Bright veel succes voor jou en je vrouwtje morgenvroegquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:02 schreef Bright het volgende:
Even snel 1 van de laatste berichtjes voordat deze sluit ...
Vanmiddag weer bij de gyn geweest en er is besloten dat i.v.m. hoge bloeddruk de bevalling in te leiden.
Dus, dat betekent dat als alles goed gaat onze kleine vrijdag geboren zal worden![]()
![]()
![]()
Vanmiddag voorzichtig wat gestript, misschien komende nacht al wat weeen-activiteit?
In ieder geval moeten we morgenvroeg on 7:15 uur in het ziekenhuis zijn.
* is in spanning
Ik heb soms ook last van migraine en daar had ik het toevallig over vandeweek met de VK... als je het voelt opkomen, moet je volgens haar 1 maar liever 2 paracetamolletjes nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:24 schreef Estrys het volgende:
nieuwe baby in aantocht! spannend Bright. Ik ben weer eens ziek geweest gisteren, had de hele dag al knallende hoofdpijn maar kon niet gaan rusten omdat ik met mijn zus op pad was voor haar bruiloft maar gisteravond kreeg ik me een migraineaanval, verschrikkelijk. Zou daar iets tegen te doen zijn? Ik heb niet echt medicijnen voor migraine want meestal kan ik het met een ibuprofen wel af, nu had ik een paracetamol gehad sochtends maar heb het er toch niet zo op om dat te nemen. Vandaag ga ik dus echt maar heel even wat dingen afronden op mijn werk want morgen op vakantie!
wat fijn dat alles goed wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:33 schreef Marie79 het volgende:
Bright, spannend hoor! Hopelijk is het brusje van Elise er al!Voor de zekerheid nog een paar
voor mevr. Bright!
Ik heb allerlei goede vk bezoeken voorbij zien komen! En Diaan het hartje gehoord![]()
Nog even snel (daarom ben ik nu ook even ingelogd): onze echo was ook helemaal goed! We krijgen een kind iig zonder waterhoofd, open ruggetje en hazenlipje. Ook werkten alle organen goed enzo en alle vingertjes en teentjes zijn ook weer geteld... De echo mevrouw heeft keurig om het geslacht heen gedraaid want we weten nog steeds niet wat het wordt! (en dat willen we zo laten).
Verder qua grootte en gewicht enzo, zat de baby precies op het middellijntje. Een heel gemiddeld kind dus![]()
Nou, vandaag ga ik de Ikea onveilig maken, weet nog niet wat ik wil gaan kopen, maar ben benieuwd wat ik tegenkom!
beter laat dan nooit: succes!!quote:
Wat lijkt me dat naar, Madelieve. Ik hoop echt zo voor je dat je man snel beter genoeg is om erbij te zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Madelieve het volgende:
Is Bright-baby er al? Ik hoop het maar, voor de zekerheid nog wat![]()
![]()
![]()
Betekent dat ik dan nummer 3 ben op het lijstje![]()
! Lief ligt nog steeds in zijn quarantainekamertje aan het infuus in het ziekenhuis dus ik spreek dochter nog elke morgen streng toe dat ze echt nog even moet wachten
maar ben me er mentaal wel op aan het voorbereiden dat er wel een kans is dat hij niet bij de bevalling zal zijn....
Ik hoop dat de baby nog even blijft zitten en je man toch nog wat zal opknappen.quote:Betekent dat ik dan nummer 3 ben op het lijstje![]()
! Lief ligt nog steeds in zijn quarantainekamertje aan het infuus in het ziekenhuis dus ik spreek dochter nog elke morgen streng toe dat ze echt nog even moet wachten
maar ben me er mentaal wel op aan het voorbereiden dat er wel een kans is dat hij niet bij de bevalling zal zijn....
heel veel sterkte! *troost*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Raissa het volgende:
Ik heb om drie uur mijn echo maar ik houd rekening met het ergste. Heb dinsdag, woensdag en donderdagavond wat bloed verloren (het rare is, dat het bij het toilet gaan was, maar ging ik een half uur later weer dan was er geen bloed meer te bekennen..) vanochtend had ik aanzienlijk meer bloed (sorry voor de details, maar dit keer bloed met klontjes), dus ik maak me wel zorgen. Daarom duimen dat het goed is straks..
Heb ook helemaal geen zin meer in de echo
gelukkig maar Raissa, ik maakte me al zorgen om je!!! (wil niet dat bij jou ook mis ging als bij mij...)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Raissa het volgende:
Even snel een post vanuit Putten (we zijn gelijk hierheen gereden om de echo te showen):
Alles is goed, het hartje klopt goed, heb veel vruchtwater en ik ben iets minder ver dan ik dacht, dat zal ik later even bijstellen.
Bedankt voor het duimen![]()
gelukkigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Raissa het volgende:
Even snel een post vanuit Putten (we zijn gelijk hierheen gereden om de echo te showen):
Alles is goed, het hartje klopt goed, heb veel vruchtwater en ik ben iets minder ver dan ik dacht, dat zal ik later even bijstellen.
Bedankt voor het duimen![]()
Yepquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:12 schreef cattie het volgende:
Madelieve, ook al zo'n rotsituatie. Beval je in hetzelfde ziekenhuis als waar je man ligt?
Ja ik vind het aan alle kanten anders. Ik ben inmiddels wat minder constantmoe maar nog wel snel moe. Was ik bij Emma rond deze tijd al plannen aan het maken en had ik al heel wat spulletjes in huis. Nu heb ik alleen nog maar de lodger van Chacama. we zijn wel heel hard bezig om een ander huis te vinden hetzij huren, hetzij kopen maar we willen hier weg! Wel hebben we het gehad over hoe de meubels verdeeeld moeten worden alswe toch nog wel hier wonen. Het zal even puzzelen worden met de ruimte maar zo'n ukkie moet er nog wel bij passen, moet het alleen niet zoveel bagage meenemenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:07 schreef Fuente het volgende:
Jelief, vermoeiend he? Ik vind deze zwangerschap echt zwaarder dan bij Sara..
Veel te spannend, ik kan al niet meer wachten tot het kindje er is en nu krijg je dit er ook nog eens bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:34 schreef cattie het volgende:
Madelieve, fijn dat jullie wel in hetzelfde ziekenhuis zijn, ik hoop voor jullie dat hij er bij kan zijn en dat iedereen jullie helpt zoveel mogelijk samen te kunnen zijn straks.
Spannend Speedy!
Poeh, nog verhuizen? Ik moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:34 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ja ik vind het aan alle kanten anders. Ik ben inmiddels wat minder constantmoe maar nog wel snel moe. Was ik bij Emma rond deze tijd al plannen aan het maken en had ik al heel wat spulletjes in huis. Nu heb ik alleen nog maar de lodger van Chacama. we zijn wel heel hard bezig om een ander huis te vinden hetzij huren, hetzij kopen maar we willen hier weg! Wel hebben we het gehad over hoe de meubels verdeeeld moeten worden alswe toch nog wel hier wonen. Het zal even puzzelen worden met de ruimte maar zo'n ukkie moet er nog wel bij passen, moet het alleen niet zoveel bagage meenemen
En zwanger met een kind is vermoeiender, gelukkig slaapt Emma nog tussen de middag en kan ik ook even (2 uur!) slapen.En ik ga nog steeds redelijk op tijd naar bed
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Leah het volgende:
Jaaaah! Gefeliciteerd!
Mooi mannetje hoor. Met Mama Bright alles goed hoop ik?
Gefeliciteerd! Tim is een leuke naam, en verder wat Troel zegt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:54 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd!
Kaartje niet echt mijn smaak, maar smaken verschillen
Het is een wens die je meegeeft, geen opdracht. En wat mij betreft de beste wens die je je kind mee kan gevenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Tim is een leuke naam, en verder wat Troel zegt.
Wat nu als ie gewoon ter ere van zichzelf wil leven? Ik vind het nogal wat, om je kind op je geboortekaartje zoiets "op te dragen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |