Volgens mij heb ik die wel ergensquote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Noli. het volgende:
Zijn er toevallig mensen die naar de meet komen die de nieuwe (beetje doorzichtige) Pampers billendoekjesbak uit de blije doos niet gebruiken?
Ik vind 'm namelijk erg fijn en zou er wel een paar (voor boven en reserve enzo) bij willen.
Ik heb eventueel wel drie van die Zwitsal-doekjesbakken, die gebruik ik weer niet.
Ik zou het anders wel heel leuk vinden als je kwam BE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg! Ga jij ineens naar een meet komen!
Nah... het is me net een tikkie te ver weg, en ik heb al plannen soort van.
Hoop ik toch voor jou dat hij dat met zijn duikspullen doet en niet met jouw autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmmm... ik ben ook echt zo makkelijk over te halen...
Ik zal eens kijken of ik de auto van F. kan bietsen. Dan rij ik gratis en dat scheelt dan al weer.
Ik zou het nl. ook wel heel gezellig vinden.Veel mensen die ik nog niet ken en een paar wel en die maken het Noorden wel heel aantrekkelijk hoor!
![]()
Ik beloof niks, het hangt een beetje van de duikplannen van F. af dat weekend.Hoewel... hij kan ook met mijn auto duiken.
Freecell, kom jij met het OV? Als je nou erg lastig zit met vervoer. Ik zou over Groningen kunnen rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat wij na Leanders eerste slaapje komen. Dus uit Groningen weg om een uur of 12 oid.
Voel je niet verplicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Freecell, kom jij met het OV? Als je nou erg lastig zit met vervoer. Ik zou over Groningen kunnen rijden.
Maar voel je niet verplicht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |