abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:20:30 #151
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60214819
Indd, dus jah daarom wordt het kindje geholpen, laat het zo zeggen, ze gaan de weeen handmatig inzetten
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:46:02 #152
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60215159
Familie Bright gefeliciteerd met jullie Zoon
Speedy veel succes morgen
Raissa mooie echo

De jeukende tepelkwestie is vrij normaal door dat de melkklieren aan het werk gaan, je kan deze inderdaad insmeren met verschillende zalfjes, maar ik persoonlijk zweerde bij bepanthene ( krijg je toch meer dan zat van in al die gratis pakketten )

Verder geen nieuws vanaf hier
Succes alle LLM's
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 juli 2008 @ 23:15:25 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60216510
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:46 schreef maffemuts het volgende:
Familie Bright gefeliciteerd met jullie Zoon
Speedy veel succes morgen
Raissa mooie echo

De jeukende tepelkwestie is vrij normaal door dat de melkklieren aan het werk gaan, je kan deze inderdaad insmeren met verschillende zalfjes, maar ik persoonlijk zweerde bij bepanthene ( krijg je toch meer dan zat van in al die gratis pakketten )

Verder geen nieuws vanaf hier
Succes alle LLM's
ik heb wel dat ik nu al vocht verlies uit mijn tepels, en ze jeuken soms wel, maar niet echt irri.. heb meer dat de rand tussen mijn borsten en mijn buik irritant aanvoelt, ik vind het alleen vrij vroeg voor dat vochtverlies omdat ik nog geen 18 weker zwanger ben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:27:53 #154
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60216711
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:38 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Deze is dan bedoeld voor in de badkamer. Maar idd je moet hem wel kwijt.
Dan maar met emmers slepen en het badje op de kamer. Hmmm, nog ff goed over nadenken dus.
Welke opklapbare 2e hands bedoel je?
Wij hebben Emma eigenlijk alleen in de kraamweekop haar kamer in bad gedaan. Daarna ging het badjeop de wasmichine in de badmaker en na het bad ging Emma ingepakt naar haar kamer waar we verder gingen afdrogen en aankleden. Moet ik er wel bijzeggendat haar kamer grenst aan de badkamer. Je kunt eventueelnog een dikke handdoek in de wastafel leggen met daarop een omslagdoek waar je de baby inlegt en dan oppakt om naar de kamer te gaan. Dat gaat zeker de eerste twee maanden goed.

Heb je de opklapbare van de Ikea gezien? Die moet haast wel ergens tweedehands te krijgen zijn.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60217025
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:27 schreef Jelief het volgende:

[..]

Wij hebben Emma eigenlijk alleen in de kraamweekop haar kamer in bad gedaan. Daarna ging het badjeop de wasmichine in de badmaker en na het bad ging Emma ingepakt naar haar kamer waar we verder gingen afdrogen en aankleden. Moet ik er wel bijzeggendat haar kamer grenst aan de badkamer. Je kunt eventueelnog een dikke handdoek in de wastafel leggen met daarop een omslagdoek waar je de baby inlegt en dan oppakt om naar de kamer te gaan. Dat gaat zeker de eerste twee maanden goed.

Heb je de opklapbare van de Ikea gezien? Die moet haast wel ergens tweedehands te krijgen zijn.
Nou, we zijn eruit hoor. Geen gedoe met extra commode ofzo. We kunnen het geld wel beter besteden!
We gaan dan gewoon frummel op een aankleedkussen met daarop een dikke handdoek of badcape leggen en dan zo naar de slaapkamer dragen en dan afdrogen etc. Zo'n grote afstand is het idd niet.
Waarom moeilijk doen he. Waar je je al druk over kan maken zeg. Djeez zegt dat het vast door de hormonen komt dat ik me nu over zulke dingen druk kan maken. Terwijl er een simpele oplossing voor is.
pi_60219425
Wij staan alweer in de top-10!
Gaat hard! Vandaag 33 weken, dus over 4 weken zou de uk al geboren mogen worden!

Wij hebben één commode in de babykamer. Waar we de tummy-tub neerzetten weten we nog niet. Zo'n ding is lekker makkelijk verplaatsbaar.

Ik wil slapen maar alles werkt tegen. De kat is wakker en loopt rondjes door het huis te mauwen. Mijn borsten zijn pijnlijk, de beeb is wakker en woelt als een idioot en ik slaap gewoon niet
Voor mij een nieuwe gewaarwording, want normaal slaap ik altijd zonder problemen.
pi_60219768
Slapen? wat is dat ook alweer?
pi_60220600
quote:
Op zondag 20 juli 2008 03:07 schreef Bright het volgende:
Slapen? wat is dat ook alweer?
Beeb wakker?

Ik ben inmiddels weer gewekt door mijn geliefde wekker Maar heb na mijn nachtelijke FOK!break nog wel redelijk geslapen gelukkig.
Toch vervelend als je er vroeg weer uit moet. Misschien vanmiddag even een middagdutje!

(jij ook Bright, tussen 1 en 3 bij mamaBright inkruipen )
pi_60220673
quote:
Op zondag 20 juli 2008 08:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Beeb wakker?

Ik ben inmiddels weer gewekt door mijn geliefde wekker Maar heb na mijn nachtelijke FOK!break nog wel redelijk geslapen gelukkig.
Toch vervelend als je er vroeg weer uit moet. Misschien vanmiddag even een middagdutje!

(jij ook Bright, tussen 1 en 3 bij mamaBright inkruipen )
Geliefde wekker, ja. Maar kan'ie ook uit?

Grapje hoor... We hebben nog wel wat geslapen, maar als'ie zo om de 3 uur wordt gevoed, blijft er weinig slaaptijd over.
Ach, zoals je zegt: vanmiddag gezellig samen in bed, terwijl Elise speelt of tv kijkt.
pi_60220732
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:47 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nou, we zijn eruit hoor. Geen gedoe met extra commode ofzo. We kunnen het geld wel beter besteden!
We gaan dan gewoon frummel op een aankleedkussen met daarop een dikke handdoek of badcape leggen en dan zo naar de slaapkamer dragen en dan afdrogen etc. Zo'n grote afstand is het idd niet.
Waarom moeilijk doen he. Waar je je al druk over kan maken zeg. Djeez zegt dat het vast door de hormonen komt dat ik me nu over zulke dingen druk kan maken. Terwijl er een simpele oplossing voor is.
Herkenbaar hoor! Da's echt een zwangerschapsding denk ik FIjn dat jullie een oplossing hebben gevonden. Wij gan de commode ook niet meer opzetten deze keer. Ik denk dat ik hem de vorige keer twee of drie keer heb gebruikt, voor de rest gebruiken we het bed, de tafel, de bank, de vloer, etc.
  zondag 20 juli 2008 @ 09:31:29 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60220756
Raissa, mooie echo hoor en fijn dat je nu gerustgesteld bent...

Reinhilde welkom terug, hoe was het in het Nijmeegse? En hoe voel je je?

Speedy heel veel succes vandaag!! ^O

Twan komt vandaag weer thuis
Make love, not war ☮
pi_60220933
Raissa, mooie echo en wat fijn dat het er allemaal goed uitzag!

Speedy, succes vandaag!
Fake it till you make it...
pi_60223257
Raissa, mooie echo, grappig dat op de kop.
Bright, gefeliciteerd met Tim

Ik kreeg gister een sms van een goede vriendin van mij, ze is ook zwanger. Ze ligt ongeveer 3 weken op mij voor, alleen weet ze nog niet dat ik zwanger ben. Dat wordt gezellig
pi_60223362
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:00 schreef Koningin het volgende:
Raissa, mooie echo, grappig dat op de kop.
Bright, gefeliciteerd met Tim

Ik kreeg gister een sms van een goede vriendin van mij, ze is ook zwanger. Ze ligt ongeveer 3 weken op mij voor, alleen weet ze nog niet dat ik zwanger ben. Dat wordt gezellig
De op-de-kop-echo is van Shaienne

Wat leuk dat een goede vriendin ook zwanger is, gezellig!
  zondag 20 juli 2008 @ 13:12:15 #165
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60223459
Vandaag wordt het niet, morgen moesten we weer terug komen..al met al is het bloeddruk nog steeds te hoog. Damn ze houden me wel in spanning zeg
pi_60224638
Een week geleden is een goede vriendin van mij bevallen van een dochter, ben nog niet langs geweest, maar ik ben zo benieuwd!

Met mij gaat het wel ok, ben alleen erg, erg, erg moe. Op de laatste dag van de 4daagse, vrijdag, heb ik bijvoorbeeld 23000 stappen gezet, zo'n 17 kilometer. Dat 4 dagen lang, en 's nachts niet kunnen slapen, pfffff. Ben blij dat ik weer thuis ben. Nixxx gaat vanavond voor z'n werk naar Schotland, en ik ga dinsdagmiddag samen met mijn zusje naar het huis van mijn vader in Zuid-Belgie, lekker beetje vakantie vieren Heerlijk!

Hier alles goed verder?
  zondag 20 juli 2008 @ 15:05:43 #167
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60225618
HIer alles wel okay, rustig weekend.
Mijn heupen zijn hel, zelfs overdag trekt t niet echt meer weg, zoals vandaag dus, en ik wil nu de baby wel zien hahaha...
We gaan door met aftellen ... nog 12 dagen
pi_60231162
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:19 schreef mefke79 het volgende:
Raissa, pff, goed nieuws!
Madelieve en Mibos: heel veel sterkte!
En Mijssje, wij komen terug, zeker weten. Wij gaan ook leuke 2009 babys maken, goed?!
absoluut! Ik wil het niet missen!
  zondag 20 juli 2008 @ 20:24:05 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_60231321
Bright en mevrouw Bright, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tim veel geluk!
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 juli 2008 @ 21:00:01 #170
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60232093
Pfff... heb écht last van zwangerschapsdementie
Ben naarstig op zoek naar de papieren voor de verloskundige (zwangerschapskaart en de echo gegevens van de 14 weken echo van het ziekenhuis) en heb alle plekjes die handig zijn waar het zou liggen al doorgezocht, maar het heeft tot nu toe niks opgeleverd. En ik moet woensdag heen...
Normaal gesproken zou ik dit echt niet kwijt zijn geweest, ben niet de allernetste, maar weet anders altijd wel waar het zou kúnnen liggen
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 20 juli 2008 @ 21:04:53 #171
34891 melonovy
La Kutschie
pi_60232189
Family Bright van harte met jullie zoon, een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan! Veel geluk met z'n viertjes!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 20 juli 2008 @ 21:08:13 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60232266
Bright en Brightinneke, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam en een prachtig kind!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 20 juli 2008 @ 21:30:33 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60232780
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:00 schreef Marie79 het volgende:
Ben naarstig op zoek naar de papieren voor de verloskundige (zwangerschapskaart en de echo gegevens van de 14 weken echo van het ziekenhuis) en heb alle plekjes die handig zijn waar het zou liggen al doorgezocht, maar het heeft tot nu toe niks opgeleverd. En ik moet woensdag heen...
Normaal gesproken zou ik dit echt niet kwijt zijn geweest, ben niet de allernetste, maar weet anders altijd wel waar het zou kúnnen liggen
in de vriezer?? het zijvakje van je fietstas? het laatje van het computerbureau? de krantenbak? de oud-papierbak??
ik geef mijn bek ook maar een gooi
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 20 juli 2008 @ 21:38:52 #174
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60232979
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:00 schreef Marie79 het volgende:
Is het ergens áchter gevallen? Dat hadden wij hier dus ook. En dan kun je alle bekende plekjes nazoeken tot je een ons weegt, maar iets vinden doe je dus niet...
  zondag 20 juli 2008 @ 21:42:36 #175
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60233073
Nou, de plekjes die ik heb afgezocht zijn wat lades en idd ik kan wel even onder de lade kijken en in de boekenkast, maar daarkan het zowat niet achter gevallen zijn
pi_60233111
Wat lastig Marie. Ik had dat van de week ook. Alleen bleek hij bij nader inzien wel gewoon in de la te liggen.
  zondag 20 juli 2008 @ 21:45:47 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60233145
Die ene la, waar ik het eigenlijk wel handig van mezelf zou vinden om in te stoppen, heb ik al 3x uitgezocht dus daar ligt ie écht niet...
Maar ik ga morgenavond nog wel even héél goed zoeken!
pi_60238060
Mijn lief zegt altijd " jij kan niet voor jezelf zorgen, als ik er niet ben eet je alleen maar vla met koekjes". Niet dat ik dat heb gedaan, heb wel redelijk gezond gegeten maar wel minder en onregelmatiger dan normaal dus vrees dat ik hem een beetje gelijk geven. Constateerde zojuist dat ik de afgelopen maand een kilo ben afgevallen terwijl je normaal tussen week 34 en 38 toch wel aankomt? Nou ja, buik is volgens mij wel gegroeid dus de baby komt volgens mij niets tekort... Ik ben in totaal 8,5 kilo aangekomen.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:21:18 #179
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60238877
Maak je geen zorgen over je gewicht Madelieve
Wat jij aankomt cq afvalt zegt niet per definitie iets over het welzijn van je kindje.
Zelf ben ik ook n ontzettend slechte eter, ben 4 kilo aan gekomen bij mijn vorige zwangerschap, bevallen op 37*1 en had gewoon n puikgaaf kindje, wel een licht en klein hummeltje maar oersterk en bere gezond
Door de schommelingen en de verhouding tussen inname caloriën en verbruik caloriën zit in de weken vanaf 34 tot 38 ( t laatste groei sprintje ) n onstabiel verschil, je lichaam is met alle voorbereidingen bezig, beebje gaat ook iets meer van je vergen, de melk productie komt langzaam aan op gang kortom je lichaam gebruikt veel energie. Als jij je aan een gevarieerd "dieet" houd en in iedergeval aan de minimale caloriën per dag komt en je zelf verder goed voelt en de kleine ook goed aat je nergens zorgen over maken en lekker op je roze wolkje blijven genieten
Gewoon n stuiterballetje
pi_60238916
Heeft iemand hier nog een tip waar ik een mooie zwangerschaps-spijkerbroek kan kopen? Niet van de H&M, die zitten niet lekker bij mij.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:29:39 #181
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60239000
Prenatal, online shops, offf als je zelf n beetje crea bent kun ze ook zelf vrij eenvoudig maken met n standaard spijkerbroek die je aanpast en de bovendste rand vervangt voor tricotstof of een buikband aanvast zet.
Sommige baykleding winkels hebben ze ook positie kleding, ik weet niet in welke regio je zit maar je mag t altijd pmen zodat ik even voor je kan kijken
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 21 juli 2008 @ 09:32:26 #182
114177 Diaan73
pi_60239040
Reinhilde ik ben er ook naar op zoek geweest, maar nog niet kunnen slagen/geen gevonden die ik mooi en stoer vind... als je er een gevonden hebt, hoor ik het graag. En jeetje wat heb jij veel gelopen zeg... vermoeiend hoor en nu lekker een weekje relaxen...

Marie succes met zoeken, ik heb de kaart gewoon standaard in mn tas, misschien heb jij hem ook in je tas.
Make love, not war ☮
pi_60239296
Ik had er eentje bij de H&M gekocht, maar die zit echt niet meer lekker. Ik denk dat de spijkerbroekstof-rand, voordat het elastische gedeelte begint, te hoog zit voor mij, waardoor het mijn buik afklemt. Ik heb laatst wel even bij de Prenatal gekeken maar ik zag niets leuks..
Ik woon in Den Haag btw. Ik ben ook naar duurdere winkels geweest, en daar hebben ze mooie broeken, maar ik vind 129,- voor een spijkerbroek die ik nog 4 maanden aan heb een beetje te gek eigenlijk...
  maandag 21 juli 2008 @ 09:55:17 #184
114177 Diaan73
pi_60239391
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:49 schreef Reinhilde het volgende:
Ik had er eentje bij de H&M gekocht, maar die zit echt niet meer lekker. Ik denk dat de spijkerbroekstof-rand, voordat het elastische gedeelte begint, te hoog zit voor mij, waardoor het mijn buik afklemt. Ik heb laatst wel even bij de Prenatal gekeken maar ik zag niets leuks..
Ik woon in Den Haag btw. Ik ben ook naar duurdere winkels geweest, en daar hebben ze mooie broeken, maar ik vind 129,- voor een spijkerbroek die ik nog 4 maanden aan heb een beetje te gek eigenlijk...
Ik heb wel begrepen dat in de loop van juli/begin augustus de nieuwe collectie binnenkomt, ik denk dat we daar meer spijkerbroeken zullen vinden. Het is nu vooral uitverkoop.

Hmm ik ben de pincode van mn beveiligingscalculator vergeten en ik moet nog wat rekeningen betalen voordat we met vakantie gaan... hmmmm
Make love, not war ☮
  maandag 21 juli 2008 @ 09:57:39 #185
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60239434
twenty five : ( cache cache )
Annastraat 13-15
Den Haag

en je kunt ook heel voorzichtig n kijkje wagen op marktplaats
Gewoon n stuiterballetje
pi_60239527
Ok! Nieuwe collectie, dat klinkt goed Wie weet.

Mijn babietje is erg hard aan het schoppen, best gezellig eigenlijk, kleine druktemaker
pi_60239548
Twenty Five, daar ben ik laatst heel eventjes binnen geweest, maar had haast. Mooie spullen! Ga er nog een keertje kijken.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:14:45 #188
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60239713
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef Reinhilde het volgende:
Heeft iemand hier nog een tip waar ik een mooie zwangerschaps-spijkerbroek kan kopen? Niet van de H&M, die zitten niet lekker bij mij.
Ik zweer bij de spijkerbroeken van de otto.
En ze hebben ze ook in lengte maten, dat was mijn reden want met 1.81 stopte de meeste op mijn kuiten

Succes
  maandag 21 juli 2008 @ 10:18:24 #189
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60239770
Reinhilde, kijk ook eens bij de (Lady)Sting. Twee jaar terug heb ik daar rokjes en broeken gekocht met een elastiekenband die heerlijk zaten. Eigenlijk hoort die band dubbelgeklapt, maar opengevouwen past het mooi om een buik. Vorig jaar hadden ze dezelfde broeken nog. Rokjes waren iets anders, maar hadden wel weer zo'n fijne band. Misschien dit jaar ook wel weer?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60240302
Dank voor de tips! Als het weer een beetje mee zit ga ik vanmiddag nog even kijken. Ik zal jullie op de hoogte houden van zoektocht spijkerbroek
  maandag 21 juli 2008 @ 13:26:06 #191
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60243741
Mijn man en ik zijn gisteren naar de Prenatal geweest. Ik heb hem nog wel wat dingetjes moeten uitleggen, zoals waarom je een box op verschillende hoogten kunt instellen.

Ik heb nog een paar maanden om hem klaar te stomen, denk ik maar...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 juli 2008 @ 13:33:45 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60243931
mijn nichtje is gisteren bevallen van een gezonde dochter: Romy

ben zo nieuwsgierig, kan haast niet wachten om erheen te gaan (ook niet tot ik mijn eigen baby vast mag houden, maar laat die nog maar even zitten tot ie goed volgroeid is )

pi_60247195
Reinhilde: voor de rest hadden ze er niet echt wat, maar bij de Miss_etam positieafdeling heb ik wel een lekkere spijkerbroek gestrikt. Met knoopsgatelastiek

Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Op zich was alles goed (mijn bloeddruk was zelfs 110/65 !! ) maar de uk is wat aan de kleine kant. Vanaf nu dus elke dag tussen 1 en 3 verplichte bedrust om wat meer energie naar de uk te laten gaan.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:38:49 #194
108648 cattie
lieve moeder
pi_60248562
Freecell, fijn dat het goed was, behalve dat de baby wat klein is. Veel succes met je middagdutje!

Zwangerschapskleding, bleeugh. Ik vind het zo moeilijk om iets leuks te vinden. Shirts zijn wel goed te doen vind ik, maar onderkleding is een ramp. Bij H&M heb ik 1 broek gevonden, bij prenatal 2 broeken, gelukkig had ik nog wat liggen, want andere winkels (ook future maman) hadden niets leuks. En een passende zwangerschapsrok is helemaal moeilijk om te vinden.
pi_60253415
Cattie, ik heb juist bij de prenatal een leuke zwangerschapsrok gevonden. Maar volgens mij is de collectie bij elke `prenatal weer anders... Vandaag was het echt te slecht weer om de stad in te gaan, misschien morgen. Ik ga morgenmiddag naar Belgie, voor 6 dagen, en hoop echt dan een extra broek te hebben, ik heb er nu maar 2.

Mijn lieve kleine baby is al de hele dag heel erg druk, lekker aan het trappen. Morgen weer naar de verloskundige, mijn zusje gaat mee, kan ze ook het hartje horen van haar neefje/nichtje.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:55:55 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_60254373
Wat leuk dat je zusje meegaat Reinhilde!

Elke zwangere is natuurlijk ook weer anders. Ik heb nog maar een klein buikje, de (leuke) rok die ik bij prenatal aanhad, paste nog voor geen meter. Nou ja, vandaag had ik toch geen rok nodig! Het heeft hier de hele dag geregend...
pi_60261378
Het is mooi weer en ik zag op de website van de H&M dat er nieuwe collectie is
Dus... ik ga even shoppen!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:35:55 #198
114177 Diaan73
pi_60261523
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef Reinhilde het volgende:
Het is mooi weer en ik zag op de website van de H&M dat er nieuwe collectie is
Dus... ik ga even shoppen!
Ik heb de gids thuis gekregen en idd leuke dingen. Ik ga bestellen via de webshop, al is dat misschien niet zo verstandig omdat we deze week op vakantie gaan....

Edit: toch maar gedaan, anders zijn straks alle goede maten weg... het wordt begin augustus geleverd en dan komen we weer terug...

[ Bericht 9% gewijzigd door Diaan73 op 22-07-2008 09:52:49 ]
Make love, not war ☮
pi_60263135

Mijn nieuwe meegroeibh kruipt aan de achterkant op. En geeft behoorlijke striemen.
Zou hij dat toch te klein zijn? Omvang/cup? Hoop het niet, is op dit moment geen geld voor!

Verder gaat het goed! Hoop dat ik frummel snel ga voelen. Voel af en toe een klein plopje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')