Ik moet Zeitgeist nog zien.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:09 schreef Klopkoek het volgende:
Serieus één van de beste films die ik gezien heb.
Hoest met 't oogje?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Nautilus het volgende:
Maar ik vraag me af of het de tijd waard is.
Nee, niet echt, of je moet een voorgenomen middagje Fokverveling afgelasten.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Nautilus het volgende:
Maar ik vraag me af of het de tijd waard is.
Doet mij denken aan iemand die op tv zijn spullen aan het ruilen was tegen grotere spullen (beetje afgekeken van die kerel die met een paperclip startte en met ruilen uiteindelijk een huis had).quote:
quote:
Als jij nu zegt dat je ook niets aan het doen bent, dan voel ik me minder schuldig.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doet mij denken aan iemand die op tv zijn spullen aan het ruilen was tegen grotere spullen (beetje afgekeken van die kerel die met een paperclip startte en met ruilen uiteindelijk een huis had).
Hij zei op een gegeven moment: ik heb dat dan weer geroold.
Ehrm?
Ik moet iets doen, maar heb geen zin. Ondertussen ruim ik wat op, want ik ga volgende week vakantie vieren.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:02 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Als jij nu zegt dat je ook niets aan het doen bent, dan voel ik me minder schuldig.
Moah, het einde van The Good, The Bad and The Ugly is beterquote:Op zondag 20 juli 2008 12:09 schreef Klopkoek het volgende:
Serieus één van de beste films die ik gezien heb.
Een ver land, waar sigaren nog smaken, alwaar een oude dictator zijn testament maar eens moet afmaken en waar zijn broer denkt hetzelfde kunstje nog een tijd te flikken.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:06 schreef Nautilus het volgende:
Waar ga je heen?
De pijnvorm.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:43 schreef Apropos het volgende:
Waanvorm van dweilen?
Je gaat toch wel een zwik foto's maken?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een ver land, waar sigaren nog smaken, alwaar een oude dictator zijn testament maar eens moet afmaken en waar zijn broer denkt hetzelfde kunstje nog een tijd te flikken.
Grüß Gott.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
Over 2 weken ga ik "ontwikkelingswerk" doen in een land dat in het recente verleden nog het aanzien van de wereld genoot.
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Brokkelen, wat een fraai woord. Bijna net zo fraai als hompiekurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |