Welkom in het topic Commotie om Huub #28.
De openingspost maak ik niet te groot, 2 dagen geleden was ik ermee bezig ,
uiteindelijk was de openingspost klaar en het topic was vol en ging de diepte in.
Ik keek net even in dit Commotie om Huub topic #28 en er is nu een Griekse les aan de gang,
ik deed ook even mee, met Kali Oreksi-----wat Eet Smakelijk is.
Ze zitten in de sneltrein, zijn alweer op pagina 3, ook de video Grieks met Bassie en Adriaan staat op,
snap het niet, ze gaan toch naar Spanje?
Ik vermoed dat Huub op dit tijdstip lekker in de armen van Claire ligt.
Dit is de opvolger van :
commotie rondom huubCommotie om Huub #27 Waar ook Eric zijn zegje doetCommotie om Huub # 24Commode voor Huub # 22Commotie om Huub# 20Maar wil best een OP maken, alleen weten jullie bijna alles al.
Eric vertrekt vandaag naar Barcelona, rond 12:30 uur , samen met beste vriendin Marielle
die net vrijgezel is, verder heeft een lieve fan een mooie plek in het vliegtuig kunnen
regelen met meer beenruimte en een glaasje Champagne erbij, Sylvia komt hen ophalen,
zaterdag is Eric jarig, iedereen is welkom in de bar van Sylvia. Het strandleven zal ook actief
aanwezig zijn, Sylvia heeft een strand voor de deur.
(Claire is kapster, visagiste en bijna Grimeuze, ze is van plan om een beautysalon te openen)
Huub en Claire hebben het pandje bekeken, namen een optie, pand hebben ze nu genomen
en het wordt zelfs hun nieuwe thuis, niet in de beautysalon, maar een trapje erboven.
woensdag en donderdag naar Tilburg, donderdagavond avondeten in het oosten van het land
met Kim Kotter en met Nena, is een zakelijke afspraak maar kunnen best wat leuke dingen uit komen.
Vrijdag, eind middag , vertrekken Jaap, Claire, Cora en Huub met het vliegtuig naar Malaga,
zij hebben daar 5 optredens in discotheek VoomVoom van Manolo, ex van Annie Schilder,
in de wijk Carihuela bij Torremolinos. Er was een gesprek met Bnn die keek naar de mogelijkheden
om hen te volgen met de camera aan de Costa del Sol, maar ik heb Huub er niets meer over zien schrijven.
Ja, daarna eind juli de pilot opnemen van Huub.
1 augustus krijgt Huub een baan achter de gordijnen bij de reallifesoap Cant Buy Me Love.
Kaarten 7.50 , fandag 3 augustus Jaap en Huub bestellen via
http://www.rocketmiljonairs.nlLocatie fandag Blauwe Meer, in Loon Op Zand, Brabant.
http://www.experience-island.nl/Op deze dag zijn er vele ex-spelers van DGK aanwezig, er is een strandje, 1 drankje inclusief,
Jaap en Huub zingen een liedje, ook personeelsleden van DGK komen langs en vele fora en streamers,
er is een banaan achter een boot voor de kinderen , op de foto kan ook met wie je wilt.
Wanneer Dennis even weg kan bij zijn dochtertje en vriendin Nadia kan Dennis ook een liedje zingen en
zich onder de mensen bevinden. De fandag is van 14:00 uur tot ongeveer 19:00 uur.
Optredens van Jaap en Huub gaan ook gewoon door, daar is altijd wel een gaatje voor te vinden.
DGK, 20 maanden op de streams en tv, dat zet je toch niet zomaar van je af?
Heeft zijn tijd nodig, moet slijten.
Ik ga weer even verder lezen op pagina 3 , het gaat nu over betasten van een hetero. Laterzzzzzzzzz
Zo daar ben ik weer ,

op pagina 5 is het uitzwaaien van Eric begonnen.
Bedankt Eric voor het komen in dit topic en veel plezier met Marielle in Barcelona,
gezellige verjaardag toegewenst. Kus voor Sylvia. x
[ Bericht 14% gewijzigd door tuinfluiter op 16-07-2008 14:22:40 (DE OPENINGSPOST IS IN DE MAAK.) ]