Jammer van die Griek.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat meen ik nog ook !!
Vond de schilderijen al mooi, maar wist niet dat er zo'n leuke Meid achter schuilde !
Oh wacht, ik verwar je effe met 'fan'...............quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat meen ik nog ook !!
Vond de schilderijen al mooi, maar wist niet dat er zo'n leuke Meid achter schuilde !
Heb ik weer....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind je ECHT een schat van een meid !!!!
Ik maak het gewoon too muchiquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar ik stond helemaal niet naakt, dat maak jij er in je gedachten weer van
Doe es een jurkie aan..................... ik heb het nog nooit met een travestiet gedaan,quote:
Is goed, gaan we dan wel samen die jurk kopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe es een jurkie aan..................... ik heb het nog nooit met een travestiet gedaan,
wie weet is dat wel wat.......
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:55 schreef APK het volgende:
WOOOOOW!
WTF
Ben jij dat in jouw fotoboek, nachtzuster?![]()
![]()
Ja ook datquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:55 schreef APK het volgende:
WOOOOOW!
WTF
Ben jij dat in jouw fotoboek, nachtzuster?![]()
![]()
Kijk Peter, dit is nou een item, doen dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is goed, gaan we dan wel samen die jurk kopen![]()
Brengen we live verslag vanuit op de radio....
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je over je leeftijd, en dat kan echt niet hoor
Als jij dat wil doe ik bij onze eerste sex alleen mijn motorlaarzen aanquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als jij dat wil doe ik bij onze eerste sex alleen mijn motorlaarzen aan
Doe jij ook wat kinkys aan dan ??
[ afbeelding ]
Mhhz, kun je een beetje zingenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja ook dat![]()
En gelukkig zonder geluid
Het zou technisch ook nog niet eens een probleem zijn.................quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brengen we live verslag vanuit op de radio....
En dat je dan je snor laat staan, me vastbindt en heel streng voor me bent................quote:
Deze is leuker (want door mij gemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:05 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |