quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef Noli. het volgende:
Oké even een overzichtje dan maar toch?
Wat:OUD Noord-meet
Wanneer:
4 april 2009
Waar:
Ballorig Assen
Wie:Spuuglokje debuurvrouw ('s middags) Freecell en Taraboemdiejee Flowerbox Ingrid en Djeez Noli en Prody Knorretje (onder voorbehoud)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef Noli. het volgende:
Deze dagen kan ik (voor zover ik weet) iig zeker:
ma. 21 juli
di. 22 juli
wo. 23 juli
do. 24 juli
vr. 25 juli
za. 26 juli - Noli., Ingrid
zo. 27 juli - Noli., Ingrid
ma. 28 juli - Ingrid
di. 29 juli - Ingrid
wo. 30 juli
do. 31 juli - Ingrid
vr. 01 augustus - Ingrid
za. 02 augustus - Noli.
zo. 03 augustus - Noli., Ingrid
ma. 04 augustus - Ingrid
di. 05 augustus - Ingrid
wo. 06 augustus - Ingrid
do. 07 augustus - Ingrid
vr. 08 augustus - Ingrid
za. 09 augustus - Ingrid
zo. 10 augustus - Ingrid
za. 16 augustus - Noli., Ingrid
zo. 17 augustus - Noli., Ingrid
za. 23 augustus - Noli., Ingrid
zo. 24 augustus - Noli., Ingrid
Assen zekerquote:Op zondag 20 juli 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
even kijkt welke kant de data opgaan
en zijn die plaatsen met ov te bereiken?
En wat Spuug zegt geldt hier helaas dus ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Zwolle, da's nog steeds een uur rijden voor mij. Nog steeds minstens de helft van wat ik anders zou moeten rijden, maar toch. Wat dachten jullie van Groningen of Assen? (Half uurtje)
over zwemles gesproken inderdaad, wij kunnen doordeweeks pas tegen middaguur, alicia zwemt alle ochtenden tot 10 gedurende de vakantie. Assen is 50 minuten met de auto dat is ongeveer dan wel het max. wat ik dan nog kan halen om na het zwemmen door te rijden (dan kan ik er rond middaguur zijn)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef Noli. het volgende:
Ik bedenk me nu ik de post van Karin lees dat husb hier ook om de week de vrijdag vrij is..
[edit] als de scholen beginnen begint Wilyan's zwemles ook weer natuurlijk
Maar ik hoordevandeweek ook al iets opperen over een extra week vakantie nemen..
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef Noli. het volgende:
NIEUWE OPTIE!?!?!?!?!
Speel- en IJsboerderij De Drentse Koe! (Ruinerwold)
Vinden jullie dan van deze? Niet helemaal naar Zwolle en niet te ver naar het Noorden..
Erg leuk maar dan moet het echt wel droog zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef Noli. het volgende:
NIEUWE OPTIE!?!?!?!?!
Speel- en IJsboerderij De Drentse Koe! (Ruinerwold)
Vinden jullie dan van deze? Niet helemaal naar Zwolle en niet te ver naar het Noorden..
Oeh, ja dat zijn hartstikke leuke locaties ben er nog nooit geweest maar wel over gehoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:44 schreef Noli. het volgende:
Is idd leukmaar komt steeds nét niet van de grond..
![]()
Ik zit nu even na te denken over binnen-locaties..
Eerste die me te binnen schiet is Ballorig in Assen of Heerenveen.
En nog steeds Flippies Pretparadijs in Bakkeveen..
quote:Ballorig:
Tarieven
(uitgezonderd de verjaardagstaart zijn alle prijzen per kind)
entree (spelen tot sluitingstijd) ¤ 6,50
ouders en/of begeleiders gratis
peuteruitje tot 12.00 uur (vanaf 15 personen)
spelen ¤ 4,00
spelen + limonade ¤ 4,50
limonade + kinderpatat ¤ 5,00
groepsarrangement (vanaf 15 kinderen)
¤ 8,00
entree
2 x limonade
patat
ijsje
quote:Flippies:
Entree kinderen ¤ 4,00
Entree volwassenen ¤ 2,00
Groepen groter dan 15 kinderen:
Entree kinderen ¤ 3,50
Entree volwassenen ¤ 1,80
Als we nou veel reclame makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Noli. het volgende:
We komen zo vast niet 1, 2, 3 aan 15 kinderen maar ik heb het er voor de zekerheid maar even bij gezocht.
noli heb toch er toch 2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Als we nou veel reclame maken![]()
Tot nu toe toch al vier:
Noli
Vlindur
Mrien
flowerbox
nog 11 te gaan![]()
das waar, had verder niet gekeken hoe de leeftijden waren van de andere kids. zag alleen zo snel noli voor 1 geteld wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef mrien het volgende:
Mijn baby kan zich alleen nog niet uitleven in de ballenbak
Was ook maar een geintje hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Gaan we nou echt moeilijk doen over die 2 dubbeltjes?
Het is toch geen ramp als we de 15 niet halen. Ik heb ook geen kinderen.
Ik schrok al bijna!quote:
idd! en kunnen we poppedein ook zo oppikken onderweg hahaquote:
Hoe meer zielen.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd dit topic (weer) even in de gaten. Wouter zal vast niet meer meewillen, maar Sterre en Tristan zijn altijd wel in voor een ballorigbezoekje.
Da's een makkie, vanuit Assen gaat Lijn 16 Heerenveen. En dan is er vast wel iemand (er vanuitgaande dat wij er dan ook zijn) zo lief die jullie even van het station ofzo oppikt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
28 maart kunnen we niet iig. Ballorig is ok. Assen het liefst voor mij. Anders weet ik niet hoe in H'veen moet komen.
Je moet gewoon wat van die gekleurde ballen uit de ballenbak jatten, vinden babies prachtigquote:Op zondag 22 februari 2009 21:05 schreef freecell het volgende:
* freecell rolt binnen.
Alleen ballorig is nog niet echt handig met Leander denk ik
Ik hou het even in beraad. Hangt een beetje af van wanneer en of er meer oudere kinderen komen. Maar ik zag dat Spuug ook overweegt te komen.quote:
Balloirg zit in Heerenveen en in Assen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Goed punt
Ik kan o zondag middagen, zaterdagen en op dinsdagen en vrijdagen
Roept u maar
Waar zit ballorig eigenlijk?Assen ofzo?
En mag TARA ook mee (die kan ook goed in de ballenbak spelen, heus!)
Huh?quote:
Nogmaals huh?quote:
ik bedoel meer dat ik niet wat dat gaat kosten enzo. Snappie?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef Noli. het volgende:
[..]
Da's een makkie, vanuit Assen gaat Lijn 16 Heerenveen. En dan is er vast wel iemand (er vanuitgaande dat wij er dan ook zijn) zo lief die jullie even van het station ofzo oppikt.![]()
Oh ja.. *ding dong*quote:Op zondag 22 februari 2009 22:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik niet wat dat gaat kosten enzo. Snappie?
Ja leuk, gezellig kom ook maar!quote:
Die klein maar wel heel overzichtelijk is.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef sjak het volgende:
Zonder ook maar wat te lezen riep ik dat er ook een ballorig in Meppel is.
Ik vind het mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 07:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja leuk, gezellig kom ook maar!
Dus het wordt nu Ballorig in Assen als ik de reacties zo lees.
Enne die datum..in april ergens?
Ik denk niet dat ik twee uur haal eigenlijk, maar dan sluit ik me later wel aan. Heb nog even gerekend, het moet wel kunnen....quote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef Spuuglokje het volgende:
's Middags vind ik een prima idee hoor! Vanaf twee uur, is dat wat?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij.......... gaat het dan eindelijk ECHT gebeuren!
Je kan toch wat later komen?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dan kan ik niet komen ben ik bang
Meike slaapt smiddags nog, en 2 uur is echt midden in haar slaapje.
Tel daarbij op dat het 45 min rijden is.....
Jammer....
heeft geen zin joh, dan ben ik er pas tegen 16.00 uur/ 16.30 uurquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan zodra we klaar zijn met de McDonaldslunch
Bij mijn oudste zoon, anders gaat ie niet mee!quote:
Ja...volgens mij ook. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij.......... gaat het dan eindelijk ECHT gebeuren!
eindelijk een meet met oudere kinderen en dan is het zo'n takkeneind wegquote:Op zondag 22 februari 2009 22:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Debuurvrouw kom je ook in Assen met je kinderen? De mijne zijn 6, 9 en bijna 11, dus het zou wel leuk zijn als er meer wat oudere kinderen komen.
Tja, het is niet voor niks een Oud-meet in het Noordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eindelijk een meet met oudere kinderen en dan is het zo'n takkeneind weg
Even weer een schopje; hoe laat spreken we af?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef Noli. het volgende:
Oké even een overzichtje dan maar toch?
Wat:OUD Noord-meet
Wanneer:
4 april 2009
Waar:
Ballorig Assen
Wie:Spuuglokje debuurvrouw ('s middags) Freecell en Taraboemdiejee Flowerbox Ingrid en Djeez Noli en Prody Knorretje (onder voorbehoud)
Dan was Heerenveen beter te behappen geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik woon ook in het noorden hoor: NOORD-holland
11.00?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Even weer een schopje; hoe laat spreken we af?
Nou ja, ik ben gewoon niet eerder, en mijn jongens zijn na een uurtje of twee drie ook wel uitgespeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh? Ik dacht 14:00 uur. Omdat debuurvrouw niet eerder kon. En ik vind het ook wel relaxed om niet zo vroeg af te spreken.
We kúnnen nog veranderen? Wel heel leuk als lady-wrb dan ook kan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan was Heerenveen beter te behappen geweest
Dit dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef Noli. het volgende:
Ik denk niet dat iedereen pas vanaf een uur of twee komt hoor.
Ballorig is open vanaf 10.00uur. Ik weet niet wat M. wil (heb nog niks gezegd) maar ik gok dat wij ook wel eerder aanwezig zijn.
De tijden van de meeste andere OUD-meets waren meestal ook vanaf ongeveer 11.00 uur ofzo toch?
Je bent natuurlijk vrij om te gaan wanneer je wil, En er gingen toch meer mensen vroeger?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het was maar een suggestie. 14.00 vind ik vrij laat. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Goede vraag; ik heb al even op de site gekeken maar daar staat er niets over. Misschien moet je ze even bellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
er mist een 'ra' in TARAraboemdijee
Het maakt ons werkelijk geen hol uit wanneer. Kunnen baby's daar ook ergens slapen als je een bedje meeneemt?
Past niet meer en in de buggy slaapt hij niet.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Freecell volgens mij niet. Heb je ook een kinderwagen? Dan zou hij daarin kunnen slapen. Of in een buggy.
Ook niet in een buggy met slaapstand en een huifje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Past niet meer en in de buggy slaapt hij niet.....
Hmmmm
Nuja, ik bel wel ff en anders moet het maar in de doek.
hmmm, dan misschien wel inderdaad! Die van ons kan niet helemaal plat en dan is kijken veel tofferquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook niet in een buggy met slaapstand en een huifje?Ik neem m zo mee als je wil.
Hij kan idd niet helemaal plat. Maar wel in twee standen. Het is een mc Laren buggy,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmm, dan misschien wel inderdaad! Die van ons kan niet helemaal plat en dan is kijken veel toffer
Haha, dat is nog best een idee.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Er zijn wel boxen, dus als je een dekentje meeneemt zou je Leander daar in kunnen leggen?
Ik ben zo benieuwd hoe zo'n bedje eruit ziet. * flowerbox ziet zichzelf al in een babyzaak vragen: Heeft u ook een meesleep-omhooggooi bedje voor mij??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb inmiddels een meesleep-omhooggooi campingbedje die neem ik dus mee![]()
Buggy's ed voor mij dus niet meer nodig
onder de I van ISP in mijn vorige post zit een linkjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef flowerbox het volgende:
Jammer dat je niet kunt komen Vlindur. Waar staat ISP voor trouwens? Ben jij zo'n fervente karter?
Mijn vriend is systeembeheerder en veel van onze vrienden zitten ook in die branche, het is dus elk jaar heel gezellig, en nee, ik ga niet karten, ik ga lasergamen!quote:Welkom op de website van de Dataman ISP Kartcompetitie 2009
De Dataman ISP Kartcompetitie is een jaarlijks terugkerend evenement voor de Internet Service Provider branche. Tijdens dit evenement komen collega’s van verschillende Internet Service Providers en relevante toeleveranciers persoonlijk met elkaar in contact en ontmoeten ze nieuwe collega’s. De verscheidene activiteiten en het overkoepelende social event zorgen voor een actieve en informele sfeer, waarin het leuk en gemakkelijk is om elkaar beter te leren kennen.
Zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:53 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe zo'n bedje eruit ziet. * flowerbox ziet zichzelf al in een babyzaak vragen: Heeft u ook een meesleep-omhooggooi bedje voor mij??
Volgens mij heb ik die wel ergensquote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Noli. het volgende:
Zijn er toevallig mensen die naar de meet komen die de nieuwe (beetje doorzichtige) Pampers billendoekjesbak uit de blije doos niet gebruiken?
Ik vind 'm namelijk erg fijn en zou er wel een paar (voor boven en reserve enzo) bij willen.
Ik heb eventueel wel drie van die Zwitsal-doekjesbakken, die gebruik ik weer niet.
Ik zou het anders wel heel leuk vinden als je kwam BE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg! Ga jij ineens naar een meet komen!
Nah... het is me net een tikkie te ver weg, en ik heb al plannen soort van.
Hoop ik toch voor jou dat hij dat met zijn duikspullen doet en niet met jouw autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmmm... ik ben ook echt zo makkelijk over te halen...
Ik zal eens kijken of ik de auto van F. kan bietsen. Dan rij ik gratis en dat scheelt dan al weer.
Ik zou het nl. ook wel heel gezellig vinden.Veel mensen die ik nog niet ken en een paar wel en die maken het Noorden wel heel aantrekkelijk hoor!
![]()
Ik beloof niks, het hangt een beetje van de duikplannen van F. af dat weekend.Hoewel... hij kan ook met mijn auto duiken.
Freecell, kom jij met het OV? Als je nou erg lastig zit met vervoer. Ik zou over Groningen kunnen rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat wij na Leanders eerste slaapje komen. Dus uit Groningen weg om een uur of 12 oid.
Voel je niet verplicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Freecell, kom jij met het OV? Als je nou erg lastig zit met vervoer. Ik zou over Groningen kunnen rijden.
Maar voel je niet verplicht!
kan je het nog ff Pm-en?? Dan heb ik even wat ruggespraak.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat wij er dan nog wel zijn hoor
Maar je kan anders altijd even bellen of we er nog zijn? Heb je m'n nummer nog?
Moet lukken lijkt me. Even denken hoor, we zijn er nog niet vaak geweest. In het 0-5 gedeelte bij het raam ofzo. Ligt aan de drukte natuurlijk of het lukt. Volgens mij hebben wij elkaars gsm nr ook wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef freecell het volgende:
Kunnen we daar binnen ergens afspreken?
Lijkt me wel handig
Wij komen na Leander zijn eerste slaapje, die wordt ergens rond 11:30 oid meestal wakkerZijn er dan ergens tussen 13:00 en 13:30
Check!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef flowerbox het volgende:
Joehoe, ik ben van de partij! En ik pik freecell en Tara op in Grunn'.
Ah joh, ik ben ook keilaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef mrien het volgende:
ik kijk morgen even of het nog gaat lukken
wel na 2 uur denk ik dan
Joh, ik heb van mezelf al heel raar goofd dus die pikken ze er zo uit hihi. (ja sorry kan nog steeds geen smillies aanklikken dus dan maar met het ouderwetse hihi en haha)quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Check!
