Wat lief! Maar gaat prima hoor, ik ga zo even mn tandjes bleken met bakpoeder. Schijnt te werken volgens LSquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 'n beetje wel. 't Moet wel een beetje goed blijven gaan met de mede-cossers
ja,ja, ik bel nu echt niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je bent ook een gezellig typetje, maar we willen graag wat muziek horen ...
Zelfrijzend bakmeel moet het zijn hé, en gewoon een uurtje laten zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat lief! Maar gaat prima hoor, ik ga zo even mn tandjes bleken met bakpoeder. Schijnt te werken volgens LS
Dit geleuter is toch fantastisch om naar te luisteren... Elke keer als ie muziek draait zap ik juist weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je bent ook een gezellig typetje, maar we willen graag wat muziek horen ...
Ongeveer het aantal mensen dat keken naar Nirvana in Paradiso.quote:
Ja dat heb ik net weer niet in huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfrijzend bakmeel moet het zijn hé, en gewoon een uurtje laten zitten
Ik ook niet, nou ja, dan maar weer gewoon poetsemn zometeenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net weer niet in huis
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Die hoor je straks bij Giel Beelen op 3FM...
Word je niet moe van jezelfquote:
Truste Ka!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:49 schreef kahaarin het volgende:
Welterusten iedereen,Tot ziens!
![]()
Ik ga naar m'n mandje.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Giel, verlos ons om 1 uur van deze deprimerende muziek...
Loser ! Watje !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:49 schreef kahaarin het volgende:
![]()
Ik ga naar m'n mandje.
turste je was een heldquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:49 schreef kahaarin het volgende:
![]()
Ik ga naar m'n mandje.
Dit waren toevallig wel The Peddlers, heerlijke jazz muziekquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
Ah... het is nog bezig.![]()
Is dit een FOK!-er die aan het zingen is vanachter zijn van oma geërfde orgel?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:53 schreef Dementor het volgende:
Ik vond het een leuk nummer hoor NMNS.
Echt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zij heeft wél gebeld hoor !
Ja zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij is het een man of niet ?
Sylvia met een SOA uit 'Saandam'. Ik dacht even dat ze haar verhaal ging doen, maar ze heeft opgehangen. Jammer.quote:
Misschien moest ze plassen, hahahahaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia met een SOA. Ik dacht even dat ze haar verhaal ging doen, maar ze heeft opgehangen. Jammer.
Ineens werd het stil aan de telefoonquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
Ik ga niet nog een keer bellen hoor.
Peet bel die paragnost eens wakker.
SOA-Syl uit Saandam met haar sinderende pisbuis die gaat plassen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien moest ze plassen, hahahaha
't Gaat goed zo Peter, lekker wat plaatjes draaienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ineens werd het stil aan de telefoon
Zeg het eens Pim.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel een lekker nummerquote:
JE KAN BELLEN HOOR !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:02 schreef cindy10 het volgende:
saaie nacht,dus luister ook even mee!
Hoewel ik niet echt opgepept raak van de muziek...
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bel dan!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:07 schreef cindy10 het volgende:
mensen bellen......anders krijgen we weer die zeikmuziek!
Jij moet eens bellen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
KOM OP NOU WIE BELT ER ?
doe es niet flauw
Het boeit ons geen flikker!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcam/
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcam/
gohquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij moet eens bellen!
Je durft het niet he?
Peter heeft slaap, kan z'n ogen niet meer open houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:08 schreef -Blurk- het volgende:
Pfff wat een muziek!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu weten we nog niet wat het geluid was.
dan is hij bij dit nummer zeker vertrokken!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Peter heeft slaap, kan z'n ogen niet meer open houden.
Hey Huub!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat ie stoppen, gaat ie dat zeggen
quote:
Welk filmpje had je aangevraagdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef Lady-night het volgende:
Is mijn verzoekje nog geweest?
To little to late, oftewel pech gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut... het antwoord op de prijsvraag schoot me ineens te binnen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga een boterham met pindakaas eten en glaasje melk
effe ontnuchteren
Whehehe, het blijft nu niet meer bij typfoutjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
To little to late, oftewel pech gehad
morgen weerquote:
Welke bedoel jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, dat hebben we geweten...
![]()
Oh, of bedoel je die andere lijn
Daar moet je binnenkort geen ruzie meer mee krijgen.quote:
Ik zat echt tien seconden na te denken wat een telefoonlijn nu te maken zou kunnen hebben met een broodje pindakaas....Pas toen drong het door dat ze vijf kilo kwijt wilquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
Nog even eenvoor Peter. Je doet het toch maar, ter verhoging van de vrijdagavondse feestvreugde.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:24 schreef PeterNB het volgende:
Zo....biertje ?
héhéhéhé snelle jongenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat echt tien seconden na te denken wat een telefoonlijn nu te maken zou kunnen hebben met een broodje pindakaas....Pas toen drong het door dat ze vijf kilo kwijt wil
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
doe maar, en neem er zelf ook eentje
Zat op mijn werk te luisteren.. Grappig om de fok users te horen..quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dankje, je bent wel de eerste die dát tegen mij zegt
HEEEEJ FAN !!!quote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
Nog even eenvoor Peter. Je doet het toch maar, ter verhoging van de vrijdagavondse feestvreugde,
Wil je dat ik wakker blijf?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NU AL?
waar koop een koe nou zijn kleren? weet je hem nog![]()
't is ook hartstikke geinigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat op mijn werk te luisteren.. Grappig om de fok users te horen..
Was jij dat echt met dat debiele accent?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
maar wat vaker een muziekske tussendoor zou wel leuker zijn
dank je wel skattie, jij was harstikke goed joh, je hoeft helemaal niet zenuwachtig te zijn je doet het topquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
HEEEEJ FAN !!!
En ? Waren ze hier een beetje lief voor je ? (Ik ga zelf niets meer terug zitten lezen)
Ik vond je geweldig hoor !
Ik had wel ff het zelfde als APK Ik geloofde niet dat jij het wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is ook hartstikke geinig
Mooi....anders had ik gewoon Danny gebeld !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waren allemaal harstikke lief
gaat ie nou zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is ook hartstikke geinig
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had wel ff het zelfde als APK Ik geloofde niet dat jij het was
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mooi....anders had ik gewoon Danny gebeld !
Speltip 52: breng de vorige 51 speltips ook in praktijk......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Speltip 3: spreid uw kansen, brother
Ja kut man, jij hing iedere keer zo snel op met die geile A'damse stem. Was ik er bijna en was je weer wegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaat ie nou zeggenjij belde om te klagen
Hahahaha nou het klopte niet met mijn beeld zeg maarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Heb schijnbaar een stem van een puber vol met pukkels
Ik ben pas 23 brother.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Speltip 52: breng de vorige 51 speltips ook in de praktijk......
Toch te weinig whiskey gedronken en nog maar meer roken danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha nou het klopte niet met mijn beeld zeg maar
Kappe nou anders ga ik de frituurpan inpluggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
broodje pindakaas ?![]()
is écht lekker hoor sjezus .......
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch te weinig whiskey gedronken en nog maar meer roken dan
Ook al mag ik mijn leeftijd niet als excuus gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar........helemaal vergeten...
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou anders ga ik de frituurpan inpluggen
Als jij nou NMNS neemt, neem ik die griek wel van je over !!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou JIJ bent de eerste die DAT tegen me zegt
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als jij nou NMNS neemt, neem ik die griek wel van je over !!
(Wel geschoren inleveren aub)
Ja, tis heel erg ik weet hetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij dat echt met dat debiele accent?
Ik wou dat ik nog 23 was.........quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook al mag ik mijn leeftijd niet als excuus gebruiken.
Ik vind dat je wel een plezierig geluid voortbrengt (inhoud laten we er even buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou JIJ bent de eerste die DAT tegen me zegt
Ja dan 'hoef' ik je niet meer hoor...................quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:37 schreef Dementor het volgende:
Ach ja!
23 is ook niet alles hedoe mij maar 25!
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNSquote:
Je vind me nu al too muchi toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dan 'hoef' ik je niet meer hoor...................
Volgens mij neuk je de pannen van het dak met die stem!quote:
"t Is heul niet errug en al helemaal niet debiel. 't Klinkt gewoon Zeeuws, naar mosselen en zilte zeelucht.quote:
etterbakkiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een plezierig geluid voortbrengt (inhoud laten we er even buiten)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeft 'Griek' geen jonger kaler broertje van 18 ?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNS
Je bent dan weer niet de eerste die dát zegtquote:
Je weet mijn nummerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*fotoboek check*
Ach, als we het licht uitdoen..........
Das nie waarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNS
Mmmmm gauloises helpen iid niet, plus het A'damse erbijquote:
Nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij neuk je de pannen van het dak met die stem!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach.......op een dag..............belt Yes-R bij me aan en komt alles goed
Dan ga ik volgende week ook maar es bellen, en dan het commetaar hier lezenquote:
Da's teveel werk, moet ik posts gaan lezen wanneer jij in 'de uitzending' was en danquote:
Ik zou es checken of ze nog wel op je dak liggenquote:
Zo kannie wel weer jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nachtzus die de mosselpannen van het dak af neukt, ik zie het eigenlijk wel voor me
Zo daar is ze weer hoor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Peet je was top! Maar wat was nou dat geluidje? Je pen?
Misschien moet je een online radiostation beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch val ik in het dagelijks gebruik wel mee, in ieder geval een paar uurtjes per dag....
Boh en dat allemaal om de beste co-host uit te nodigenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Da's teveel werk, moet ik posts gaan lezen wanneer jij in 'de uitzending' was en dan
in mijn log gaan kijken (alstie al aanstaat) wie jij ook weer was...
Zolang je bij de bakker een brood besteld en geen gebak meekrijgt, is er schijnbaar niets mis met de boodschap, laat ze de pleuris krijgen met dat commentaar joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik volgende week ook maar es bellen, en dan het commetaar hier lezen
Het was................................................quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Peet je was top! Maar wat was nou dat geluidje? Je pen?
Ja maar na de sex wil je nooit meer cohosten, dan wil je alleenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boh en dat allemaal om de beste co-host uit te nodigen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je een online radiostation beginnen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was................................................
de sluiting van mijn helm. Om specifieker te zijn: het dichtdoen van de
sluiting van een helm..........
We kunnen het de eerste keer platonisch houden brother.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar na de sex wil je nooit meer cohosten, dan wil je alleen
nog maar 'dat andere'
Die quote ik evenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik volgende week ook maar es bellen, en dan het commetaar hier lezen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens en meisjes ik ga de sirtaki dansen![]()
Komt hij weer met zijn platonisch......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen het de eerste keer platonisch houden brother.
Slaap lekker Fvheuquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga het echt doen
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Dronken vriendin aan de foon en gelijk maar een stukkie chocoladetaart gepakt. Ook een stukkie?quote:
Trustuh !!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga het echt doen
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ga jij nou maar naakt met je motorlaarzen op een weegschaal staan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Komt hij weer met zijn platonisch......
(Zat al beelden van 'de ruige dementor' te visualiseren...)
Oooooh gaan we het zo spelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dronken vriendin aan de foon en gelijk maar een stukkie chocoladetaart gepakt. Ook een stukkie?
Oh nee, jij was van de appels
Truste Fanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga het echt doen
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind je ECHT een schat van een meid !!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Peter, is m'n stem nu écht net zo kut als m'n karakter?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind je ECHT een schat van een meid !!!!
Oh is DAT wat je nog onthouden hebt ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou maar naakt met je motorlaarzen op een weegschaal staan.
En dat meen ik nog ook !!quote:
Niemand zegt dat je stem kut is maar je klinkt jong iid. Volgens mij lieg je over je leeftijd, en dat kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Peter, is m'n stem nu écht net zo kut als m'n karakter?
Het was gewoon te grappigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh is DAT wat je nog onthouden hebt ?
Wel......als jij daar opgewonden van wordt..........no problem
Maar dan wel een beetje dominant doen enzo he ? Als we dan
toch leer aanhebben..........
Jammer van die Griek.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat meen ik nog ook !!
Vond de schilderijen al mooi, maar wist niet dat er zo'n leuke Meid achter schuilde !
Oh wacht, ik verwar je effe met 'fan'...............quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat meen ik nog ook !!
Vond de schilderijen al mooi, maar wist niet dat er zo'n leuke Meid achter schuilde !
Heb ik weer....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind je ECHT een schat van een meid !!!!
Ik maak het gewoon too muchiquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar ik stond helemaal niet naakt, dat maak jij er in je gedachten weer van
Doe es een jurkie aan..................... ik heb het nog nooit met een travestiet gedaan,quote:
Is goed, gaan we dan wel samen die jurk kopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe es een jurkie aan..................... ik heb het nog nooit met een travestiet gedaan,
wie weet is dat wel wat.......
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:55 schreef APK het volgende:
WOOOOOW!
WTF
Ben jij dat in jouw fotoboek, nachtzuster?![]()
![]()
Ja ook datquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:55 schreef APK het volgende:
WOOOOOW!
WTF
Ben jij dat in jouw fotoboek, nachtzuster?![]()
![]()
Kijk Peter, dit is nou een item, doen dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is goed, gaan we dan wel samen die jurk kopen![]()
Brengen we live verslag vanuit op de radio....
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je over je leeftijd, en dat kan echt niet hoor
Als jij dat wil doe ik bij onze eerste sex alleen mijn motorlaarzen aanquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als jij dat wil doe ik bij onze eerste sex alleen mijn motorlaarzen aan
Doe jij ook wat kinkys aan dan ??
[ afbeelding ]
Mhhz, kun je een beetje zingenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja ook dat![]()
En gelukkig zonder geluid
Het zou technisch ook nog niet eens een probleem zijn.................quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brengen we live verslag vanuit op de radio....
En dat je dan je snor laat staan, me vastbindt en heel streng voor me bent................quote:
Deze is leuker (want door mij gemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:05 schreef Soury het volgende:
Ja dááág, daar haak ik ook echt wel af....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het zou technisch ook nog niet eens een probleem zijn.................![]()
![]()
Maarre..........ik geloof niet dat ik ooit ZO dronken word dat ik het met een
travestiet zou kunnen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |