Zo te lezen zijn er nog velen met DGK bezig.
De reacties op Fok, waren voor mij een aanvulling op het volgen van de DGK-streams .
Deel 2, reacties van posters op de streams die ik af en toe opschreef in een DGK-schriftje.
Fokster: Als Jaap niet zoveel van kamp was gewisseld, was die zeker mij favoriet geweest.
Fokker: Jaap moest wel van kamp verwisselen als eenling, hij zit tussen de stelletjes,
hij is nog steeds mijn favoriet.
Fokker: Nobele , politiek , correcte Lieke valt behoorlijk door de mand.
Fokker: De een gebruikt zijn neefjes voor eigen doeleinden, de ander een zwerver.
Poster: Suggereer je hiermee dat Brian ...Mike gebruikt? Als er een begaan is met minder bedeelden
dan is dat Brian wel, dus eigenlijk vind ik dit een ongepaste opmerking.
Fokker: Jouw brilletje is heel duidelijk niet de mijne, maar ieder zijn mening.
Fokster: Jouw mening wordt je door de strot geduwd en als je niet wilt doorslikken, wordt je verwezen
naar het forum Nowlive.eu of HuubSoppersforum.
Fokker: Het is geen spel meer, een spel kent regels en de productie maakt regels zoals het hen uitkomt.
Fokker: Ik denk dat Rat een officiele zenuwinzinking heeft gehad tijdens zijn verblijf in DGK en nu dus
volledige bescherming krijgt van de productie.
Fokster: Telkens van die irritante oneliners met aannames zonder enige onderbouwing.
Fokker : Heb ik dat alleen? Huub kan alleen maar praten over wat in het verleden is gebeurt
en hoe hij dat nou zo verschrikkelijk leuk heeft gevonden, alle verhalen in de 13 de herhaling
en maar hopen dat zijn nieuwe slachtoffer onder de indruk is.
Fokker: Hij gedraagt zich als een klein patstertje, die absoluut niet met beide benen op deze aardkloot staat.
Mod: Het is een strategische fout geweest om zich de ernstig misdragende Natasia in het huis te laten zitten.
Poster: De redactie had vorig week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met
geweld, dus exit Natas.
(Minder hoge kijkcijfers en leegloop in de Cos van fok ?)
Mod: Ik denk dat veel mensen het niet meer snappen en daarom afgehaakt zijn,
als schoppen, krabben en aanranding niet genoeg zijn voor een exit?
Poster: Weer een glazen deur.
Poster: Ach die gasten sporen niet, als slaan ze iemand ter plekke dood, dan nog praten ze het goed.
(maandag 16 juli 2007 , 00:21)
Poster: Eric was ook geen lieverdje.
(21 juli 17:35)
Fokster: Dat stiekeme notitieboekje , het kan een weekje duren, maar Brian vergeet niets.
(15 juli 200 om 17:08)
Fokster: Wat zou een reden zijn voor de redactie om Natasia naar huis te sturen?
Fokster: Natasia die een moord pleegt, voor minder doet ze het niet.
Fokker: Eric huilde met de vijand.
Fokker: Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen , maar niet kunnen incasseren.
(Van Talpa naar RTL)
Ex-Fokker: De verhaallijnen hangen weer massaal in de lucht te wapperen, is dit de nieuwe DGK?
Poster: Ik denk dat Nadia op iedere man kan vallen het hangt van de voorkeur van "Achter" af op wie.
Poster: Brian is heel scherp, maar kan gedachten moeilijk onder woorden brengen, daardoor lijkt hij zo dom.
Fokster: Welkom in de Gouden Doofpot.
Fokster: Niets is wat het lijkt.
(14 mei, 01:35 2007)
Poster: mijn indruk is wisselend, Huub had te veel gedronken, Brian is sterker, maar een nuchtere Huub
is veelal sterker omdat hij sneller en scherper kan denken.
Brian moet meestal eerst anderen , zoals Natasia in schakelen voordat hij in actie kan komen.
Fokker: Jaap durft geen verbale confrontatie aan.
Fokster: Relativeren met een buitenstaander is misschien wat Huub nodig heeft.
Poster: Ik SMS voor niemand, heeft totaal geen zin, het is een spel en als Huub eruit moet dan gaat hij eruit,
ondanks de popipoll of wat voor acties dan ook.
(10.000 borg, 14 juli, 2007 om 12:46)
Fokster: Er zitten alleen laag opgeleiden, werklozen en mensen met schulden in het huis.
Die kunnen nooit 10.000 bij elkaar krijgen, bovendien zitter er te veel gaten in de verhalen hoe ze aan
het geld zijn gekomen.
Poster: Jaap is een gemeen en achterbaks persoon, hij is echt verknipt en zijn brain werkt op volle toeren
hoe hij Huub het beste kan verslaan. Jaap heeft niet in de gaten dat dit een stukje karakter is en dat
hij vele eigenschappen mist om oit als echte winnaar uit de villa te komen.
Poster: Maar Huub blijft sterk, gesteund door Claire, die net als Sylvia de kalmerende steun aan Huub geeft.
Fokker: Brian speelt zijn rol met verve.
Fokster: Sex is wat je samen hebt, Amanda wordt geneukt.
Poster: Verbazend dat ze kennellijk nog wel het IQ hebben dat nodig
is om zoveel nonsens bij elkaar te verzinnen.
Zondag 2 december 2007 14:01
Fokster: Brian zijn rol met verve speelt. Welke rol? De gluiperd spant iedereen voor zijn karretje,
als het hem moeilijk wordt gemaakt roept het hokje hem naar achteren voor zijn dagelijkse dosis
en dan zeg jij, dat alleen Huub een hand boven het hoofd wordt gehouden?
Poster: Als Huub niet drinkt, is hij veel leuker, maar dat geldt voor de meeste mensen.
(Waarschuwing per telefoon, zonder 50 contactpunten te hoeven betalen.)
Poster: Brian had met zijn moeder afgesproken dat zij hem zou bellen als er een actie tegen hem
aankwam, hij hoeft niet eens de telefoon op te nemen, maar weet dan dat er iets aankomt.
Poster: Lieke voert een voortdurende machtsstrijd met Huub.
Fokker: Ze hebben ingezet op Nowlive niveau.
Poster: Er wordt creatief geknipt en geplakt.
Fokster: Kopstoot van Brian in de slaapkamer, dat was de reden dat Huub Brian achterna liep,
was er helemaal uitgehouden in de tv-beelden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Nieuwe kleding)
Styliste: Amanda je kan beter maat 38 dragen.
Amanda: Nee, ik draag al jaren maat 36.
(3 april 2007)
Wilgo: Jaap is heel slim, hij verzamelt bij iedereen alle informatie en houdt zijn mond.