abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2008 @ 09:35:10 #151
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60220771
DrWolffenstein

Nog zo'n rechtse terreurverheerlijker.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 09:46:16 #152
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60220831
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
DrWolffenstein

Nog zo'n rechtse terreurverheerlijker.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
Keej, ik zal geen kwalificaties meer aan mensen geven. Beloofd.
Wat zijn die beloftes van jou waard?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 20 juli 2008 @ 09:50:32 #153
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60220844
Dit is een feitelijke beschrijving. Zijn hele verhaaltje over de jonge generatie die oude stokpaardjes overhoop willen halen is óf irrelevant óf bedoeld als legitimatie voor bedreigingen en geweld blijkbaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 10:05:20 #154
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60220903
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:50 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is een feitelijke beschrijving. Zijn hele verhaaltje over de jonge generatie die oude stokpaardjes overhoop willen halen is óf irrelevant óf bedoeld als legitimatie voor bedreigingen en geweld blijkbaar.
Ik moet iemand geloven die Bluf! een literair tijdschrift noemt vs. GS, terwijl in Bluf! de volgende zaken feiten waren?
quote:
In 1985 verscheen een oproep van het Komitee Anti-Pausbezoek (KAP) in het blad waarin een beloning van f 15.000 (¤ 6.800) uitgeloofd werd voor het vermoorden van Paus Johannes Paulus II tijdens diens bezoek aan Nederland.[2] Ook publiceerde het blad gedetailleerde handleidingen voor het maken van brandbommen en werden er discussies gevoerd over de rechtvaardigheid van militant verzet.

In 1985 overwoog de officier van justitie maatregelen tegen het blad omdat ze een artikel gepubliceerd hadden met als kop Inbreken kan iedereen. Hierin werden de namen, adressen en vakantieperiodes gepubliceerd van hoge ambtenaren. Daarnaast was het blad meerdere keren doelwit van doorzoekingen door de politie.
Ik weet niet hoor, maar de link met GS vanuit het korpskrantje lijkt puur gebaseerd te zijn op een hetze jegens GS. Kan ook gemakzucht zijn geweest, omdat de hoernaliste niet de juiste omschrijving wist te maken. Vind je niet dat het artikel nogal van de hak op de tak springt? De samenhang is nl. ver te zoeken, alsof er wat gebrainstormd is en dat die brainstorm gelijk 1 op 1 in het artikel is neergekwakt. Van een gratis site als GS zou ik dat nog door de vingers zien, maar van een betaalkrant als Volkskrant???
  zondag 20 juli 2008 @ 10:11:59 #155
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60220952
Wie springt er nu van de hak op de tak
Deuger, Woke & Gutmensch
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 10:29:46 #156
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60221060
quote:
Op zondag 20 juli 2008 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
Wie springt er nu van de hak op de tak
Jij benoemt Bluf! tot literair tijdschrift t.a.v. GS. JIJ benoemt anderen die het niet met je eens zijn gelijk maar terreurverheerlijkers. Je ontwijkt iedere discussie. Over krakers waar we niets meer van horen volgens jou heb je het niet meer. M.a.w.: je kiest er zelf voor om een hak-op-de-tak-discussie te voeren en nu kom je er achter dat dat niet overzichtelijk werkt?
  zondag 20 juli 2008 @ 10:37:13 #157
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60221115
Ik heb toch gezegd dat de daden van Bluf! net zo goed ontoelaatbaar zijn?

Dat vond de politie indertijd ook gelukkig.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60221425
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verder is de precieze link met GS nog steeds niet uitgelegd t.a.v. de inhoud van het korpskrantje. Daar begon het nl. mee.
Het ging haar volgens mij om de manier waarop mensen tegenwoordig op elkaar reageren, meteen maar gaan dreigen .. en tja, geenstijl heeft dat nu eenmaal tot 'kunst' verheven, zij had het net zo goed de 'val deaud' generatie kunnen noemen wat dat aangaat ..

Maar mi is het dus geen directe aanval op de site zelf, het is een naam om een bepaalde manier van reageren te omschrijven
pleased to meet you
pi_60222075
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:10 schreef moussie het volgende:

[..]

Het ging haar volgens mij om de manier waarop mensen tegenwoordig op elkaar reageren, meteen maar gaan dreigen .. en tja, geenstijl heeft dat nu eenmaal tot 'kunst' verheven, zij had het net zo goed de 'val deaud' generatie kunnen noemen wat dat aangaat ..
Jahoor, GeenStijl bepaalt hoe het publiek reageert. Verzin anders nog eens wat doms!
quote:
Maar mi is het dus geen directe aanval op de site zelf, het is een naam om een bepaalde manier van reageren te omschrijven
Sure
pi_60222198
Las net een interview met Paul Depla, onder andere over de fietskelder affaire en als je dan leest wat voor mail hij allemaal krijgt. Net als bv. Doekle Terpstra en zo. Die komen toch echt niet allemaal vn Marokkanen, het zullen ook niet allemaal rechtstreekse bedreigingen zijn maar het is wel een teken aan de wand.
pi_60222235
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Jahoor, GeenStijl bepaalt hoe het publiek reageert. Verzin anders nog eens wat doms!
In zoverre dat er een toon gezet wordt door de manier van berichtgeving en modereren wel ja .. er staan daar dingen waarvoor je op andere sites een permban krijgt
quote:
Sure
ach gut, slachtofferrol bevalt wel .. boehoe de slinkse journaliste heeft de naam van onze site gebruikt om een bepaalde manier van reageren te omschrijven ?
pleased to meet you
pi_60222277
ik heb wel het idee met het oerwoud aan regels en de kosten van advocaten dat als je je gelijk wilt halen het steeds meer een betere optie is het zelf maar op te lossen. Daarnaast geven politici ook het beste voorbeeld van hoe druk ik mijn eigen zin door, en daar krijg je dan reacties op.

Geen leuke trend dat dreigen, wel een logische, en heeft niets met een 'nieuwe generatie te maken', dat is zo'n dooddoener van de babyboomgeneratie die denkt de moraliteit in pacht te hebben.
pi_60222288
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:50 schreef Klopkoek het volgende:
Of verklaring #3 natuurlijk, ter diskwalificatie van het zoveelste artikel waaruit blijkt dat je de volkskrant zijn langste tijd als fatsoenlijk-linkse krant heeft gehad.
pi_60222320
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:04 schreef moussie het volgende:

ach gut, slachtofferrol bevalt wel .. boehoe de slinkse journaliste heeft de naam van onze site gebruikt om een bepaalde manier van reageren te omschrijven ?
Dat ze die site gerbuikt is niet zo raar, alleen iedereen weet dat er veelal alleen jong publiek daar komt en dus sleep je er weer de generatiediscussie bij en dat is niet zo handig.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 12:23:46 #165
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60222605
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:03 schreef SCH het volgende:
Las net een interview met Paul Depla, onder andere over de fietskelder affaire en als je dan leest wat voor mail hij allemaal krijgt. Net als bv. Doekle Terpstra en zo. Die komen toch echt niet allemaal vn Marokkanen, het zullen ook niet allemaal rechtstreekse bedreigingen zijn maar het is wel een teken aan de wand.
GS heeft hier in elk geval een kritische houding laten zien die journalisten blijkbaar niet meer hebben.
Bedreigingen zijn van alle tijden, al is de trend uiteraard niet goed dat dat anoniem vanaf een pc kan.
Ik denk echter niet dat het nu erger is dankzij GS specifiek.
  zondag 20 juli 2008 @ 12:25:17 #166
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60222632
quote:
Bluf! Pleegde overvallen op archieven en ploegden dat helemaal door voor onthullingen uit de diepste krochten van de overheid. GeenStijl heeft als belangrijkste scoop een seksaffaire in het fietsenhok dat bedoeld moet zijn om de PvdA in diskrediet te brengen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60222650
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:09 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat ze die site gerbuikt is niet zo raar, alleen iedereen weet dat er veelal alleen jong publiek daar komt en dus sleep je er weer de generatiediscussie bij en dat is niet zo handig.
Mwah, het is toch ook de jongere generatie die zich te buiten gaat aan het sturen van dreigbrieven/mails, dus om dat GS-generatie te noemen is helemaal niet zo vreemd lijkt mij, het is immers GS die deze manier van reactie zit te propageren, als iets je niet bevalt ga je maar dreigen, en om even te bewijzen hoe gelijk zij heeft met het leggen van dit soort verbanden wordt zij meteen maar persoonlijk bedreigt ook
pleased to meet you
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 12:31:27 #168
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60222733
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, het is toch ook de jongere generatie die zich te buiten gaat aan het sturen van dreigbrieven/mails, dus om dat GS-generatie te noemen is helemaal niet zo vreemd lijkt mij, het is immers GS die deze manier van reactie zit te propageren, als iets je niet bevalt ga je maar dreigen, en om even te bewijzen hoe gelijk zij heeft met het leggen van dit soort verbanden wordt zij meteen maar persoonlijk bedreigt ook
Waar en waarmee wordt zij bedreigd dan? Is zij verbaasd dat GS reageert op haar domme column?
pi_60222739
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is dus volgens mij absoluut niet de jongere generatie alleen. De dreigementen die de kranten hebben gehaald waren allemaal van 30+ ers.
pi_60222805
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het is dus volgens mij absoluut niet de jongere generatie alleen. De dreigementen die de kranten hebben gehaald waren allemaal van 30+ ers.
Dat is ook de GeenStijl -generatie. Het gaat niet specifiek om jonkies.
pi_60222896
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Klopkoek het volgende:
GeenStijl is gewoon triest dat ze het nu in de persoonlijke sfeer trekken. Dat ze nou de Volkskrant uitkatten... a la, daarvoor zijn het trieste rechtse reactionaire rukkersch.... Maar iemand persoonlijk voor een miljoenenpubliek krenken... Treurig, heel treurig.

Nogmaals het filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)alsing_doet_gek.html
Lol!

(bedankt voor het fillmpje trouwens)
pi_60222926
GeenStijl doet me ergens ook aan Paul de Leeuw denken. Grof en op de persoon spelend en soms best humoristisch.

Maar heel erg kleinzielig als ze zelf het mikpunt van spot of kritiek zijn.
  zondag 20 juli 2008 @ 12:43:41 #173
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60222940
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is dit die zo befaamde superieure Westerse cultuur waar allochtonen zich aan moeten aanpassen?

Steek de hand toch in eigen boezem!
Hoeveel van deze bedreigingen zijn er geuit door de allochtonen van de GS generatie? Want anders ga je wel erg kort door de bocht door alles op de Nederlanders te schuiven.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 12:50:40 #174
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60223070
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:42 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me ergens ook aan Paul de Leeuw denken. Grof en op de persoon spelend en soms best humoristisch.

Eigenlijk kan ik mij hier ook wel in vinden. GS kan slecht tegen kritiek.

http://www.dumpert.nl/med(...)alsing_doet_gek.html
Is dat nu Sheila of is dat gewoon iemand anders waarvan de poster (is niet GS) beweert dat dat Sheila is?
pi_60223242
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:42 schreef SCH het volgende:

flashback:....
rosemöller versus fortuyn... pim legde zijn micro af en liep weg..
mooie tijden...andere tijden... pim was nog een nette vent... veel netter dan geert.. die weer veel netter is dan die gs-generatie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')