noli heb toch er toch 2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Als we nou veel reclame maken![]()
Tot nu toe toch al vier:
Noli
Vlindur
Mrien
flowerbox
nog 11 te gaan![]()
das waar, had verder niet gekeken hoe de leeftijden waren van de andere kids. zag alleen zo snel noli voor 1 geteld wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef mrien het volgende:
Mijn baby kan zich alleen nog niet uitleven in de ballenbak
Was ook maar een geintje hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Gaan we nou echt moeilijk doen over die 2 dubbeltjes?
Het is toch geen ramp als we de 15 niet halen. Ik heb ook geen kinderen.
Ik schrok al bijna!quote:
idd! en kunnen we poppedein ook zo oppikken onderweg hahaquote:
Hoe meer zielen.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd dit topic (weer) even in de gaten. Wouter zal vast niet meer meewillen, maar Sterre en Tristan zijn altijd wel in voor een ballorigbezoekje.
Da's een makkie, vanuit Assen gaat Lijn 16 Heerenveen. En dan is er vast wel iemand (er vanuitgaande dat wij er dan ook zijn) zo lief die jullie even van het station ofzo oppikt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
28 maart kunnen we niet iig. Ballorig is ok. Assen het liefst voor mij. Anders weet ik niet hoe in H'veen moet komen.
Je moet gewoon wat van die gekleurde ballen uit de ballenbak jatten, vinden babies prachtigquote:Op zondag 22 februari 2009 21:05 schreef freecell het volgende:
* freecell rolt binnen.
Alleen ballorig is nog niet echt handig met Leander denk ik
Ik hou het even in beraad. Hangt een beetje af van wanneer en of er meer oudere kinderen komen. Maar ik zag dat Spuug ook overweegt te komen.quote:
Balloirg zit in Heerenveen en in Assen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Goed punt
Ik kan o zondag middagen, zaterdagen en op dinsdagen en vrijdagen
Roept u maar
Waar zit ballorig eigenlijk?Assen ofzo?
En mag TARA ook mee (die kan ook goed in de ballenbak spelen, heus!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |