er een 200 tal per jaar aan dood gaan, en door het vaccin wordt dit teruggebracht naar zeg 10, dan is dat een enorme verbetering.

Maar hoe maak jij de connectie tussen ADHD en baarmoederhalskanker?
Grootschaligheid van toedienen.

Hoezo kan het niet .. iets is dodelijk of niet ?! Dat is larie.
De ene persoon die gaat binnen 5 minuten dood bij minieme inname pinda's of noten. En ander sterft na korte tijd wespenprik. En weer ander overlijd aan voorvocht. Dus waarom zou vaccinaties dan ook niet kunnen?
pi_60303205
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Satan is jaloers ...

Het is leuk dat je vrouw bij bigfarma werkt maar het is wel duidelijk dat ze eenzijdig wordt geinformeerd/voorgelicht/gepropageerd. Precies wat Radar aankaart. Ik geloof meteen dat je vrouw het met goede bedoelingen doet. Maar dat heeft haar bigboss totaal niet. In dat wereldje is geen objectiviteit meer. Ik zie het aan mijn nichtje die werkt sinds een jaar of wat bij een zorgverzekeraar. Best wel allemaal propagandapraat wat ik zo hoor. Ik zie een totale switch onstaan.

Waarom ben ik gevaarlijk die wijst op kwalijk negatieve punten van kutproducten van bigfarma!?! Die logica ontgaat mij compleet . Als er ook maar iets waar is van de negatieve punten of allergien, bijwerkingen en zo dan moet je toch wel gaan twijfelen aan de oprechtheid van bigfarma.

Uit duizenden onderzoeken blijkt dat E951 gewoon puur rattegif is. Dat het hersenbeschadiging oplevert en nog tientallen en tientallen andere aandoeningen.

Het aspartaam sprookje voor frisdrank is nu klaar. De industrie heeft genoeg gebeurt. Patenten/subsidies lopen af. En jawel stevia komt om de hoek kijken. Eerst was het gevaarlijk en niet mogelijk in voedsel, ten minste in Europa/N-Amerika. Maar Coca-Cola heeft een patent op stevia in drinken en Cargill in voedsel en dan kan het opeens wel.

Het is puur en alleen geld waar de industrie omdraait. De instelling van bigfarma zou moeten zijn het helen/genezen van mensen. Wat er nu gebeurt is meer en meer chronische zieken, allergiën en andere ellende. Het is een doffe ellende.
En dient ernstig op de schop genomen te worden. GSK en Bayer verzinnen gewoon wat voor aandoeningen we móéten hebben. Want daar hebben hun middeltjes voor.

US kids : Wat veroorzaakt dat er nu 50% kinderen astma hebben? Waarom dient 60% van de kinderen Ritalin te slikken.?
Waarom is er nu paar jaar later ook een zeer explosieve stijging in Nederland?!! ... Zo als met alles lopen we gewoon 2, 3 stappen achter. We zijn gewoon aan het veramerikaniseren.

Zijn we opeens zo veel zieker en hebben we collectief opeens drukke kinderen?! Ik geloof dat niet. Het is ridicuul om dat geloven. Het enige wat telt is $$$ en dat over de rugge van onze kinderen. Het is gewoon [b]misdadig.[/b]
jooehooooeee.... ga je nog inhoudelijk reageren? In Nederland hebben ongeveer 2,5% van mensen mensen ADHD. Niet aangetoont of onderzocht door Big Pharma maar door gerenomeerde wetenschappers.
Maar goed, in jouw ogen moet big pharma flink cashen dus dan zou je verwachten dat er toch wel heeeel veel meer dan die 2,5% pillen slikken. Ze willen immers keihard cashen en iedereen moet desnoods dood zolang zij hun cash maar krijgen. Wat blijkt: ongeveer 2% van de *jongeren* krijgt ritalin. hmmm. en de overige 98% dan? Die slikken zeker allemaal concerta/stratera/dexamphetaminisulfas/dixarit/dippiperon? ehm nee. Voor de zoveelste keer, zet je oogkleppen is af en ga je inlezen in de materie.
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:03:58 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60303266
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk plaatje. Wat is de relevantie?
Onikaan ni ov dovah
pi_60306752
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

Het is leuk dat je vrouw bij bigfarma werkt maar het is wel duidelijk dat ze eenzijdig wordt geinformeerd/voorgelicht/gepropageerd.
Ze werkt helemaal niet in de farmaceutische industrie en verder heeft ze gewoon geleerd om dingen te onderzoeken, dus ze wordt helemaal niet voorgelicht: ze zoekt dingen zelf uit.

Dit itt jij, want jij baseert je op wat je hoort/leest/
quote:
Precies wat Radar aankaart.
Radar is riooljournalistiek. De privé, maar dan onbetrouwbaarder.
quote:
Ik geloof meteen dat je vrouw het met goede bedoelingen doet. Maar dat heeft haar bigboss totaal niet.
Mijn vrouw is dus eigen baas...
quote:
In dat wereldje is geen objectiviteit meer.
Nee, jij bent objectief...
quote:
Je bent gevaarlijk omdat er mensen zijn die in jouw onzin gaan geloven en zo noodzakelijke medicijnen niet meer slikken. Op die manier is b.v. Silvia Millecam om het leven gekomen. Omdat er ook mensen waren die haar vertelden dat ze geen medicijnen moest slikken.
quote:
Noem er eens 25.
quote:
Het aspartaam sprookje voor frisdrank is nu klaar.
Probeer mij maar eens uit te leggen waarom tienduizenden liegen over de schadelijke effecten om zodoende aspartaamverkopen in de lucht te houden terwijl ze daar geen enkel belang bij hebben.

Leg mij eens uit waarom mijn vrouw, die nota bene onderzoek gedaan heeft aangaande aspartaam zelf Cola Light drinkt terwijl ze toch zou moeten weten dat het heel ongezond is.

Ik geloof dit soort dingen niet, omdat het gewoon te stupide voor woorden is.
quote:
Waarom is er nu paar jaar later ook een zeer explosieve stijging in Nederland?!! ...
Dat is hierboven ook al onderuit gehaald, maar daar reageer je niet op. Jij filtert. Alles wat in jouw straatje past is "waar" en alles wat niet past is "pharma-leugen". En dan maar zeggen dat de farmaceutische industrie niet objectief is... jaja....
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:50:05 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60308031
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sodeju zeg Aandikken en overdrijven is ook een vak he? Dodelijke injectie...
Onikaan ni ov dovah
pi_60308493
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Grootschaligheid van toedienen.

Hoezo kan het niet .. iets is dodelijk of niet ?! Dat is larie.
De ene persoon die gaat binnen 5 minuten dood bij minieme inname pinda's of noten. En ander sterft na korte tijd wespenprik. En weer ander overlijd aan voorvocht. Dus waarom zou vaccinaties dan ook niet kunnen?

Overlijd aan voorvocht? Jongen toch, heb jij wel goed opgelet bij biologie?
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:07:48 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60308570
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:05 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Overlijd aan voorvocht? Jongen toch, heb jij wel goed opgelet bij biologie?
Dat blijkt wel uit meerdere dingen dat dat niet het geval is
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')