Koningin, je moet je gevoel daar in volgen

voor de een is het vroeg een ander heeft de kinderkamer al staan n uur na de test bijvoorbeeld

als je er maar voor zorgt dat in iedergeval vanaf 26 weken dat er vorm in komt en van 37 weken max dat alles klaar en ingericht is.
Maar goed, belt net een vriendin van me op (over 2 weken uitgerekend ) met een wanhoopskreet.
Ze was gebeld door haar kraamzorg bureau dat ze toch haar zorg anders moest gaan regelen want zij konden het gezien de huidige drukte niet leveren

Kraamzorghotel is in haar regio geen optie omdat die er simpelweg niet zit en kraamzorgburo's uit de regio kunnen ook geen zorg garanderen, haar zorgverzekeraar liet haar weten dat ze in deze brandende situatie dan maar in het ziekenhuis moest bevallen ( volledig vergoed) maar dat ze daar dan max 24 uur kon blijven en vanaf dan zelf maar mantelzorg moest regelen. de 1e 2 dagen zal dat wellicht nog lukken voor haar lief, maar daarna moet hij werken heeft zijn baas al aangegeven en kan daar geen uitzondering voor maken.
Resultaat : Een zwaar overstuurde LLM die niet meer weet wat ze moet omdat de kraamzorg t af laat weten...
k vrees dat ik maar moet gaan kijken of t mij lukt om haar op te vangen ook al is het aan de andere kant van het land