quote:Analyst: Xbox 360 Best of Show at E3
If any of the Big 3 platforms could be said to have "won" E3, it was Microsoft's Xbox 360, according to Yankee Group analyst Mike Goodman. The moves it made to bolster the social aspects of gaming as well as provide new entertainment channels -- not to mention the coup Xbox scored courtesy of Square Enix -- made its announcements the most compelling of the show, he said.
De wat?quote:
De pipquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:11 schreef AQuila360 het volgende:
OMFG IN HEAVEN: Er komt een nieuwe KoTOR aan![]()
![]()
![]()
Alleen het is een MMO![]()
![]()
kutzooi!
Jaquote:
quote:Op de E3 meldde EA CEO John Riccitiello dat Electronic Arts aan twee zeer belangrijke MMOs werkt, namelijk Warhammer Online en een MMO in samenwerking met LucasArts. John Riccitiello verklapte dat Bioware aan een online versie van Knights of the Old Republic werkt. Details over de MMO mocht hij nog niet kwijt.
AQuilaWii begrijpt het verschil tussen Kotor3 en een willekeurige MMO nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[E3 2008] EA kondigt Bioware\'s Star Wars MMO aan
Wow! dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:53 schreef BMH het volgende:
Ik denk niet dat je trots mag zijn met het "winnen" van de E3. Alle 3 de presentaties waren matig vergeleken met andere jaren.
Ik durf zelfs te zeggen dat 2008 het nieuwe 2003 is. Qua E3 that is.
Wat is daar goed aan. De eerste faalde episch zeg maar.quote:
Age of Conan speelt anders dan andere MMO's, ze proberen daarmee iets nieuws..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:16 schreef BMH het volgende:
MMO hebben helaas last van chronische inteelt gameplay (mmhhh.. logica...). Ze spelen haast allemaal hetzelfde en qua gameplay innovatie is het al jarenlang dramatisch.
Klik op vijand.. Klik op aanval.. Gooi dobbelsteen.
Het is jammer want het hoeft zo niet te zijn. Waarom zijn alle MMO's hetzelfde? Is daar een reden voor? Nope. Het enige wat ze hoeven te delen is dat het gespeeld word op een server met veel mensen. Wie heeft ooit bedacht dat ze allemaal hetzelfde moeten spelen? Zal wel iets met lag zijn.
Anyhoo. Laten we hopen dat het goed komt
En disjfa begrijpt niet dat de TT sarcastisch bedoeld was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:50 schreef disjfa het volgende:
En de ts begrijpt niet dat de E3 presentatie gewoonweg zoog
Ze proberen je harddrive te verdrinken met een installatie van 30 gig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Age of Conan speelt anders dan andere MMO's, ze proberen daarmee iets nieuws..
Eh, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Age of Conan speelt anders dan andere MMO's, ze proberen daarmee iets nieuws..
Wtf, serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze proberen je harddrive te verdrinken met een installatie van 30 gig.
Ja dat is omdat hij niet gehyped werdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen Viking battle for Asgard een onvoldoende hebben gegeven. Het is toch hele leuke gameplay? En die gevechten zijn ook ontzettend vet! Misschien is het steeds meer wat van hetzelfde? Maar dat was GTA4 toch ook ?
Nouja, zeer vette game en ben nog maar op 1/3e! Kan niet wachten om weer te spelen
De eindbaas is ook best teleurstellend en de moves die je doet zijn constant hetzelfde. Wacht maar tot je steeds vaker van die mega creatures neer moet gaan halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:39 schreef ach het volgende:
[..]
Ja dat is omdat hij niet gehyped werdHij is alleen een beetje aan de korte kant.
ZOMFGquote:Otaku is reporting that LittleBigPlanet, originally only for the Playstation 3, might be heading for the Xbox360. With no official announcement, this remains to be a complete rumour for now. We contacted SCEE who gave us the following, very vague, statement: "After the LittleBigPlanet E3 presentation last night, there's been a definite increase in interest surrounding the happy adventures of the Sackboy's. However, although we won't comment on rumour and speculation, I can certainly confirm that you haven't seen the last of LittleBigPlanet just yet."
So we haven't seen the last of LittleBigPlanet. But wait, we haven't seen LBP at all, yet. We're not going to read too much into it, but at least there was no outright denial. LittleBigPlanet, or some form of a sequel, would be really nice to see on the Xbox360.
Als sony de hardwaremarkt uitgedrukt zou worden net als een sega dan zou het best kunnen dat LBP naar de xbos komtquote:
lulquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
AQuilaWii begrijpt het verschil tussen Kotor3 en een willekeurige MMO niet
En de ts begrijpt niet dat de E3 presentatie gewoonweg zoog
LBP : The Chronicles of Sackboy, 360-exclusive, believe !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het wordt uitgegeven door Sony dacht ik, dus dat is al falend.
AQuilaboy?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
Sackboy eruit, AQuilaboy er in en hij kan naar de 360 en het wordt een hit!
Simpel als 1 2 3
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AQuilaboy?Dat klinkt echt als een slechte naam voor een sidekick
"This sounds like a job forrrrrrr.... Gayman and AQuilaboy"
Dus een hoop wagens wapens maar het racen schieten wordt kut?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Sackboy het volgende:
Pure developer walkthrough en nog een gameplayvideo
Pure wordt echt tof! Motorstorm meets SSX![]()
en
Operation Flashpoint 2 Presentation
Dit wordt echt de Gran Turismo onder de oorlogsshooters
AQuila360 kan er niet mee omgaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus een hoop wagens wapens maar het racen schieten wordt kut?
Sackboy is geloof ik half duits dus die zal het wel weten dus ik zou daar even op wachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:09 schreef emokid het volgende:
Folks ik kreeg net een lege doos van ups om mijn 3e xbox, die gestorven is aan de rode lichten, erin te doen maar heb een duits formuliertje erbij gekregen.
Ik kan wel een beetje Duits om mijn problemen uit het lijstje aan te vinken maar er staat daaronder:
Nummer des Serviceantrags (falls verfrugbar): ??????????????????????
Seriennummer: deze begrijp ik wel.
Iemand enig idee wat ik daar moet invullen? En waarom heb ik dit in het Duits.
Weer geen ingame beelden. Dikke fail.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Sackboy het volgende:
Operation Flashpoint 2 Presentation
Dit wordt echt de Gran Turismo onder de oorlogsshooters
WTF?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy is geloof ik half duits dus die zal het wel weten dus ik zou daar even op wachten![]()
Neem aan dat het gewoon het referentienummer is dat je aan de telefoon krijgt van die helpdeskmedewerker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |