Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:10 schreef freecell het volgende:
Spuug, je bent heel anders dan ik dacht. Echt grappig!
En je hebt echt toffe kinderen!Van mij mag Leander ook best zo worden!
Ik had me ook een heel ander mens voorgesteld bij jou, spuuglokje. In het echt ben je nog veel leukerquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt!Vertel eens, wat dacht je?
En bedankt voor het compliment over mijn kinderen.Ik vond het erg leuk om iedereen te zien, en alle kindjes, ze zijn nog leuker in het echt dan op foto's.
Ik weet niet zo goed wat ik dacht, in ieder geval iets anders, haha. Uhm... met jongere kinderen in ieder geval! (weet ook niet waarom ik dat dacht)quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt!Vertel eens, wat dacht je?
En bedankt voor het compliment over mijn kinderen.Ik vond het erg leuk om iedereen te zien, en alle kindjes, ze zijn nog leuker in het echt dan op foto's.
Hadden die meiden achter ons toch gelijk, van draagdoeken gaat je haar raar zittenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef mrien het volgende:
Leuk leuk leuk
Die laatste wil ik wel wat groter
Je hebt wel lol in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:05 schreef flowerbox het volgende:
Wat sta ik toch altijd raar op foto's. Maar verder wel mooie foto's spuug!
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:32 schreef flowerbox het volgende:
Freecell, zie je die hap-foto van Leander? Rebecca trekt snel haar handje terug
Ja!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:37 schreef flowerbox het volgende:
Wilde je die toren-foto nog in het groot zien? Want dan upload ik hem ff.
Ik vond het juist zo'n goedgetroffen moment, ik word er heel blij van als ik naar die foto van jou kijk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:05 schreef flowerbox het volgende:Wat sta ik toch altijd raar op foto's. Maar verder wel mooie foto's spuug!
Whaquote:Op zondag 5 april 2009 07:58 schreef flowerbox het volgende:
Hier zat ze dus in een tunneltje en kon ik alleen maar wachten tot dat ze eruit kwam want ja...daar pas ik niet in
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 5 april 2009 08:16 schreef flowerbox het volgende:
Nu weet ik weer wrom ik niet met je mee heb gesprongen op die trampoline's.
Dan zal voor Kim hetzelfde gelden waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 16:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Hanne en Wilyan waren helaas niet te fotograferen, ik heb nog een poging gedaan om Hanne erop te krijgen, maar ze waren zo snel weg steeds. Met als met mijn kinderen, die heb ik nauwelijks gezien, die redden zich wel zelf he, dus dan schiet het foto's maken ook niet zo op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |