Mooi....anders had ik gewoon Danny gebeld !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waren allemaal harstikke lief
gaat ie nou zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is ook hartstikke geinig
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had wel ff het zelfde als APK Ik geloofde niet dat jij het was
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mooi....anders had ik gewoon Danny gebeld !
Speltip 52: breng de vorige 51 speltips ook in praktijk......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Speltip 3: spreid uw kansen, brother
Ja kut man, jij hing iedere keer zo snel op met die geile A'damse stem. Was ik er bijna en was je weer wegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaat ie nou zeggenjij belde om te klagen
Hahahaha nou het klopte niet met mijn beeld zeg maarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Heb schijnbaar een stem van een puber vol met pukkels
Ik ben pas 23 brother.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Speltip 52: breng de vorige 51 speltips ook in de praktijk......
Toch te weinig whiskey gedronken en nog maar meer roken danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha nou het klopte niet met mijn beeld zeg maar
Kappe nou anders ga ik de frituurpan inpluggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
broodje pindakaas ?![]()
is écht lekker hoor sjezus .......
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch te weinig whiskey gedronken en nog maar meer roken dan
Ook al mag ik mijn leeftijd niet als excuus gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar........helemaal vergeten...
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou anders ga ik de frituurpan inpluggen
Als jij nou NMNS neemt, neem ik die griek wel van je over !!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou JIJ bent de eerste die DAT tegen me zegt
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als jij nou NMNS neemt, neem ik die griek wel van je over !!
(Wel geschoren inleveren aub)
Ja, tis heel erg ik weet hetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij dat echt met dat debiele accent?
Ik wou dat ik nog 23 was.........quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook al mag ik mijn leeftijd niet als excuus gebruiken.
Ik vind dat je wel een plezierig geluid voortbrengt (inhoud laten we er even buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou JIJ bent de eerste die DAT tegen me zegt
Ja dan 'hoef' ik je niet meer hoor...................quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:37 schreef Dementor het volgende:
Ach ja!
23 is ook niet alles hedoe mij maar 25!
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNSquote:
Je vind me nu al too muchi toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dan 'hoef' ik je niet meer hoor...................
Volgens mij neuk je de pannen van het dak met die stem!quote:
"t Is heul niet errug en al helemaal niet debiel. 't Klinkt gewoon Zeeuws, naar mosselen en zilte zeelucht.quote:
etterbakkiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een plezierig geluid voortbrengt (inhoud laten we er even buiten)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeft 'Griek' geen jonger kaler broertje van 18 ?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNS
Je bent dan weer niet de eerste die dát zegtquote:
Je weet mijn nummerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*fotoboek check*
Ach, als we het licht uitdoen..........
Das nie waarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNS
Mmmmm gauloises helpen iid niet, plus het A'damse erbijquote:
Nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij neuk je de pannen van het dak met die stem!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach.......op een dag..............belt Yes-R bij me aan en komt alles goed
Dan ga ik volgende week ook maar es bellen, en dan het commetaar hier lezenquote:
Da's teveel werk, moet ik posts gaan lezen wanneer jij in 'de uitzending' was en danquote:
Ik zou es checken of ze nog wel op je dak liggenquote:
Zo kannie wel weer jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nachtzus die de mosselpannen van het dak af neukt, ik zie het eigenlijk wel voor me
Zo daar is ze weer hoor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Peet je was top! Maar wat was nou dat geluidje? Je pen?
Misschien moet je een online radiostation beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch val ik in het dagelijks gebruik wel mee, in ieder geval een paar uurtjes per dag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |