Huh?quote:
Nogmaals huh?quote:
ik bedoel meer dat ik niet wat dat gaat kosten enzo. Snappie?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:08 schreef Noli. het volgende:
[..]
Da's een makkie, vanuit Assen gaat Lijn 16 Heerenveen. En dan is er vast wel iemand (er vanuitgaande dat wij er dan ook zijn) zo lief die jullie even van het station ofzo oppikt.![]()
Oh ja.. *ding dong*quote:Op zondag 22 februari 2009 22:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik niet wat dat gaat kosten enzo. Snappie?
Ja leuk, gezellig kom ook maar!quote:
Die klein maar wel heel overzichtelijk is.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef sjak het volgende:
Zonder ook maar wat te lezen riep ik dat er ook een ballorig in Meppel is.
Ik vind het mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 07:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja leuk, gezellig kom ook maar!
Dus het wordt nu Ballorig in Assen als ik de reacties zo lees.
Enne die datum..in april ergens?
Ik denk niet dat ik twee uur haal eigenlijk, maar dan sluit ik me later wel aan. Heb nog even gerekend, het moet wel kunnen....quote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef Spuuglokje het volgende:
's Middags vind ik een prima idee hoor! Vanaf twee uur, is dat wat?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij.......... gaat het dan eindelijk ECHT gebeuren!
Je kan toch wat later komen?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dan kan ik niet komen ben ik bang
Meike slaapt smiddags nog, en 2 uur is echt midden in haar slaapje.
Tel daarbij op dat het 45 min rijden is.....
Jammer....
heeft geen zin joh, dan ben ik er pas tegen 16.00 uur/ 16.30 uurquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan zodra we klaar zijn met de McDonaldslunch
Bij mijn oudste zoon, anders gaat ie niet mee!quote:
Ja...volgens mij ook. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij.......... gaat het dan eindelijk ECHT gebeuren!
eindelijk een meet met oudere kinderen en dan is het zo'n takkeneind wegquote:Op zondag 22 februari 2009 22:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Debuurvrouw kom je ook in Assen met je kinderen? De mijne zijn 6, 9 en bijna 11, dus het zou wel leuk zijn als er meer wat oudere kinderen komen.
Tja, het is niet voor niks een Oud-meet in het Noordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eindelijk een meet met oudere kinderen en dan is het zo'n takkeneind weg
Even weer een schopje; hoe laat spreken we af?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef Noli. het volgende:
Oké even een overzichtje dan maar toch?
Wat:OUD Noord-meet
Wanneer:
4 april 2009
Waar:
Ballorig Assen
Wie:Spuuglokje debuurvrouw ('s middags) Freecell en Taraboemdiejee Flowerbox Ingrid en Djeez Noli en Prody Knorretje (onder voorbehoud)
Dan was Heerenveen beter te behappen geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik woon ook in het noorden hoor: NOORD-holland
11.00?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Even weer een schopje; hoe laat spreken we af?
Nou ja, ik ben gewoon niet eerder, en mijn jongens zijn na een uurtje of twee drie ook wel uitgespeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh? Ik dacht 14:00 uur. Omdat debuurvrouw niet eerder kon. En ik vind het ook wel relaxed om niet zo vroeg af te spreken.
We kúnnen nog veranderen? Wel heel leuk als lady-wrb dan ook kan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan was Heerenveen beter te behappen geweest
Dit dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef Noli. het volgende:
Ik denk niet dat iedereen pas vanaf een uur of twee komt hoor.
Ballorig is open vanaf 10.00uur. Ik weet niet wat M. wil (heb nog niks gezegd) maar ik gok dat wij ook wel eerder aanwezig zijn.
De tijden van de meeste andere OUD-meets waren meestal ook vanaf ongeveer 11.00 uur ofzo toch?
Je bent natuurlijk vrij om te gaan wanneer je wil, En er gingen toch meer mensen vroeger?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het was maar een suggestie. 14.00 vind ik vrij laat. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Goede vraag; ik heb al even op de site gekeken maar daar staat er niets over. Misschien moet je ze even bellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
er mist een 'ra' in TARAraboemdijee
Het maakt ons werkelijk geen hol uit wanneer. Kunnen baby's daar ook ergens slapen als je een bedje meeneemt?
Past niet meer en in de buggy slaapt hij niet.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Freecell volgens mij niet. Heb je ook een kinderwagen? Dan zou hij daarin kunnen slapen. Of in een buggy.
Ook niet in een buggy met slaapstand en een huifje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Past niet meer en in de buggy slaapt hij niet.....
Hmmmm
Nuja, ik bel wel ff en anders moet het maar in de doek.
hmmm, dan misschien wel inderdaad! Die van ons kan niet helemaal plat en dan is kijken veel tofferquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook niet in een buggy met slaapstand en een huifje?Ik neem m zo mee als je wil.
Hij kan idd niet helemaal plat. Maar wel in twee standen. Het is een mc Laren buggy,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmm, dan misschien wel inderdaad! Die van ons kan niet helemaal plat en dan is kijken veel toffer
Haha, dat is nog best een idee.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Er zijn wel boxen, dus als je een dekentje meeneemt zou je Leander daar in kunnen leggen?
Ik ben zo benieuwd hoe zo'n bedje eruit ziet. * flowerbox ziet zichzelf al in een babyzaak vragen: Heeft u ook een meesleep-omhooggooi bedje voor mij??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb inmiddels een meesleep-omhooggooi campingbedje die neem ik dus mee![]()
Buggy's ed voor mij dus niet meer nodig
onder de I van ISP in mijn vorige post zit een linkjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef flowerbox het volgende:
Jammer dat je niet kunt komen Vlindur. Waar staat ISP voor trouwens? Ben jij zo'n fervente karter?
Mijn vriend is systeembeheerder en veel van onze vrienden zitten ook in die branche, het is dus elk jaar heel gezellig, en nee, ik ga niet karten, ik ga lasergamen!quote:Welkom op de website van de Dataman ISP Kartcompetitie 2009
De Dataman ISP Kartcompetitie is een jaarlijks terugkerend evenement voor de Internet Service Provider branche. Tijdens dit evenement komen collega’s van verschillende Internet Service Providers en relevante toeleveranciers persoonlijk met elkaar in contact en ontmoeten ze nieuwe collega’s. De verscheidene activiteiten en het overkoepelende social event zorgen voor een actieve en informele sfeer, waarin het leuk en gemakkelijk is om elkaar beter te leren kennen.
Zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:53 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe zo'n bedje eruit ziet. * flowerbox ziet zichzelf al in een babyzaak vragen: Heeft u ook een meesleep-omhooggooi bedje voor mij??
Volgens mij heb ik die wel ergensquote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Noli. het volgende:
Zijn er toevallig mensen die naar de meet komen die de nieuwe (beetje doorzichtige) Pampers billendoekjesbak uit de blije doos niet gebruiken?
Ik vind 'm namelijk erg fijn en zou er wel een paar (voor boven en reserve enzo) bij willen.
Ik heb eventueel wel drie van die Zwitsal-doekjesbakken, die gebruik ik weer niet.
Ik zou het anders wel heel leuk vinden als je kwam BE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg! Ga jij ineens naar een meet komen!
Nah... het is me net een tikkie te ver weg, en ik heb al plannen soort van.
Hoop ik toch voor jou dat hij dat met zijn duikspullen doet en niet met jouw autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmmm... ik ben ook echt zo makkelijk over te halen...
Ik zal eens kijken of ik de auto van F. kan bietsen. Dan rij ik gratis en dat scheelt dan al weer.
Ik zou het nl. ook wel heel gezellig vinden.Veel mensen die ik nog niet ken en een paar wel en die maken het Noorden wel heel aantrekkelijk hoor!
![]()
Ik beloof niks, het hangt een beetje van de duikplannen van F. af dat weekend.Hoewel... hij kan ook met mijn auto duiken.
Freecell, kom jij met het OV? Als je nou erg lastig zit met vervoer. Ik zou over Groningen kunnen rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat wij na Leanders eerste slaapje komen. Dus uit Groningen weg om een uur of 12 oid.
Voel je niet verplicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Freecell, kom jij met het OV? Als je nou erg lastig zit met vervoer. Ik zou over Groningen kunnen rijden.
Maar voel je niet verplicht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |