abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:50:43 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60145188
Welkom in dit commotie om Huub#29 topic. Veel plezier.

Dit is de opvolger van:
Commotie om Huub#28 wat in 13 uren vol was.

Eric zal nu met goede vriendin Marielle aangekomen zijn in Barcelona, Sylvia komt hen ophalen,
hij viert zaterdag zijn verjaardag in de bar van Sylvia. Iedereen is welkom , ook jij.

(Optredens Jaap en Huub)
Jaap en Huub vertrekken naar Spanje voor 5, 6 optredens in discotheek VoomVoom,
vrijdag eind middag zitten ze in het vliegtuig richting Malaga, hun partners Cora en Claire gaan ook mee.
http://www.discovoomvoom.com/
Claire en Cora gaan mee met hun partners voor de gezelligheid, maar zijn ook uitgenodigd
door de de gastvrije Spaanse gastheer .
Het gaat in de wijk Carihuela , bij Torremolinos 12 maanden per jaar door,
dus wie weet volgen er nog meer optredens de komende herfst en winter.

(Fandag Jaap en Huub 3 augustus 2008)
Je kan nog steeds kaarten bestellen voor de Jaap en Huub fandag, 7.50 per persoon,
zondag 3 augustus, van 14:00 tot 19:00, neem eventueel ook de kinderen mee,
er is ook aan de kinderen gedacht, er is een grote banaan achter een boot en nog veel meer,
het is een pracht locatie, http://www.experience-island.nl/ , je kan met een van de DGK-mensen op de foto.
Het eerste drankje is gratis. Jaap en Huub treden ook op. Feestbeest Dennis komt waarschijnlijk ook
een nummer zingen, bij de locatie ligt ook een strand en een mooie plas.

(Fandag op een strandje, mooie plas)
Dus wanneer zonnig, neem lekker je bikini, strandkleding, zwempak of string mee.

(Vervoer)
Er is een gratis pendelbus vanaf het station Tilburg-West en treinkaartjes zijn via e-bay te koop
voor 14,95 vanaf onbeperkt de hele dag reizen. Verder kan je proberen met elkaar mee te rijden.

(Een reallife "sterretje"? Maar nu ?)
Eind juli de kans om een eigen pilot op te nemen.

(Vrienden en contacten gemaakt in de tv-wereld.)
Stijn een van de mensen van DGK, had al na 6 maanden gezegd, dat TV misschien iets voor
Huub was, achter de schermen, hij beloofde niets, maar Huub mocht wel bellen wanneer hij uit
DGK was, That's all. Hoe het verder verliep ben ik niet bij geweest, maar Huub gaat werken
bij het programma Can't Buy Me Love.

Mijn vader zei altijd , het is geen Kunst om ergens aan te beginnen , maar om het af te maken.

( Huub wordt hier regelmatig uitgemaakt voor Kleuter, Onderdeurtje, Grootbek of Kut-Kabouter! )
Voor mij is het Huub de TV-maker, velen geloven alleen in een productiebaantje voor Huub, ik niet,
met een leuke regie-opleiding of andere NOB opleiding, tijdje werken achter de schermen,
zie ik zelfs in Huub een producent .

(Druk , druk , drukker dan druk)
Het scheelt dat Huub tegen weinig slapen kan, of niet zoveel uurtje slapen nodig heeft om weer verder
te gaan, voelt zich in het tv-wereldje thuis, een wereld waarin hij thuis hoort, wist 2 jaar geleden niet
wat hij met zijn leven aan moest, had echt het gevoel dat hij zijn leven aan het verspillen was,
omdat hij nog niet had gevonden wat hij zocht en weet dat nu wel, dat is voor hem heel veel waard.

(Zelfkennis?)
Huub: De lijn tussen zelfverzekerheid en arrogantie is flinterdun, en ik bewandel hen met wisselend succes.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(20 maanden DGK, laat het maar los, nou een beetje dan, ik heb vanochtend 43 DGK- aantekening boekjes
in de papierbak gegooid, deze reacties hieronder , heb ik er op het laatste moment toch nog uitgescheurd,
ze zijn van posters op Fok en enkele DGK-sters of aanhang. )

11 juli 2007 om 10:33, ruim 1 jaar geleden.
Poster : Het wordt tijd dat Huub naar huis gaat, Huub kan zo nooit winnen, die is over 1 maand opgebrand,
en als je dan ook nog tegen het personeel moet opboksen, is het einde zoek.

Poster: Eensch, alleen jammer dat de overige bewoners het als een overwinning zien.

(Amanda liggend in de armen van Brian, Huub zit bij de productie.)
Amanda: Het is ook zo'n kleuter Huub.
Brian: Uhh, ja, ik denk dat Huub zijn zin niet krijgt of zo.
Dennis: Ik heb een Kikkeractie in mijn hoofd, om Huub helemaal gek te maken, ze vonden het een goed idee.
Brian: Kwak, kwak, hiihihihhihi, dit is de kans om Huub nog bozer te maken, hij is toch al boos.

Fokker: Vol walging heb ik naar die aso's geluisterd. Ik word er schijtziek van,
dat die constant de waarheid verdraaien.

(24 augustus 2007)
Poster: Wat ik zo sympathiek aan Huub vind, is dat hij nooit te beroerd is iemand van advies te dienen.

Fokker: Bedreigingen ook bestraffen, oproepen tot Haat is ook strafbaar.

(10 juli 10:58 2007)
Fokker: Huub is een druiloor, schatje, etter, te wijs, vervelend, grappig, lief, botterik, heetgebakerd,
maar vooral eerlijk, boeiend persoon om te volgen.

Fokker: Waar is het spelelement?

Fokker: Is ook niet tegen te spelen, dat is ook wat Sylvia, Eric, Nicolaas en Bart zo frusteerde.

Fokker: Als Brian de schuld in gaat, legt hij de schuld bij een ander.

Fokker: Wanneer Huub de fout in gaat, legt hij de schuld bij zichzelf.

Fok: Ik heb een Haat/Liefde met Huub, dat stomme achterna geloop bij Lieke , drankgebruik, dat haat ik van hem.

Fok: Zodra dit mannetje gedronken heeft , zoekt hij ruzie.

Fokker: Gescripte soaps zijn er al genoeg.

Fokker: Ik vind DGK ook steeds minder worden, het is alleen Fok, anders was ik er allang mee gestopt.

Fokker: Hoeveel bedreigingen heeft Huub al niet gehad?

Fokker: Iedereen is gelijk , maar niet hetzelfde.

Fokker: Brian zijn boosheid en baasje spelen over Amanda, dat moet hij afleren.

Kleinzusje: Toch lijk ik op Nadia, ik heb vandaag ook jankend dingen voor elkaar gekregen.

Fokker: Het groene hokje voert toch hun eigen oorlog.

Fokker: Brian is een Wolf in schaapskleren, is van binnen zo verrot, zo stinkend verrrot.

Fokker: Lieke is heel scherp in haar antwoorden, wat heeft Dennis haar aangedaan?

Fokker: Is Palma een speler, ik zou het haast denken.

Katewalker: Niemand is alleen maar goed, of alleen maar slecht.

(Naar wie gaat de nieuwe miljonair?)
Poster: Huub heeft altijd de stelling gehad dat hij niet naar anderen toegaat, ze moeten zelf komen
dat is zijn meetpunt of iemand echt belangstelling voor hem heeft.

(Zus komt langs bij Natasia)
Poster: Ik ken de zussen niet, maar Natasia is zo zeldzaam asociaal, pathlogisch liegend, agressief
stuk paupertrash, kan me nauwelijks voorstellen dat die zusjes net zo erg zijn.

Fokster: Uiteraard is zo'n ontslagronde zinloos, er gaat alleen iemand uit als de redactie dat wilt.

Foksterr: Hoogmoed komt voor de val.
Fokker: Amanda is zo vals als de neten.
Fokster: Die wordt de laatste tijd even goed verwend, dat is wel duidelijk.

Fokster: Alle spelers zijn zo geobserdeerd door Huub, daarom zit hij in elk gesprek en is de rode draad
van het programma.

Fokker: Met Huub nuchter valt wel te praten.

Poster: Huub is een en al truck, dat wegwijven zet hij juist in om de aandacht te krijgen, waarom hebben
mensen hem niet door?
Poster: Waarom NMNS ben jij de enige die hem wel door lijkt te hebben?

Katewalker: Zelfvertrouwen wordt wel vaker aan gezien voor arrogantie. Huub heeft veel zelfkennis
hij kent zijn nare en goede kanten en komt er openlijk voor uit.

Fokker: Niet de miljonairs zijn een experiment, maar wij.

Fokker: Al ik iets niet heb met Huub, is het wel medelijden.
Fokster: Nee, dat wekt Huub niet op, zelfs niet als hij een vinger heeft gebroken, Huub wuift alles weg.

(Dennis als nieuwe miljonair, blijkt Fan van Jaap te zijn.)
Kleinzusje: He, schattig, een klein Jody Bernalletje in het huis, met een sjaaltje om.
Poster: Weer zo'n sjaaltjes figuur, ze nemen het vervangen van Eric wel erg letterlijk .
Fokker: Jaap is weer slim bezig, stelt zich naief op en de nieuweling gaat zijn verhaal vertellen, slim hoor.
Fokkerr: Ik gun het Jaap wel, Huub is slim, maar ook te speels en te vol van zichzelf.

Fokker: Stel ratten in die kooi, die vreten elkaar op een gegeven moment op.

(Van Talpa naar RTL5)
Fokker: Fons zal er nog een hele kluif aan hebben om dit zooitje ongeregeld toonbaar te maken op
korte termijn op de teleisie voor 26 juli 2007.

Fokker: Voor de productie is niets te laag.

Fokker: Sylvia kan goed tegen de humor van Huub.
Fokster: Ja, want Sylvia komt uit Oosterhout uit Brabant.

Fokker: Huub is grappig en opstandig.

Fokker: Oh, Jaap heeft doorgekregen op de plasma dat ze tv moeten maken, hij komt even zijn shotje maken.
Fokker: Je hebt werkpaarden en sierpaarden.

Fokster: Wat een slechte acteur is die Dennis toch, vervang die niksnut, het is gewoon lachwekkend
hoe weinig daar uit komt.

Fokker: Jaap is Saai, sfeerbedervend, egoistich, onbetrouwbaar, enigszins crimineel en onguur.

Nog een poster: Huub is eerlijk, maar hard, onaantrekkelijk, maar sex, klein Duimpje, maar reusachtig,
chique en ordinair tegelijk, testosteron en adrenaline, agressie en toch een heel hoog knuffel gehalte.

fokker: En ik ging er toch echt vanuit dat deze groep, energieke creatieve mensen waren,
de kooi ligt inmiddels bezaaid met dooie mussen, of zijn het vliegen.

(Is Amanda aangerand?)
Poster: Tactiek van Brian, zoveel mogelijk herhalen wat Huub zou hebben gedaan in zijn ogen,
zodat iedereen , ook Amanda in zijn waarheid gaat geloven.

Amanda: Huub zo'n vriendin als mij kun je nooit krijgen.
Huub: Ik zou niet willen.

(Bedtijd, het is al 02:42 uur)
Plasma-meneer: Omkleden en naar bed.
Huub: Ja, zet de camera maar op automatisch, ik zal me omkleden, maar ik ben geen robot met een
-knopje - slapen in mijn nek.

(Na een halve dag tv maken)
Amanda: Half 4, eindelijk tijd voor mezelluf.

(Voorleesuurtje voor de kindjes thuis.)
Natasia: Als mama niet komt, heeft mama het druk , dan kom ik de avond erop hoor,
en ook voor alle lieve kindjes in Nederland, soms sla ik over, maar ik kom echt terug.

Palma: Het stinkt hier naar vis.
Huub: Ja, Palma doe er wat aan.
Palma: Amanda doe je broek eens dicht.

[ Bericht 62% gewijzigd door tuinfluiter op 17-07-2008 21:38:41 (DE OPENINGSPOST IS IN DE MAAK.) ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:52:54 #2
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145235
die spaarlampen actie was top dus ja nog bedankt, (voor wie er nog aan mee heeft geholpen)
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60145236
Tuinfluiter, top! :d

Ik lag ook in een deuk om Nathanael, die aantekeningen, hele lijnen werden er op papier gezet, schema's en ga maar door en dat deed hij meestal als hij straalbezopen was.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:53:59 #4
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145254
Je zou van Brian alleen anders verwachten. Voor de kooi had hij ook al een aantal eigen sites. En hij kwam ook nog eens uit de ICT.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60145255
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:
die spaarlampen actie was top dus ja nog bedankt, (voor wie er nog aan mee heeft geholpen)
Geen flauw idee wie dat heeft gedaan, kwam volgens mij gewoon via talpa maar kan iets gemist hebben.
Oh ja, elders las ik iets over een volle pm box, die is weer leeg.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:55:20 #6
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145282
Heb je trouwens nog iets gehoord over e.o.a. stichting die iemand wilde oprichten met huubfeedsyourhead. Speciaal onderwijs voor kinderen of zo.
Snooker is top!!!
pi_60145305
Over Huubfeedsyourhead weblog: hoe zit dat nou, doe je daar niets meer mee, is die nu van iemand anders?
pi_60145307
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:
ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
Dat geloof ik ook wel....althans, ik denk dat je het wel eens doet maar het redelijk snel los kunt laten.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 14:56:29 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_60145308
Bedankt @Fluitertje.

Hoi Huub, leuk om te lezen dat het allemaal lekker gaat.

Eigenlijk heb ik een vraagje aan Cc: Heb je de Grazia al gekocht? Zo ja, scannen please.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:59:56 #10
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145391
oh Huub heb je nog wat meegekregen over de aardbeving op Rhodos. In Trianta vluchtte de toeristen allemaal naar buiten maar de inwoners bleven rustig waar ze zaten hahahaha. Wel lekker dat jullie er niet meer waren.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:00:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145411
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk heb ik een vraagje aan Cc: Heb je de Grazia al gekocht? Zo ja, scannen please.
Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist ) , dus deze laat ik even lekker aan me voorbij gaan.

Oh en Huub: buiten de DGK-gerelateerde topics is er veel meer leuks te lezen en vooral te bediscussiëren op FOK! Verbreed je FOK!horizon, maar let wel: binnen no time ben je hooked ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:02:19 #12
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145447
toen we waren hoorden we van taxi chauffeurs dat er al een aantal aardbevingen waren (heb niets gemerkt) hoorde dat DJ jean in turkijke aardig in paniek raakte, maar ja, 6,9 is ook niets mis
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:02:31 #13
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60145453
Hooked aan fok, hahaha
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:04:21 #14
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145484
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist ) , dus deze laat ik even lekker aan me voorbij gaan.

Oh en Huub: buiten de DGK-gerelateerde topics is er veel meer leuks te lezen en vooral te bediscussiëren op FOK! Verbreed je FOK!horizon, maar let wel: binnen no time ben je hooked ...
hou het lekker hier op dit topic, mooi overzichtelijk en ben er nu al teveel tijd aan kwijt,

gelukkig ben ik iemand die niet echt veel slaap nodig heeft,

oh ja ff mijn nieuwe log spammen

www.rocketmiljonairs.nl en dan rechtsonderin mijn log checken, oh ja jaap is zijn log ook gaan bijhouden daar
Nil Volentibus Arduum
pi_60145498
Hey Huub, ga jij 1 augustus ook naar Veldhoven? (tweede poging)
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:05:51 #16
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145518
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey Huub, ga jij 1 augustus ook naar Veldhoven? (tweede poging)
wtf is er daar dan te doen? (1e antwoord)
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:06:44 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145535
Ik ben de enige verslavingsgevoelige hier.
En wat is er 1 augustus in Veldhoven te doen, LekkerSimpel? Op een steenworp afstand van mijn huis ...
Gelukkig werp ik als een wijf.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 15:07:43 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_60145562
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:

Ik heb je posting gelezen, wie koopt er dan ook zo'n blad. Das net zoiets als de Grazia kopen.

Huub, dat pandje van Claire, ik heb begrepen dat jullie erboven gaan wonen, is dat in Amsterdam?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:08:42 #19
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145585
dat is in het gooi
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:09:49 #20
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145611
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Huubdgk het volgende:
toen we waren hoorden we van taxi chauffeurs dat er al een aantal aardbevingen waren (heb niets gemerkt) hoorde dat DJ jean in turkijke aardig in paniek raakte, maar ja, 6,9 is ook niets mis
Heb dat zelf ook eens meegemaakt op Kreta, maar kan je zeggen dat het niet lollig is. Zouden de buurtjes dan ook een klacht hebben ingediend
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:10:07 #21
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60145625
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:

Tweede poging.

Huub worden jullie nog gevolgd door de camera van Bnn tijdens reis naar Costa Del Sol?
pi_60145641
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
Ook niet voor decor als tuinkabouter?
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:11:15 #23
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145654
@ tuinfluiter dat ligt nog in onderhandeling, we hopen van wel
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:11:41 #24
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145665
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:13:08 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145698
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Zal moeilijk worden, over de schutting gluren op één of twee hoog ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')