Ach, ik heb altijd veel geld gekregen om mijn mond te houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef paparazziphotography het volgende:
vond je dat jammer ?
Cisca Dresselhuys telt niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik scharrel momenteel met een BN'er, maar ik kan niet zeggen met wie.
Barbara Barend?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
En ik weet lekker met wiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
Oh, kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Mensen die celebrity nieuws haten, maar het toch niet kunnen laten in SHO te posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef VaLkyRie het volgende:
Mensen die kicken op celebrity nieuws....
Zal ik het verklappen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef Ole het volgende:
Nee wel met de broer van een BNerTelt dat ook?
En nee, geen zin om te zeggen wie
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:23 schreef DroogDok het volgende:
Telt het ook mee als je nu een relatie hebt met een BN'er? En tellen bekende buitenlanders ook mee?
Dat je daar voor uit durft te komen vind ik zeer lovenswaardig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb ooit eens gezoend met dit meisje. Telt dat ook!?!
Onverkapte 'ik-weet-dat-zoenen-geen-relatie-betekend-maar-wilde-het-toch-even-melden-dat-ik-met-een-semi-bekende-
nederlandse-heb-gezoend-post'
Ik was dronken en der zus kon ik niet vinden!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat je daar voor uit durft te komen vind ik zeer lovenswaardig.
't schijnt dat ze een theater productie ietsje doet.quote:Waarom heeft dat lelijke mokkel in hemelsnaam een eigen site met semi professionele foto's?
En dan nog die copyright van KlaasJan van Hees "naamsvermelding bij de foto verplicht", wat een ultiem verwaande pauper zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waarom heeft dat lelijke mokkel in hemelsnaam een eigen site met semi professionele foto's?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die celebrity nieuws haten, maar het toch niet kunnen laten in SHO te posten.
Goed om te weten, ga nu ff achter Britney aan dan, ze is haar kinderen kwijt en kan wel wat steun gebruiken denk ik.quote:
Nee telt niet! Daar wil je toch niet mee zoenen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Onverkapte 'ik-weet-dat-zoenen-geen-relatie-betekend-maar-wilde-het-toch-even-melden-dat-ik-met-een-semi-bekende-
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:31 schreef DroogDok het volgende:
Vind haar meer op Donald Duck lijken:
[ afbeelding ]
Hey, maar ik durf tenminste over de brug te komen! Mevrouw, ik zeg lekker niet welke BN-vrouw ik zoen...quote:
Die had ik ook gedaan op dat moment...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:31 schreef DroogDok het volgende:
Vind haar meer op Donald Duck lijken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Als ik dat hier zeg krijgen we AnthonyZeus-taferelen & I'm not that stupid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey, maar ik durf tenminste over de brug te komen! Mevrouw, ik zeg lekker niet welke BN-vrouw ik zoen...
Phuh!
Heb je ook seksfilmpjes van jullie samen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Als ik dat hier zeg krijgen we AnthonyZeus-taferelen & I'm not that stupid.
Sure. Kraak m'n hotmail maar even.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je ook seksfilmpjes van jullie samen?
Het is een meisje! Echt!quote:
Moest je de hele tijd aan Herman van Veen denken toen je haar kuste?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
He de stagair van de privequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef paparazziphotography het volgende:
Ik niet, maar wellicht een van jullie wel ....
Wie dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:54 schreef tong80 het volgende:
Er zijn meisjes die heben geneukt met een Fokker die 150000 users kennen.
Je hoeft niet proberen interessant te zijn, ben je nl. niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Tellen one-night-stands ook?
Niet voor jou in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:06 schreef static het volgende:
[..]
Je hoeft niet proberen interessant te zijn, ben je nl. niet.
En jij weet dat je niet op mijn een pitty-I-m-so-sorry-for-all-patients reactie hoef te rekenen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:06 schreef static het volgende:
[..]
Je hoeft niet proberen interessant te zijn, ben je nl. niet.
Ik las even Ivo Opstelten. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Gezoend met de nacht burgemeester van Rotterdan30 jaar geleden ,teld dat ook ha ha
Kont geneukt met Dokters van leeuwen ?quote:
Patty van de Dolly Dots wilde me versieren. Maar ik durfde nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:43 schreef Stansfield het volgende:
Er worden nog maar weinig namen genoemd hier.
Nou idd.. beetje anti-climax ditquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef Cylvia het volgende:
Beetje domper-topic..
Misschien had je de tt beter kunnen veranderen in: "Wie heeft er wel eens een relatie gehad met een BN'er en vermeld meteen erbij WIE"
En daar heb he nog elke dag spijt van he tong!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Patty van de Dolly Dots wilde me versieren. Maar ik durfde niet
Toch alweer een paar jaar denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:04 schreef paparazziphotography het volgende:
Toch die de Mol, das wel stout van die jongen om Chantalleke te besodemieteren, dat is dus niet zo lang geleden, dus een one night stand met drank op ?
IDD. Jammer voor haar ookquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:06 schreef Ole het volgende:
[..]
En daar heb he nog elke dag spijt van he tong!
Ohw. Wat is het nummer van Maxima?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef paparazziphotography het volgende:
We hoeven geen namen van koninklijk huis te noemen want die neuken allemaal buiten de deur.
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Johnny De Mol is wel zo fucking lelijk. Ontiegelijk slechte huid. Ook het dieptepunt in Zwartboek..maar ja papa sponsorde waarschijnlijk de film
Geen idee, heeft ze er niet bij verteld. Was gewoon een vakantie one-night-stand destijds. Mijn vriendin is eerlijk gezegd ook niet bijzonder qua looks, gewoon een doorsnee meisje. Maar je kunt wel ongelooflijk met haar lachen, misschien viel hij daar wel op. Het is overigens een aantal jaar geleden, vijf of zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef paparazziphotography het volgende:
is die de mol een goede minnaar ?
How sadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Rianne84 het volgende:
mijn ex vindt zich beroemd genoeg om een wikipedia pagina over zichzelf te schrijven...
En ging dat een beetje, zo rechtopstaand? Zat zijn neus niet in de weg?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
Ik heb wél staan ketsen met Sebastian Labrie.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ging dat een beetje, zo rechtopstaand? Zat zijn neus niet in de weg?.
Bassie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:57 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb 6 weken "iets" gehad met een semi BN-er. Volgens mij zeggen de volgende drie woorden genoeg:
Hoe is tie?!
Je kan er geen kinderen van krijgen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit een hele tijd gemaild met Nance. Je kan er wel geen kinderen van krijgen, maar het was toch een heel speciale band. Puh.
De eerste emailbaby.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
het mens is zwanger
Ze is toch geen kennis van Laffer en jullie hebben vanavond toch geen BBQ, mag ik hopen?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is toch geen kennis van Laffer en jullie hebben vanavond toch geen BBQ, mag ik hopen?
Dit werd vanmiddag genoemd tijdens de Koen en Sander show op 3fm.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:31 schreef bloodymary het volgende:
Een vriendin van mij heeft ooit op Kreta of Rhodos (weet ik niet meer precies) geneukt met Johnny de Mol. Hij had toen al iets met Chantal Janssen.
Volgens mij ben je best wel een kloon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:10 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik zou best met een bn`er een relatie willen. Ik denk dat het best wel zou lukken. Ik kom regelmatig bekende vrouwen van rond mijn leeftijd tegen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:21 schreef Smeej het volgende:
ich auch
2 zelfs! En inderdaad... met een BN'er kan je gewoon geen relatie hebben!
En ik noem lekker ook geen namen
Geef eens een hind?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
Heel flauw, maar ook hier: geen relatie, wel ooit een middellange-seksthing. Naam noem ik niet, maar als ik weer eens beschonken achter FOK! zit zal ik het wss wel melden!
Zeg dan NIETS Petra, da's toch niet zo moeilijk! Maar niet teasen en vervolgens afstoten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb het met drie BN-ers tegelijk gedaan (een man, twee vrouwen) en ik kan helaas geen namen noemen. Sorry!
1 man, 2 wijven...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb het met drie BN-ers tegelijk gedaan (een man, twee vrouwen) en ik kan helaas geen namen noemen. Sorry!
Mij vertel je het wel tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
Heel flauw, maar ook hier: geen relatie, wel ooit een middellange-seksthing. Naam noem ik niet, maar als ik weer eens beschonken achter FOK! zit zal ik het wss wel melden!
Ik mag hier helaas niets over loslaten, maar ik kan je verzekeren dat ik nooit in bed zou belanden met Gordon of Joling.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:22 schreef IQM het volgende:
"Ik mag er niks over loslaten!"
Tuurlijk mag je dat wel.Aandachtszoekerij, meer is het niet.
dat was wel kicken zeker ??????quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:57 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb 6 weken "iets" gehad met een semi BN-er. Volgens mij zeggen de volgende drie woorden genoeg:
Hoe is tie?!
Namen? Want die sujetten uit de Gouden Kooi kun je onmogelijk BN'er noemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:55 schreef Huubdgk het volgende:
ik wel
Wou je zeggen dat dit topic anders relevantie heeft? Als iemand zegt dat hij/zij een Bugatti Veyron rijdt wil ik ook foto's zien, en niet van internet.quote:
En wat maakt jou dat?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:15 schreef Prospera het volgende:
Ook een overspelige BN er gehad.
Hij heeft wel een vrouw en 2 kinderen geflest.
De klootzak
En uit medeleven voor zijn kinderen, noem ik zijn naam maar niet![]()
Robert ten Brinkquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En wat maakt jou dat?![]()
Robert ten Brink zeker?
Maar inderdaad als er geen namen genoemd worden kan het topic wel dicht. Nu is het gewoon kansloos roepen dat je weleens een "bekende presentator met een gulle lach" hebt uitgewoond of iets dergelijks.
Robert ten Brink heeft vier dochters hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En wat maakt jou dat?![]()
Robert ten Brink zeker?
Jij hebt toch ook een relatie met een "BN-er"?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Robert ten Brink heeft vier dochters hoor!
Doe niet zo dom muts...ik ken hem niet eens..wie is de BNer met wie jij gescharreld hebtquote:Op maandag 28 juli 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een relatie met een "BN-er"?
nml. Frank van Boer zoekt vrouw uit Appeltern
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom muts...ik ken hem niet eens..
Met welke BN'er ik op dit moment scharrel?quote:wie is de BNer met wie jij gescharreld hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Email-sex met Nigel van Idolsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Met welke BN'er ik op dit moment scharrel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amalia?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:52 schreef XiChico het volgende:
Ohja, ik heb nog een tijdje wat gehad met een vrouw van het Nederlandse Koningshuis. Maar ik zeg niet wie xD
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef rollator_GSI het volgende:
vooral niet met een vies rubbertje
Mabel zekerquote:Op maandag 28 juli 2008 17:52 schreef XiChico het volgende:
Ohja, ik heb nog een tijdje wat gehad met een vrouw van het Nederlandse Koningshuis. Maar ik zeg niet wie xD
Dat zijn BN'ers?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
G-spott, Glaze en Marc D Baker van Mucky Pup en Dog eat Dog. Winston G. ergens in the middle
Langste was Marc @ 5 jr, gevolgd door G @ 1 jr, dan Glaze..@ dronken. Winston idem.
Winston G. is wel een BN'er uiteraard. En Dog Eat Dog is een grote band, al ken ik Marc D Baker niet.quote:
Overspelig?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant topic zo eigenlijk![]()
Degenen die geen namen noemen, daarbij was het dan vast een overspelige BN-er.
En dan kan ik me ook wel weer een beetje voorstellen dat je geen namen noemt, maar meldt het dan ook niet in dit topic, want da's vervelend
je bent een soort groupie of zo ??quote:Op maandag 28 juli 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
Oh ja, namen.
G-spott, Glaze en Marc D Baker van Mucky Pup en Dog eat Dog. Winston G. ergens in the middle
Langste was Marc @ 5 jr, gevolgd door G @ 1 jr, dan Glaze..@ dronken. Winston idem.
Geen idee wie die gasten waren, op Marc na, maar who cares. Ok, jullie.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik stem voor iets dat rijmt op snotje
ga janken, of koop een kaasschaaf en ga in een hoekje zitten,quote:Op zondag 27 juli 2008 01:10 schreef static het volgende:
Gaan die DGK debielen zich nu ook buiten de DGK topics begeven?
Mijn god.
Jij schijnt de echte Huub te zijn hè? Veel indruk maak je niet - en dat is een understatement.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ga janken, of koop een kaasschaaf en ga in een hoekje zitten,
wie denk je wel niet dat je bent
toevallig bedoel je ulrich van gobbel toch niet? Hij wordt nog gezochtquote:ik ben met 2 bekende voetballers het bed in geweest.
Een is al een tijdje gestopt en de ander zit ergens in het zuiden van europa
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij schijnt de echte Huub te zijn hè? Veel indruk maak je niet - en dat is een understatement.
Vertel, wie denk jíj wel niet dat je bent?
Ik weet met wie denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ben met Commissaris Rex naar bed geweest (ga geen achternaam noemen want dat is lullig). Is wel geen BN'er maar ook wel bekend in Nederland.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:26 schreef oldschoolf00l het volgende:
Vrouwen kunnen het beter voor zich houden wie ze allemaal afgewerkt hebben. Komt zo hoerig over.
Het is toch niet zo Static, dat jij als heersend modmannetje nu je gebied moet afbakenenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij schijnt de echte Huub te zijn hè? Veel indruk maak je niet - en dat is een understatement.
Hij mag toch gewoon reageren als een dronken en agressief mannetje hem aanvaltquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:05 schreef Prospera het volgende:
Het is toch niet zo Static, dat jij als heersend modmannetje nu je gebied moet afbakenen
Een teveel aan testosteron maakt meer kapot dan je denkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hij mag toch gewoon reageren als een dronken en agressief mannetje hem aanvalt
1 oestrogeeninjectie per maand is de cure voor alle haantjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een teveel aan testosteron maakt meer kapot dan je denkt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef static het volgende:
Huubje testosteron? hahahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een teveel aan testosteron maakt meer kapot dan je denkt.
Hij zou d'r bijna grootheidswaanzin van krijgenquote:
Je gaat de echte huub niet dissen? Laat me niet lachen,1 tik en hij ligt op de grond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:28 schreef Kreator het volgende:
[..]. De échte Huub. Gek. Die ga je niet dissen, jeweets.
Huub
. Ik ben fan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:02 schreef static het volgende:
We hebben een apart Huub topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |