Ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn nieuwe meegroeibh kruipt aan de achterkant op. En geeft behoorlijke striemen.![]()
Zou hij dat toch te klein zijn?
Mwa, dat had ik ook al vóór mijn middagdutje, haha. Ik word dan wakker en kan niet meer slapen. Ga ik er een halfuurtje uit, dan lukt het daarna wel weer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 05:04 schreef Madelieve het volgende:
Freecell, kon je niet slapen? Komt dat door je verplichte middagdutje?
Hoi, nee... de baby laat op zich wachten. Ze wacht vast op wat meer zon... Lekker dan hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef freecell het volgende:
Madelieve: dat zou wel een oplossing zijn inderdaad! Zeker met dat tekort aan kraamzorg!
Crumpet: Jij nog geen papa?
Even mezelf quoten in de hoop dat een modje het nog zietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:52 schreef Raissa het volgende:
Zoooo! Ook hier even de echo showen natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ik ben dus nog maar 8 weken en 4 dagen in plaats van 9 weken en 6 dagenDe uitgerekende datum mag dus ook even verandert worden in 24 februari 2009, wil een van de modjes zo lief zijn?
![]()
Bij Fons was ik volgens de termijnecho 11 dagen verder, maar hij is uiteindelijk nog een week later geboren dan de bereking volgens mijn cyclus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:53 schreef Raissa het volgende:
ik80, bij mij hebben ze dus ook de uitgerekende datum aangepast, ik ben nu 9 weken en 1 dag ipv 10 weken en 3 dagen, dit hebben ze vastgesteld aan de hand van de echo. Hoeveel verschil zit er bij jou in?
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Marie, 80 als onderdruk is toch niet zo heel hoog of wel?
Wij zagen een babykamer die 60% was afgeprijsd in een babyzaak. Ik was toen ook nog niet zo lang zwanger. Maar we hebben het toch gekocht. Daar ben ik nu heel blij mee!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:44 schreef Koningin het volgende:
Wij hebben een keileuke babykamer gevonden op marktplaats, maar ja, ik ben pas 9,5 week......is iets te vroeg of niet??
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kraamzorg is me vorige niet heel goed bevallen dus ik denk dat ik gewoon minder uur aanvraag.
Borstvoedingshulp is voor mij het belangrijkste. Schoonmaken kan ik zelf ook wel. Of mijn moeder helpt mee en Djeez.
je gaat toch niet zelf schoonmaken in je kraamtijd?quote:
hier in den haag mag je blij zijn met 24 uur, en als je geen mantelzorg hebt, dan heb je pechquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:34 schreef freecell het volgende:
Zo, dat is wel erg laat en bot van de kraamzorg.
Wel lullig trouwens, want ik krijg hier in Groningen gegarandeerd de normale 49 uurEn daarna komt mijn mama ook nog een paar dagen helpen
het werk is in dwingelooquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Simmu wat leuk zeg! gefeliciteerd! Waar in Drenthe? Drenthe is leuk hoor!
Ik Zal het er eens met mijn moeder over hebben of ze weer wil helpen in de kraamtijd. Het is idd natuurlijk heel anders nu omdat Kim er ook is. En het ligt eraan wanneer ik beval of Djeez vrij kan krijgen. Hopelijk in januari, dan is het geen probleem, tussen kerst en oud en nieuw lukt het zeker niet.
Nadeel is dat je zelf eigen risico moet betalen en dat loopt nog best op. Al kon het de vorige keer wel in termijnen betaald worden.
Dat bedoel ik, ik vond het juist goed dat ze me zelf rustig lieten doen, de eerste week kwam de vroedvrouw wel dagenlijks een kwartiertje langs, dus moest er iets geweest zijn had ik dat gerust kunnen vragen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
BM, vooral de borstvoedingshulp vond ik wel handig. Alleen jammer dat de bitch amper hielp.
Ik kan het me echt niet voorstellen, had daar eigenlijk niet over nagedacht. Gewoon de baby laten doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:42 schreef cattie het volgende:
Als je nog nooit een baby gevoed hebt of in de buurt bent geweest van een bvdrinkende baby is een kraamhulp die helpt met de baby aan de borst te krijgen erg handig kan ik je zeggen!
Dank je! Ik moet er de laatste tijd wel vaker aan denken. Hoe jammer het was dat het zo ging.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:46 schreef owlet het volgende:
Ingrid, als ik jou was zou ik zeker ook van te voren opzoeken wie de contactpersonen van de borstvoedingsverenigingen zijn in jouw regio. Mocht je dan ook maar enigzins het idee hebben dat het ondanks de kraamverzorgster niet helemaal lekker gaat met de borstvoeding dan weet je waar je (gratis) hulp kan krijgen van mensen die echt weten wat wel en niet handig is bij het geven van borstvoeding. Niet alle kraamverzorgsters zijn er even goed in, zoals je hebt gemerkt![]()
Door vroeg goede hulp te zoeken kan je een lactatiekundige uitsparen waarschijnlijk.
Vaak geven de contactpersonen ook minicursusjes en bijeenkomsten die heel nuttig zijn, vaak kost dat een euro of twee per avond![]()
hier kan je vinden wie er in jouw regio zit van La Leche League en van Vereniging Borstvoeding Natuurlijk (rechter bovenhoek van de site)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |