abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60233111
Wat lastig Marie. Ik had dat van de week ook. Alleen bleek hij bij nader inzien wel gewoon in de la te liggen.
  zondag 20 juli 2008 @ 21:45:47 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60233145
Die ene la, waar ik het eigenlijk wel handig van mezelf zou vinden om in te stoppen, heb ik al 3x uitgezocht dus daar ligt ie écht niet...
Maar ik ga morgenavond nog wel even héél goed zoeken!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60238060
Mijn lief zegt altijd " jij kan niet voor jezelf zorgen, als ik er niet ben eet je alleen maar vla met koekjes". Niet dat ik dat heb gedaan, heb wel redelijk gezond gegeten maar wel minder en onregelmatiger dan normaal dus vrees dat ik hem een beetje gelijk geven. Constateerde zojuist dat ik de afgelopen maand een kilo ben afgevallen terwijl je normaal tussen week 34 en 38 toch wel aankomt? Nou ja, buik is volgens mij wel gegroeid dus de baby komt volgens mij niets tekort... Ik ben in totaal 8,5 kilo aangekomen.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:21:18 #179
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60238877
Maak je geen zorgen over je gewicht Madelieve
Wat jij aankomt cq afvalt zegt niet per definitie iets over het welzijn van je kindje.
Zelf ben ik ook n ontzettend slechte eter, ben 4 kilo aan gekomen bij mijn vorige zwangerschap, bevallen op 37*1 en had gewoon n puikgaaf kindje, wel een licht en klein hummeltje maar oersterk en bere gezond
Door de schommelingen en de verhouding tussen inname caloriën en verbruik caloriën zit in de weken vanaf 34 tot 38 ( t laatste groei sprintje ) n onstabiel verschil, je lichaam is met alle voorbereidingen bezig, beebje gaat ook iets meer van je vergen, de melk productie komt langzaam aan op gang kortom je lichaam gebruikt veel energie. Als jij je aan een gevarieerd "dieet" houd en in iedergeval aan de minimale caloriën per dag komt en je zelf verder goed voelt en de kleine ook goed aat je nergens zorgen over maken en lekker op je roze wolkje blijven genieten
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60238916
Heeft iemand hier nog een tip waar ik een mooie zwangerschaps-spijkerbroek kan kopen? Niet van de H&M, die zitten niet lekker bij mij.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:29:39 #181
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60239000
Prenatal, online shops, offf als je zelf n beetje crea bent kun ze ook zelf vrij eenvoudig maken met n standaard spijkerbroek die je aanpast en de bovendste rand vervangt voor tricotstof of een buikband aanvast zet.
Sommige baykleding winkels hebben ze ook positie kleding, ik weet niet in welke regio je zit maar je mag t altijd pmen zodat ik even voor je kan kijken
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 21 juli 2008 @ 09:32:26 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60239040
Reinhilde ik ben er ook naar op zoek geweest, maar nog niet kunnen slagen/geen gevonden die ik mooi en stoer vind... als je er een gevonden hebt, hoor ik het graag. En jeetje wat heb jij veel gelopen zeg... vermoeiend hoor en nu lekker een weekje relaxen...

Marie succes met zoeken, ik heb de kaart gewoon standaard in mn tas, misschien heb jij hem ook in je tas.
Make love, not war ☮
pi_60239296
Ik had er eentje bij de H&M gekocht, maar die zit echt niet meer lekker. Ik denk dat de spijkerbroekstof-rand, voordat het elastische gedeelte begint, te hoog zit voor mij, waardoor het mijn buik afklemt. Ik heb laatst wel even bij de Prenatal gekeken maar ik zag niets leuks..
Ik woon in Den Haag btw. Ik ben ook naar duurdere winkels geweest, en daar hebben ze mooie broeken, maar ik vind 129,- voor een spijkerbroek die ik nog 4 maanden aan heb een beetje te gek eigenlijk...
  maandag 21 juli 2008 @ 09:55:17 #184
114177 Diaan73
pi_60239391
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:49 schreef Reinhilde het volgende:
Ik had er eentje bij de H&M gekocht, maar die zit echt niet meer lekker. Ik denk dat de spijkerbroekstof-rand, voordat het elastische gedeelte begint, te hoog zit voor mij, waardoor het mijn buik afklemt. Ik heb laatst wel even bij de Prenatal gekeken maar ik zag niets leuks..
Ik woon in Den Haag btw. Ik ben ook naar duurdere winkels geweest, en daar hebben ze mooie broeken, maar ik vind 129,- voor een spijkerbroek die ik nog 4 maanden aan heb een beetje te gek eigenlijk...
Ik heb wel begrepen dat in de loop van juli/begin augustus de nieuwe collectie binnenkomt, ik denk dat we daar meer spijkerbroeken zullen vinden. Het is nu vooral uitverkoop.

Hmm ik ben de pincode van mn beveiligingscalculator vergeten en ik moet nog wat rekeningen betalen voordat we met vakantie gaan... hmmmm
Make love, not war ☮
  maandag 21 juli 2008 @ 09:57:39 #185
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60239434
twenty five : ( cache cache )
Annastraat 13-15
Den Haag

en je kunt ook heel voorzichtig n kijkje wagen op marktplaats
Gewoon n stuiterballetje
pi_60239527
Ok! Nieuwe collectie, dat klinkt goed Wie weet.

Mijn babietje is erg hard aan het schoppen, best gezellig eigenlijk, kleine druktemaker
pi_60239548
Twenty Five, daar ben ik laatst heel eventjes binnen geweest, maar had haast. Mooie spullen! Ga er nog een keertje kijken.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:14:45 #188
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60239713
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef Reinhilde het volgende:
Heeft iemand hier nog een tip waar ik een mooie zwangerschaps-spijkerbroek kan kopen? Niet van de H&M, die zitten niet lekker bij mij.
Ik zweer bij de spijkerbroeken van de otto.
En ze hebben ze ook in lengte maten, dat was mijn reden want met 1.81 stopte de meeste op mijn kuiten

Succes
  maandag 21 juli 2008 @ 10:18:24 #189
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60239770
Reinhilde, kijk ook eens bij de (Lady)Sting. Twee jaar terug heb ik daar rokjes en broeken gekocht met een elastiekenband die heerlijk zaten. Eigenlijk hoort die band dubbelgeklapt, maar opengevouwen past het mooi om een buik. Vorig jaar hadden ze dezelfde broeken nog. Rokjes waren iets anders, maar hadden wel weer zo'n fijne band. Misschien dit jaar ook wel weer?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60240302
Dank voor de tips! Als het weer een beetje mee zit ga ik vanmiddag nog even kijken. Ik zal jullie op de hoogte houden van zoektocht spijkerbroek
  maandag 21 juli 2008 @ 13:26:06 #191
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60243741
Mijn man en ik zijn gisteren naar de Prenatal geweest. Ik heb hem nog wel wat dingetjes moeten uitleggen, zoals waarom je een box op verschillende hoogten kunt instellen.

Ik heb nog een paar maanden om hem klaar te stomen, denk ik maar...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 juli 2008 @ 13:33:45 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60243931
mijn nichtje is gisteren bevallen van een gezonde dochter: Romy

ben zo nieuwsgierig, kan haast niet wachten om erheen te gaan (ook niet tot ik mijn eigen baby vast mag houden, maar laat die nog maar even zitten tot ie goed volgroeid is )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60247195
Reinhilde: voor de rest hadden ze er niet echt wat, maar bij de Miss_etam positieafdeling heb ik wel een lekkere spijkerbroek gestrikt. Met knoopsgatelastiek

Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Op zich was alles goed (mijn bloeddruk was zelfs 110/65 !! ) maar de uk is wat aan de kleine kant. Vanaf nu dus elke dag tussen 1 en 3 verplichte bedrust om wat meer energie naar de uk te laten gaan.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:38:49 #194
108648 cattie
lieve moeder
pi_60248562
Freecell, fijn dat het goed was, behalve dat de baby wat klein is. Veel succes met je middagdutje!

Zwangerschapskleding, bleeugh. Ik vind het zo moeilijk om iets leuks te vinden. Shirts zijn wel goed te doen vind ik, maar onderkleding is een ramp. Bij H&M heb ik 1 broek gevonden, bij prenatal 2 broeken, gelukkig had ik nog wat liggen, want andere winkels (ook future maman) hadden niets leuks. En een passende zwangerschapsrok is helemaal moeilijk om te vinden.
pi_60253415
Cattie, ik heb juist bij de prenatal een leuke zwangerschapsrok gevonden. Maar volgens mij is de collectie bij elke `prenatal weer anders... Vandaag was het echt te slecht weer om de stad in te gaan, misschien morgen. Ik ga morgenmiddag naar Belgie, voor 6 dagen, en hoop echt dan een extra broek te hebben, ik heb er nu maar 2.

Mijn lieve kleine baby is al de hele dag heel erg druk, lekker aan het trappen. Morgen weer naar de verloskundige, mijn zusje gaat mee, kan ze ook het hartje horen van haar neefje/nichtje.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:55:55 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_60254373
Wat leuk dat je zusje meegaat Reinhilde!

Elke zwangere is natuurlijk ook weer anders. Ik heb nog maar een klein buikje, de (leuke) rok die ik bij prenatal aanhad, paste nog voor geen meter. Nou ja, vandaag had ik toch geen rok nodig! Het heeft hier de hele dag geregend...
pi_60261378
Het is mooi weer en ik zag op de website van de H&M dat er nieuwe collectie is
Dus... ik ga even shoppen!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:35:55 #198
114177 Diaan73
pi_60261523
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef Reinhilde het volgende:
Het is mooi weer en ik zag op de website van de H&M dat er nieuwe collectie is
Dus... ik ga even shoppen!
Ik heb de gids thuis gekregen en idd leuke dingen. Ik ga bestellen via de webshop, al is dat misschien niet zo verstandig omdat we deze week op vakantie gaan....

Edit: toch maar gedaan, anders zijn straks alle goede maten weg... het wordt begin augustus geleverd en dan komen we weer terug...

[ Bericht 9% gewijzigd door Diaan73 op 22-07-2008 09:52:49 ]
Make love, not war ☮
pi_60263135

Mijn nieuwe meegroeibh kruipt aan de achterkant op. En geeft behoorlijke striemen.
Zou hij dat toch te klein zijn? Omvang/cup? Hoop het niet, is op dit moment geen geld voor!

Verder gaat het goed! Hoop dat ik frummel snel ga voelen. Voel af en toe een klein plopje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')