Wij zijn er dus rond 13:00 al wel
In het 0-5 gedeelte lijkt me goed, we vinden elkaar wel!
Ik doe wel iets raars op TARA's hoofd ofzo
Hier gewoon korte mouw t-shirtquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Denk dat wij er rond 13.00 zijn. Tis nu best frisjes. Eens kijken wat we aandoen. tshirt lange mouw, of korte mouw. Keuzes, keuzes.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij komen nog steeds hoor.We zijn er denk ik om ongeveer 13:00 uur.
Ow sorryquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Misschien komen we om half twee hoor, dat zou ook maar zo kunnen. Maar later wordt het niet.
Weet niet of je het nog leest maar GRAAG!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
Dank je wel
Noli: moet ik nog zo'n pampers-doos voor je meenemen om te ruilen?
Checkquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:14 schreef Noli. het volgende:
[..]
Weet niet of je het nog leest maar GRAAG!
*heb ook al twee Zwitsaldozen opgedoken om te ruilen*
TARA zat ook tussen 2 tukkende kinderen in op de achterbankquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:10 schreef mrien het volgende:
Wij zijn er ook weer! Lotte heeft gelukkig in de auto op de terugweg nog even geslapen
Ik ga even de foto's bekijken of er nog iets leuks tussen zit om te plaatsen
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:10 schreef freecell het volgende:
Spuug, je bent heel anders dan ik dacht. Echt grappig!
En je hebt echt toffe kinderen!Van mij mag Leander ook best zo worden!
Ik had me ook een heel ander mens voorgesteld bij jou, spuuglokje. In het echt ben je nog veel leukerquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt!Vertel eens, wat dacht je?
En bedankt voor het compliment over mijn kinderen.Ik vond het erg leuk om iedereen te zien, en alle kindjes, ze zijn nog leuker in het echt dan op foto's.
Ik weet niet zo goed wat ik dacht, in ieder geval iets anders, haha. Uhm... met jongere kinderen in ieder geval! (weet ook niet waarom ik dat dacht)quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt!Vertel eens, wat dacht je?
En bedankt voor het compliment over mijn kinderen.Ik vond het erg leuk om iedereen te zien, en alle kindjes, ze zijn nog leuker in het echt dan op foto's.
Hadden die meiden achter ons toch gelijk, van draagdoeken gaat je haar raar zittenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef mrien het volgende:
Leuk leuk leuk
Die laatste wil ik wel wat groter
Je hebt wel lol in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:05 schreef flowerbox het volgende:
Wat sta ik toch altijd raar op foto's. Maar verder wel mooie foto's spuug!
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:32 schreef flowerbox het volgende:
Freecell, zie je die hap-foto van Leander? Rebecca trekt snel haar handje terug
Ja!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:37 schreef flowerbox het volgende:
Wilde je die toren-foto nog in het groot zien? Want dan upload ik hem ff.
Ik vond het juist zo'n goedgetroffen moment, ik word er heel blij van als ik naar die foto van jou kijk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:05 schreef flowerbox het volgende:Wat sta ik toch altijd raar op foto's. Maar verder wel mooie foto's spuug!
Whaquote:Op zondag 5 april 2009 07:58 schreef flowerbox het volgende:
Hier zat ze dus in een tunneltje en kon ik alleen maar wachten tot dat ze eruit kwam want ja...daar pas ik niet in
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 5 april 2009 08:16 schreef flowerbox het volgende:
Nu weet ik weer wrom ik niet met je mee heb gesprongen op die trampoline's.
Dan zal voor Kim hetzelfde gelden waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 16:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Hanne en Wilyan waren helaas niet te fotograferen, ik heb nog een poging gedaan om Hanne erop te krijgen, maar ze waren zo snel weg steeds. Met als met mijn kinderen, die heb ik nauwelijks gezien, die redden zich wel zelf he, dus dan schiet het foto's maken ook niet zo op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |