quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die verbale precisie bombardementen van die hollanders, daar kan geen "lalala" tegenop
Wacht maar tot fluiter zijn verlate OP erin knaltquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:06 schreef Prospera het volgende:
Kom op zeg dronken torren, jullie kunnen wel beter dan dit
Je mag sms-en wie het met wie moet doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:08 schreef Prospera het volgende:
Dat you cant buy me love: moeten we kijken wie het met wie gaat doen?
Fluitert is in elk geval nog nuchter genoeg om er een samenverhangend verhaal van te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht maar tot fluiter zijn verlate OP erin knalt
Ga er maar van uit dat iedereen het met iedereen gaat doen. Niveautje 0,0quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:08 schreef Prospera het volgende:
Dat you cant buy me love: moeten we kijken wie het met wie gaat doen?
Weer een variatie op paradise Islandquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat iedereen het met iedereen gaat doen. Niveautje 0,0
Yup en ik ga NIET kijken..........quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Weer een variatie op paradise Island![]()
Een hoop testosteron en veel geneuk, fijn echt iets om naar uit te kijken.
Als het op een neukparadijs aankomt, dan ben ik ook snel weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yup en ik ga NIET kijken..........Deze keer meen ik het denk ik ook nog......hoop ik. Laat het me aub niet volgen,gatver..........ik zie de amandaklonen al voor mijn ogen voorbij komen.
Dat was DGK ook en toch bleven we kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het op een neukparadijs aankomt, dan ben ik ook snel weg.
Het verschil is dat ik toen begon met kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was DGK ook en toch bleven we kijken.
Die vraag kan ik echt niet zo heel duidelijk met een "Nee" beantwoorden. Ik denk dat hij wel respect heeft voor vrouwen die dat afdwingen en tegen hen ook zeer zeker vrouwvriendelijk is.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Fluitert is in elk geval nog nuchter genoeg om er een samenverhangend verhaal van te maken.
Vraagje:
Is Brian vrouwvriendelijk?
Daar geef je zelf al een antwoord op.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vraag kan ik echt niet zo heel duidelijk met een "Nee" beantwoorden. Ik denk dat hij wel respect heeft voor vrouwen die dat afdwingen en tegen hen ook zeer zeker vrouwvriendelijk is.
Nee, niet echt. Ik kan ook niet echt vrouw- man- of überhaupt lang vriendelijk zijn tegen domme mensen. Ik weet het, 't is een gebrek, maar na een minuut of tien moet ik echt weg zijn, anders ga ik vervelende dingen zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar geef je zelf al een antwoord op.
Oh ik denk het ook, over jou.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik kan ook niet echt vrouw- man- of überhaupt lang vriendelijk zijn tegen domme mensen. Ik weet het, 't is een gebrek, maar na een minuut of tien moet ik echt weg zijn, anders ga ik vervelende dingen zeggen.
En ik vind mijzelf op zich uiterst vrouwvriendelijk (in real live)
Inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Deel 2???????? Waar kan ik deel 1 vinden.
Je bent welkom, ik wil je mijn nummer PM-en, dan kan je mij bellen,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Brianaire het volgende:
Brian op fok!
voor een up date van mijn leven neem een kijkje op www.brianaire.hyves.nl
af en toe zal ik ook hier op fok een beetje meetikken en vragen stellen
aan mij kan offcourso ook Brianaire
Fluitertje gaat voor mod spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Je bent welkom, ik wil je mijn nummer PM-en, dan kan je mij bellen,
vind het wel leuk om zeker te weten dat je de enige echte Brian bent
en niet PC-eend, APK, Elske.............of Amanda.
eerst bewijsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Brianaire het volgende:
Brian op fok!
voor een up date van mijn leven neem een kijkje op >www.brianaire.hyves.nl<
af en toe zal ik ook hier op fok een beetje meetikken en vragen stellen aan mij kan offcourso ook
Brianaire
Als hij verstand heeft van liften weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef Dementor het volgende:
Ha waarschijnlijk is het Kenniet die de boel probeert te pluggen.
Ja ik kan natuurlijk iedereen zijn, en snap wel dat jullie er zeker van willen zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent welkom, ik wil je mijn nummer PM-en, dan kan je mij bellen,
vind het wel leuk om zeker te weten dat je de enige echte Brian bent
en niet PC-eend, APK, Elske , Amanda of iemand anders.
was jij niet op vakantiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
ik betwijfel het, is niet echt Brian zijn woordenschat, maar misschien dat hij typend beter is dan sprekend
Ooh een beste verbale klap voor den batsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
ik betwijfel het, is niet echt Brian zijn woordenschat, maar misschien dat hij typend beter is dan sprekend
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik ben in toremelinos of hoe je dat ook schrijft en heb nog 2 minuten op mijn internet computer
Help , nee, is niet de bedoeling. En ik wijs ook geen vingertje, voordat ik het weet, zit die ergens in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje gaat voor mod spelen.![]()
![]()
Maar je hebt gelijk hoor, eerst zeker weten of het 'm is.
Wat doe jij hier, je hebt vakantie, nou ja vakantie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
Heerlijk om mijn ouwe vriend tegen te komen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:19 schreef Huubdgk het volgende:
Hebben jullie het leuk? Vast wel. Veel plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik ben in toremelinos of hoe je dat ook schrijft en heb nog 2 minuten op mijn internet computer
Die zat al veel langer op Fok dacht ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:23 schreef Smash-it het volgende:
Oeh, dit topic gaat opeens weer leven! Maar eerst even een mod-check of fluit-check.. Dat is bij Eric en Huub ook gebeurd. Hoe is dat bij dieenebart gegaan trouwens?
Ik heb me ook kapot geërgerd hoor, te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Help , nee, is niet de bedoeling. En ik wijs ook geen vingertje, voordat ik het weer zit die ergens in.
Maar na de laatste posten in topic 31 zat er een beetje opgefoktheid in mij, sorry dat ik nu modterig over kwam.
Ik ga maar eens een reisje opzoeken en in de pannen roeren.
neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:23 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Heerlijk om mijn ouwe vriend tegen te komen..
Klopt en de schrijfstijl van Spring in 't Veld herken je direct.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Die zat al veel langer op Fok dacht ik.
toremelinos is de juiste spelling hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
Kijk, een mod in da house. FF checken die hap Noekje.quote:
Ook echt heerlijke timing dat jullie tegelijk online zijn! Huubquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:25 schreef Huubdgk het volgende:
dit topic is gaaf! vergeet dat nooit, als je Brian bent brianaire bel mij dan eens? gewoon ff telefoon over laten gaan is genoeg
Ja! Ben haske verbrand.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, een mod in da house. FF checken die hap Noekje.
Alles kits in Oostenrijk?
Noekje! Hoe is het daar? Heb je het leuk?quote:
Ja het is leuk! Gert is goed, hè?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Noekje! Hoe is het daar? Heb je het leuk?
We missen je. O nee, dat mag ik niet zeggen natuurlijk. Ik bedoel, geniet van je vakantie![]()
Gert houdt ons wel in het gareel hier.
bel mij maar, ik heb je nummer per ongeluk in de prullenbak gegooid ofsoo. Echt waar..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:25 schreef Huubdgk het volgende:
dit topic is gaaf! vergeet dat nooit, als je Brian bent brianaire bel mij dan eens? gewoon ff telefoon over laten gaan is genoeg
door die stomme Bart heb ik nu al 2 dagen trek in appeltaartquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:27 schreef Huubdgk het volgende:
dieenebart is bart, daar sta ik voor inen hij is volgens mij ook destijds gechecked
Kats verbrand, stom joch!quote:
Ja, royal sadness, om op je vakantie te gaan FOK!ken. Scheer je weg!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
oke ik heb nu nog maar 3 minuten en nee ik ga er niet nog meer geld in gooien, zelfs op vakantie ga ik nog fokken, fokking irritant, dacht ff blogje posten op mijn site en op mijn hyves en pleitte, heb er dus nu gewoon al weer 20 minuten bijgekocht en wat doe ik? beetje mijn hyves opschonen en fok lezen.... je vind altijd wel een excuus om langer online te zijn zodat je op fok kan zitten
Ja Huub, het is verslavend op Fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
oke ik heb nu nog maar 3 minuten en nee ik ga er niet nog meer geld in gooien, zelfs op vakantie ga ik nog fokken, fokking irritant, dacht ff blogje posten op mijn site en op mijn hyves en pleitte, heb er dus nu gewoon al weer 20 minuten bijgekocht en wat doe ik? beetje mijn hyves opschonen en fok lezen.... je vind altijd wel een excuus om langer online te zijn zodat je op fok kan zitten
Erg hè, FOK! is gewoon verslavend, waar je ook bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
Boh!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
door die stomme Bart heb ik nu al 2 dagen trek in appeltaart![]()
Fijne vakantie!
Jij hebt net als ik een zwak voor notitieboekjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:30 schreef Brianaire het volgende:
bel mij maar, ik heb je nummer per ongeluk in de prullenbak gegooid ofsoo. Echt waar..
Dat hoor ik te vaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Kats verbrand, stom joch!Jullie hebben regen hè?
wij morgen ook weer daarna niet meer.
Weer in Tormelinos is vast ook goed, hè Huub?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Jij hebt net als ik een zwak voor notitieboekjes
Je kunt uitloggen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:39 schreef Brianaire het volgende:
donderdag weer een leipe show
ik samen met mannie staan om 1.00 in discotheek the dockside
In lemmer!
Als er geen vragen meer zijn dan ga ik zodirect offline
en stuur een bericht maar daarin telefoonnummer zodat ik me kan identificeren..
Ik heb geen vragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:39 schreef Brianaire het volgende:
donderdag weer een leipe show
ik samen met mannie staan om 1.00 in discotheek the dockside
In lemmer!
Als er geen vragen meer zijn dan ga ik zodirect offline
en stuur een bericht maar daarin telefoonnummer zodat ik me kan identificeren..
Want jullie geloven niet dat ik Brian ben..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen vragen.
PM je nummer maar, dan bel ik even, dat dan weer wel.
pm je nummer even naar Beequeen. Die belt je wel even.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Want jullie geloven niet dat ik Brian ben..
Of zitten jullie niet op de echte brian te w8..
Zekerheid boven alles! Dus gewoon ff bellen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Brianaire het volgende:
Tuurlijk zitten we op jou te wachten. Al maanden! Zeker na die foto van je op het aanrecht!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Geef je het al zo snel op? Jammer joh!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:48 schreef Brianaire het volgende:
Ik brian niet, jammergenoeg![]()
Ik zou hem wel graag willen zijn
Jullie hadden al vrij snel door dat ik een 'fake' was
heel goed
Jammer voor mij, had me wel even 'famous' willen voelen
Mooooi!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:48 schreef Brianaire het volgende:
Ik brian niet, jammergenoeg![]()
Ik zou hem wel graag willen zijn
Jullie hadden al vrij snel door dat ik een 'fake' was
heel goed
Jammer voor mij, had me wel even 'famous' willen voelen
Duizend anticlimax. Oh nee, toch niet. Huub is er gelukkig welquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Geef je het al zo snel op? Jammer joh!
Hehehe, mega onderschatting van de Fok-posters, als je dacht dat we dat niet snel door zouden hebben...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:49 schreef Brianaire het volgende:
hoe merken jullie zo snel dat ik niet de echte was
aan de andere manier van schrijven met woorden omgaan ofsoo
Je bent niet echt para of zit je weer aan de pammetjes?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:49 schreef Brianaire het volgende:
hoe merken jullie zo snel dat ik niet de echte was
aan de andere manier van schrijven met woorden omgaan ofsoo
ik d8 krijg megaveel aand8 en prive berichtjes en iedereen wil wat van me weten..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hehehe, mega onderschatting van de Fok-posters, als je dacht dat we dat niet snel door zouden hebben...
Noekjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel, nu moet je het wel zijn. Ik Noekje, geloof wel, jij Brian.
Waarom denk je dat het hier regent?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje![]()
![]()
Kun je al jodelen?
een zielige stumperd eigenlijk, die iemand anders wil zijnquote:
Ja, echt heel hoog! Ik probeer ze zo het land uit te krijgen maar het lukt niet erg. Wat een volk, zeg!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje![]()
![]()
Kun je al jodelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |