Hey Huub!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat ie stoppen, gaat ie dat zeggen
quote:
Welk filmpje had je aangevraagdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef Lady-night het volgende:
Is mijn verzoekje nog geweest?
To little to late, oftewel pech gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut... het antwoord op de prijsvraag schoot me ineens te binnen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga een boterham met pindakaas eten en glaasje melk
effe ontnuchteren
Whehehe, het blijft nu niet meer bij typfoutjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
To little to late, oftewel pech gehad
morgen weerquote:
Welke bedoel jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, dat hebben we geweten...
![]()
Oh, of bedoel je die andere lijn
Daar moet je binnenkort geen ruzie meer mee krijgen.quote:
Ik zat echt tien seconden na te denken wat een telefoonlijn nu te maken zou kunnen hebben met een broodje pindakaas....Pas toen drong het door dat ze vijf kilo kwijt wilquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
Nog even eenvoor Peter. Je doet het toch maar, ter verhoging van de vrijdagavondse feestvreugde.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:24 schreef PeterNB het volgende:
Zo....biertje ?
héhéhéhé snelle jongenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat echt tien seconden na te denken wat een telefoonlijn nu te maken zou kunnen hebben met een broodje pindakaas....Pas toen drong het door dat ze vijf kilo kwijt wil
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
doe maar, en neem er zelf ook eentje
Zat op mijn werk te luisteren.. Grappig om de fok users te horen..quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dankje, je bent wel de eerste die dát tegen mij zegt
HEEEEJ FAN !!!quote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
Nog even eenvoor Peter. Je doet het toch maar, ter verhoging van de vrijdagavondse feestvreugde,
Wil je dat ik wakker blijf?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NU AL?
waar koop een koe nou zijn kleren? weet je hem nog![]()
't is ook hartstikke geinigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat op mijn werk te luisteren.. Grappig om de fok users te horen..
Was jij dat echt met dat debiele accent?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
maar wat vaker een muziekske tussendoor zou wel leuker zijn
dank je wel skattie, jij was harstikke goed joh, je hoeft helemaal niet zenuwachtig te zijn je doet het topquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
HEEEEJ FAN !!!
En ? Waren ze hier een beetje lief voor je ? (Ik ga zelf niets meer terug zitten lezen)
Ik vond je geweldig hoor !
Ik had wel ff het zelfde als APK Ik geloofde niet dat jij het wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is ook hartstikke geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |