quote:1. [spelnaam] [platform]
2. [spelnaam] [platform]
enz.
Houd het maar bij een top 50 voor nuquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed initiatiefIk ga nadenken over mijn top 100.
Ja joh, stel je voor dat niet iedereen jouw mening deelt zeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:05 schreef BMH het volgende:
Het aanwezig zijn van Carmageddon & het ontbreken van Mario bros 3 is eng. Zo eng dat het mij afschrikt.
Ah ja, verkeerd gelezen. Ik verwacht 'm in de loop van morgen wel te kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Houd het maar bij een top 50 voor nu
Updaten kan altijd als je het maar even meld in een nieuwe postquote:Op zondag 20 juli 2008 01:15 schreef Platina het volgende:
Aiai hoe kan ik Theme Hospital nou vergeten en GTA II
Tot wanneer kunnen we updaten of heb je de lijst al toegevoegd?
Damn, vergeten!quote:
Ik ga er van uit dat iemand die een top 50 maakt veel meer verstand heeft van games dan iemand die een top 10 maakt. Iemand die een top 50 maakt zal meer goede spellen op weten te noemen dan iemand die een top 10 maakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:
Ik snap trouwens de puntentelling niet helemaal. Waarom is de 2 t/m 10 bij iemand met een Top 50 veel meer waard dan de 2 t/m 10 bij iemand met een Top 10?
Is dat erg dan, was nl. een erg tof spel.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:15 schreef Gamer_V het volgende:
Het zou me niks verbazen als met opgetelde punten Carmegeddon nu op 1 staat.
Ik bedoel MOH:Allied Assaultquote:Op zondag 20 juli 2008 13:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
@stFz
Het eerste deel van Medal of Honor is niet voor PC uitgekomen, welke deel bedoel je?
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:38 schreef stFz het volgende:
[..]
Ik bedoel MOH:Allied AssaultIk dacht dat dat het eerste deel was maar blijkbaar niet dus
Misschien heeft diegene geen zin/tijd om er 50 op te noemenquote:Op zondag 20 juli 2008 13:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat iemand die een top 50 maakt veel meer verstand heeft van games dan iemand die een top 10 maakt. Iemand die een top 50 maakt zal meer goede spellen op weten te noemen dan iemand die een top 10 maakt.
Tja, er is geen perfecte puntentelling. Op deze manier hebben coregamers en casual gamers (om die termen er maar eens in te gooien) allebei de mogelijkheid om invloed uit te oefenen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien heeft diegene geen zin/tijd om er 50 op te noemen![]()
Of misschien vond diegene 10 games er echt bovenuit springen.
Als je Counter-Strike in je lijstje mag zetten, dan mag Team Fortress Classic er ook in staan, het is immers hetzelfde.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
Team Fortress Classic (PC) is trouwens een add-on en geen spel.
Verschil is dat CS wel degelijk los in de winkels heeft gelegen, en TFC niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:42 schreef Myers het volgende:
[..]
Als je Counter-Strike in je lijstje mag zetten, dan mag Team Fortress Classic er ook in staan, het is immers hetzelfde.
TFC is wel los verkrijgbaar via Steamquote:Op zondag 20 juli 2008 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Verschil is dat CS wel degelijk los in de winkels heeft gelegen, en TFC niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |