Je bent welkom, ik wil je mijn nummer PM-en, dan kan je mij bellen,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Brianaire het volgende:
Brian op fok!
voor een up date van mijn leven neem een kijkje op www.brianaire.hyves.nl
af en toe zal ik ook hier op fok een beetje meetikken en vragen stellen
aan mij kan offcourso ook Brianaire
Fluitertje gaat voor mod spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Je bent welkom, ik wil je mijn nummer PM-en, dan kan je mij bellen,
vind het wel leuk om zeker te weten dat je de enige echte Brian bent
en niet PC-eend, APK, Elske.............of Amanda.
eerst bewijsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Brianaire het volgende:
Brian op fok!
voor een up date van mijn leven neem een kijkje op >www.brianaire.hyves.nl<
af en toe zal ik ook hier op fok een beetje meetikken en vragen stellen aan mij kan offcourso ook
Brianaire
Als hij verstand heeft van liften weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef Dementor het volgende:
Ha waarschijnlijk is het Kenniet die de boel probeert te pluggen.
Ja ik kan natuurlijk iedereen zijn, en snap wel dat jullie er zeker van willen zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent welkom, ik wil je mijn nummer PM-en, dan kan je mij bellen,
vind het wel leuk om zeker te weten dat je de enige echte Brian bent
en niet PC-eend, APK, Elske , Amanda of iemand anders.
was jij niet op vakantiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
ik betwijfel het, is niet echt Brian zijn woordenschat, maar misschien dat hij typend beter is dan sprekend
Ooh een beste verbale klap voor den batsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
ik betwijfel het, is niet echt Brian zijn woordenschat, maar misschien dat hij typend beter is dan sprekend
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik ben in toremelinos of hoe je dat ook schrijft en heb nog 2 minuten op mijn internet computer
Help , nee, is niet de bedoeling. En ik wijs ook geen vingertje, voordat ik het weet, zit die ergens in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje gaat voor mod spelen.![]()
![]()
Maar je hebt gelijk hoor, eerst zeker weten of het 'm is.
Wat doe jij hier, je hebt vakantie, nou ja vakantie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
Heerlijk om mijn ouwe vriend tegen te komen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
Hebben jullie het leuk? Vast wel. Veel plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik ben in toremelinos of hoe je dat ook schrijft en heb nog 2 minuten op mijn internet computer
Die zat al veel langer op Fok dacht ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:23 schreef Smash-it het volgende:
Oeh, dit topic gaat opeens weer leven! Maar eerst even een mod-check of fluit-check.. Dat is bij Eric en Huub ook gebeurd. Hoe is dat bij dieenebart gegaan trouwens?
Ik heb me ook kapot geërgerd hoor, te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Help , nee, is niet de bedoeling. En ik wijs ook geen vingertje, voordat ik het weer zit die ergens in.
Maar na de laatste posten in topic 31 zat er een beetje opgefoktheid in mij, sorry dat ik nu modterig over kwam.
Ik ga maar eens een reisje opzoeken en in de pannen roeren.
neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:23 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Heerlijk om mijn ouwe vriend tegen te komen..
Klopt en de schrijfstijl van Spring in 't Veld herken je direct.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Die zat al veel langer op Fok dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |