abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zondag 13 juli 2008 @ 08:28:05 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60070778
Zwangerschap en geboorte deel 389

De aanstaande papa's en mama's :

19 juli 2008: Crumpet (papa) (meisje)
20 juli 2008: Bright (papa)
01 augustus 2008: Buiwkie (meisje)
04 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog (meisje)
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
29 november 2008: Igraine (meisje)
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: DJMO
24 december 2008: Dakota
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez

2009
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: Diaan en Peaceman
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
26 januari 2009: Jelief
26 januari 2009: Jore
28 januari 2009: Fruppel
05 februari 2009: Twarres (papa)
12 februari 2009: h2h2
15 februari 2009: Raissa en milanese
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: ik80
22 februari 2009: Koningin

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het
topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

hij was dicht

[ Bericht 49% gewijzigd door Lois op 15-07-2008 20:03:06 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 13 juli 2008 @ 08:30:36 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60070782
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal.

Voor mij klinkt subform een beetje apart voor mij maar het komt er echt op aan. Mijn vriendin is al dik 8 maanden zwanger en ze heeft nog 21 dagen te gaan, toch heeft ze soms buikpijn, harde buik dus teken dat het buik aan het voorberijden is anyway, we verwachten het kindje tussen nu en 2 weken! Alle spulletjes hebben we dus laat maar komen, ik kan iig niet meer wachten
Succes Speedy!
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:

[..]

heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...

maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
Sterkte Mijsje!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60070933
Hmmm, mijsje, das niet prettig. Hopen dat je snel wat duidelijkheid krijgt!
Wanneer krijg je een inwendige echo?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 09:25:31 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60070999
ik vroeg me al waar het topic was

mijsje sterkte!!! al nieuws van de llm's te bekennen???
ik heb weer zo'n last van mijn rug, werd om vijf uur wakker, en kon niet meer in slaap komen van de zeurende pijn. ik zal gisteren wel teveel gedaan heben (was met mijn dochter weg, heb in de metro, bus, en vier trams + een auto gezeten voor ik weer thuis was )
en volgende week naar duinrell met haar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60071047
Speedy gefeliciteerd.... duurt het lang he dat wachten
pi_60071127
Mijsje, wat vervelend die onzekerheid... Ik hoop dat je gauw terecht kan voor die inwendige echo, sterkte!
Fake it till you make it...
  zondag 13 juli 2008 @ 09:58:04 #7
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60071190
Wachten duurt veel te lang, maar als dan kijkt hoeveel dagen het nog zijn schrik je je soms kapot, zijn het nog 2 maanden, 60 dagen klinkt dan echt weer heel anders.
Ze is uitgerekent op 2 augustus dus misschien dat het in de OP kan staan

Anyway, ze heeft wel veel last van der heupen wat natuurlijk niet prettig is, voor de rest gaat draaien in bed ook wat lastig maar goed ze houd het heel goedvoel ben zelf al 2 weken thuis dus die hulp heeft ze mooi

Ojah, toen we de eerste echo hadden leek het erop dat er een 2ling zou komen, jammer genoeg is dit niet het geval

Toestand van Mijsje is echt vevelend zeg! Hoop dat er snel zekerheid komt, want het is niet leuk als het allemaal niet goed is, sterkte iig!
pi_60071216
Ik ben vandaag 8 weken.....gaat redelijk rap...
Mijsje veel sterkte, hopelijk krijg je snel zekerheid!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 10:05:37 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60071229
oops, ik had helemaal over jou heen gelezen in het vorige topic speedy alsnog gefeliciteerd!!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60071263
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:

[..]

heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...

maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
Ik heb ook al een echo gehad, alleen een uitwendige dus er was niet bijzonder veel voor ons te zien. De VK zag wel een vruchtzak. De echo heeft al met al ongeveer 2 minuten geduurd, wel jammer. Ben vandaag 9 weken, neem aan dat ik a.s. vrijdag een inwendige echo krijg.

Hoop voor je dat je maandag ook al gelijk terecht kan voor die echo! Succes!
  zondag 13 juli 2008 @ 10:28:56 #11
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_60071357
mijsje hopelijk krijg je vlug die inwendige echo... zo heb je meer zekerheid... want dit is ook niks

Speedy welkom... en die 60 dagen gaan voorbij vliegen, want er zal nog veel voorbereidingswerk komen voordat beebje er is hoor

Hier lopen we nog steeds rond en heb lekker mijn bananenbeignets gehad dus beebje nu mag je komen ik denk gewoon morgen weer op controle te kunnen en dan wie weet afspraak voor komende week om wat hulp te krijgen.... maar we wachten gewoon af...
  zondag 13 juli 2008 @ 10:45:54 #12
34663 SpeedyGJ
pi_60071492
Maakt niet uit DJMO, topic was ook hast vol
En idd Lunastar die vlogen echt voorbij, nu nog maar 20 dagen te gaan damn wat klinkt het dichtbij en dan denk je in eens dat het vandaag ook al kan gebeuren kan me het nog steeds amper voorstellen dat ik vader wordt
  zondag 13 juli 2008 @ 11:03:56 #13
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60071647
Het is ook heel moeilijk voor te stellen als je t nog niet bent speedy, maar t komt vast helemaal goed Je raakt er snel "gewend" aan aldus mijn vriend Heel veel succes komende weken voor jou en mw speedy

Mijsje ik kan me voorstellen als je er gek van wordt, al die onzekerheden. Ik hoop echt dat alle onzekerheid voor niets is heweest en het beebje nog lekker zit daar waar het hoort.

Luna, blij te zien dat je zo heerlijk genoten hebt van je bananenbeignets nu hopen dat de kleine er ook zo van genoten heeft zodat zij gauw buiten komt kijken en nog de kans heeft om te zien hoe ze er uit zien :p

Hier rustig naar alle begrippen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 13 juli 2008 @ 11:08:48 #14
34663 SpeedyGJ
pi_60071700
Haha dank je wel maffemuts ik weet wel zeker dat ik er snel aan gewend zal raken maar toch het klinkt gewoon heel appart. Ook dit subform, normaal heb ik er niets mee te maken maar nu zie je het woordje "ouders" staan, oef das wel wennen zeg

Inmiddels heeft mijn vriendin weer is last van der buik, betekent dat der buik flink aan het oefenen is hoelang zou dit ongeveer kunnen duren voor het zover is? Of is dit niet te voorspellen
pi_60071816
Spannend hoor Luna!

Raissa en Mijsje, Sterkte en succes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 11:39:51 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60072023
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haha dank je wel maffemuts ik weet wel zeker dat ik er snel aan gewend zal raken maar toch het klinkt gewoon heel appart. Ook dit subform, normaal heb ik er niets mee te maken maar nu zie je het woordje "ouders" staan, oef das wel wennen zeg

Inmiddels heeft mijn vriendin weer is last van der buik, betekent dat der buik flink aan het oefenen is hoelang zou dit ongeveer kunnen duren voor het zover is? Of is dit niet te voorspellen
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger ben

en luna? ik hoop dat jij je beeb nu ook heel snel mag vasthouden

raissa, ook jij succes bij de echo, hoop dat er iets moois te zien is

pi_60072236
Luna, succes morgen... ik mag toch hopen dat je ook snel je beebje vast mag vasthouden....
Voor alle andere LLM's Succes!!
  zondag 13 juli 2008 @ 12:29:19 #18
34663 SpeedyGJ
pi_60072687
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger ben

en luna? ik hoop dat jij je beeb nu ook heel snel mag vasthouden

raissa, ook jij succes bij de echo, hoop dat er iets moois te zien is
Wow dan gaat het wel snel zeg zoiets kan onverwachts komen, nah ik ben aantal weken vrij dus ik zou geen moment willen missen
pi_60072756
Gefeliciteerd Speedy! Leuk dat je nu een aantal weken thuis bent, dan kan je het allemaal van dichtbij volgen!

En van hier ook voor Luna en de andere LLM'ers veel succes!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 12:35:12 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60072791
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:29 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Wow dan gaat het wel snel zeg zoiets kan onverwachts komen, nah ik ben aantal weken vrij dus ik zou geen moment willen missen
en dan was het mijn eerste pas he normaal schijnt het bij een eerste langer te duren, dus ik heb hoop dat het nu net zo snel gaat of misschien nog sneller hoewel, ik heb ook weinig zin om in de auto van schoonpaps te moeten bevallen

zondag 13 juli 2008 @ 12:38:16 #21
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60072848
Hoe gaat het vandaag mijsje?

Je bent vast snel gewend Speedy. Spannend he.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 13 juli 2008 @ 13:04:12 #22
34663 SpeedyGJ
pi_60073363
Bedankt Liza ik ben ook blij dat ik alles vanaf het begin kan volgen

Jah indd DJMO, normaal zou de eerste keer langer duren, maar bij sommige duurt het gewoon wat korter, dus wie weet is de 2de keer wel 1 uurtje lol

Vast wel Yppy ik ben de eerste dagen niet weg te slaan denk ik
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:18 #23
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60073512
mijsje jou vergeet ik helemaal, schaam!!
Heel veel sterkte met alles, probeer positief te blijven, een inwendig echo is ook veel beter naar mijn mening in het begin, ze pikken dan gewoon veel meer op als het nog zo klein is!! Ik hoop dat je nu al wat meer weet.

Speedy, jou vriendin/vrouw en ik lopen gelijk op, ik ben uitgerekend op 1 augustis en wat jij allemaal aangeeft is precies zoals mijn vriend het ook ervaart, t komt nu ineens heel dichtbij, t kan iedere dag gebeuren, ineens is het allemaal heel echt geworden. Grappig om het jou zo te zien verwoorden

Luna, je houd t nog steeds vol spannend word t wel want bij jou MOET het vandaag of morgen echt gaan gebeuren, kan je je nieuwschierigheid naar je kleintje nog een beetje bedwingen??

Hier alles wel okay, t bed staat sinds gisteravond op klossen, ook wel een vreemd beeld als ik nu de slaapkamer binnen loop, ook weer zo echt.... van daar lig ik straks te puffen ...
Pijn in mijn heupen word ook steeds erger in bed en mijn buik doet ook zeer omdat ze zo laag ligt nu, draaien is echt een kriem...
Wakker zijn is daarin tegen veel beter, minder last van het lijf Alleen wel steeds moeier ivm de verminderde nachtrust
Vandaag nog een babywasje en dan ben ik echt wel klaar... zo gek idee ook.

Nou fijne dag allemaal
pi_60073773
Nog 'maar' 16 personen vóór ons, ik zie ons al staan in de OP zonder naar beneden te scrollen. De ene dag gaat het me allemaal te langzaam en nu weer erg snel

Speedy welkom en gefeliciteerd, ik hoop dat mijn het ook allemaal wat 'echter' gaat vinden de komende tijd

Mijsje hoe is het met jou??
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_60075280
Speedy welkom en gefeliciteerd.

Mijsje sterkte ermee. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')