Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNSquote:
Je vind me nu al too muchi toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dan 'hoef' ik je niet meer hoor...................
Volgens mij neuk je de pannen van het dak met die stem!quote:
"t Is heul niet errug en al helemaal niet debiel. 't Klinkt gewoon Zeeuws, naar mosselen en zilte zeelucht.quote:
etterbakkiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een plezierig geluid voortbrengt (inhoud laten we er even buiten)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeft 'Griek' geen jonger kaler broertje van 18 ?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNS
Je bent dan weer niet de eerste die dát zegtquote:
Je weet mijn nummerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*fotoboek check*
Ach, als we het licht uitdoen..........
Das nie waarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zoiets zachts hebben, ik klink pas beroerd. Iig een zwaardere stem als NMNS
Mmmmm gauloises helpen iid niet, plus het A'damse erbijquote:
Nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij neuk je de pannen van het dak met die stem!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach.......op een dag..............belt Yes-R bij me aan en komt alles goed
Dan ga ik volgende week ook maar es bellen, en dan het commetaar hier lezenquote:
Da's teveel werk, moet ik posts gaan lezen wanneer jij in 'de uitzending' was en danquote:
Ik zou es checken of ze nog wel op je dak liggenquote:
Zo kannie wel weer jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nachtzus die de mosselpannen van het dak af neukt, ik zie het eigenlijk wel voor me
Zo daar is ze weer hoor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Peet je was top! Maar wat was nou dat geluidje? Je pen?
Misschien moet je een online radiostation beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch val ik in het dagelijks gebruik wel mee, in ieder geval een paar uurtjes per dag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |