Succes Speedy!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal.
Voor mij klinkt subform een beetje apart voor mij maar het komt er echt op aan. Mijn vriendin is al dik 8 maanden zwanger en ze heeft nog 21 dagen te gaan, toch heeft ze soms buikpijn, harde buik dus teken dat het buik aan het voorberijden isanyway, we verwachten het kindje tussen nu en 2 weken! Alle spulletjes hebben we dus laat maar komen, ik kan iig niet meer wachten
Sterkte Mijsje!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...
maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
Ik heb ook al een echo gehad, alleen een uitwendige dus er was niet bijzonder veel voor ons te zien. De VK zag wel een vruchtzak. De echo heeft al met al ongeveer 2 minuten geduurd, wel jammer. Ben vandaag 9 weken, neem aan dat ik a.s. vrijdag een inwendige echo krijg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...
maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger benquote:Op zondag 13 juli 2008 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haha dank je wel maffemutsik weet wel zeker dat ik er snel aan gewend zal raken
maar toch het klinkt gewoon heel appart. Ook dit subform, normaal heb ik er niets mee te maken maar nu zie je het woordje "ouders" staan, oef das wel wennen zeg
![]()
Inmiddels heeft mijn vriendin weer is last van der buik, betekent dat der buik flink aan het oefenen ishoelang zou dit ongeveer kunnen duren voor het zover is? Of is dit niet te voorspellen
Wow dan gaat het wel snel zegquote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger ben
en luna? ik hoop dat jij je beeb nu ook heel snel mag vasthouden
raissa, ook jij succes bij de echo, hoop dat er iets moois te zien is
en dan was het mijn eerste pas hequote:Op zondag 13 juli 2008 12:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wow dan gaat het wel snel zegzoiets kan onverwachts komen, nah ik ben aantal weken vrij dus ik zou geen moment willen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |