abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60294571
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:52 schreef Raissa het volgende:
Zoooo! Ook hier even de echo showen natuurlijk!

[ afbeelding ]

Ik ben dus nog maar 8 weken en 4 dagen in plaats van 9 weken en 6 dagen De uitgerekende datum mag dus ook even verandert worden in 24 februari 2009, wil een van de modjes zo lief zijn?
Even mezelf quoten in de hoop dat een modje het nog ziet

ik80, bij mij hebben ze dus ook de uitgerekende datum aangepast, ik ben nu 9 weken en 1 dag ipv 10 weken en 3 dagen, dit hebben ze vastgesteld aan de hand van de echo. Hoeveel verschil zit er bij jou in?
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:57:27 #227
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60296093
Raissa... even een héééle late reactie, maar daardoor niet minder gemeend: ik ben blij dat de echo er zo goed uitzag! Mooie duidelijke echo ook! En wat goed ook dat jullie het hartje toen ook al hebben horen kloppen... Super! Lekker genieten nu!

Madelieve, wat blijft het een gedoe zeg... ik hoop dat je man snel opknapt... Op zich is 't wel positief dat ze binnenkort wel met een prognose komen over wanneer hij naar huis mag... nu maar hopen dat dat sneller is dan verwacht!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60297624
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:53 schreef Raissa het volgende:

ik80, bij mij hebben ze dus ook de uitgerekende datum aangepast, ik ben nu 9 weken en 1 dag ipv 10 weken en 3 dagen, dit hebben ze vastgesteld aan de hand van de echo. Hoeveel verschil zit er bij jou in?
Bij Fons was ik volgens de termijnecho 11 dagen verder, maar hij is uiteindelijk nog een week later geboren dan de bereking volgens mijn cyclus.
Dus deze keer hou ik daar totaal geen rekening meer mee. Nu was het een week verder.
pi_60300219
Pffff ben kapot. Kim was vanmiddag bij mijn ouders spelen. En zo kon ik de zolder opruimen. Eigenlijk zocht ik iets, maar dat heb ik niet gevonden. Ik had het helemaal niet door, maar ik heb ruim 3 uur opgeruimd. Nu heb ik erge last van mijn rug, vooral ook bij mijn stuitje. Maarja, eigen schuld he.

En dan ook nogeens geen weekgeld. Grrr! Kon van mijn vader geld lenen voor brood en drinken voor Kim. Krijg ik in de supermarkt ook nogeens de opmerking dat mijn buik veeel te klein is.Van een vrouwtje hier uit de buurt. Heb gezegd dat ze zich met dr eigen zaken moet bemoeien. Mijn buik is precies goed!

Pfff, nu pizza eten met Kim en bankhangen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:15:59 #230
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60300727
Fijn hè, dat je ineens publiek bezit wordt zodra je zwanger bent. Iedereen vindt wel wat van je buik en om de één of andere reden is er meestal wat mis mee.
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:20:09 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_60300839
Bij mij is de uitgerekende datum van 15 naar 13 januari gegaan naar aanleiding van de termijnecho terwijl ik wel zeker weet wanneer de conceptie plaats heeft gevonden en 15 januari de goede datum is. Toch hou ik de 13e aan, 2 dagen eerder verlof en 2 dagen eerder inleiden als de baby niet vanzelf komt.

Ik heb eindelijk een zwangerschapsspijkerrok gevonden. In de uitverkoop ook nog.
Het gaat eigenlijk wel goed met me. Niet meer misselijk en minder moe. Al had ik vanmiddag volgens mij al een harde buik. Nu al. Vanavond dus maar even rustig aan doen.
pi_60301488
Hier ook Cattie, ik weet 100% zeker wanneer deze baby gemaakt is ik ben volgens mijn berekening uitgerekend op 5 december, de termijnecho houdt 1 december aan, maar het maakt mij verder weinig uit
Fijn dat je je beter voelt, en idd rustig aan doen hoor!

Hier gaat alles ook z;n gangetje. Mijn bekken is redelijk onder controle, maar als ik even niet goed oppas gaat het weer behoorlijk mis, dus ik doe rustig aan.
Kan alleen niet wachten om met de babykamer te beginnen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:44:01 #233
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60302705
Het gaat hier om 5 dagen, ach ik hoor wel wat de verloskundige wil. Bij Lotte hebben ze hem ook aangepast. ik maak me er niet zo druk om.
Als het zo gaat als bij Lotte dan ga ik weet bijna 2 weken overtijd lopen, en bijna ingeleid worden. Ik wacht af en ga daar deze keer rekening mee houden, dan valt het altijd mee als het eerder komt.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:44:23 #234
108648 cattie
lieve moeder
pi_60302720
Doe jij het dan ook goed rustig aan Fuente! Fijn dat je bekken redelijk onder controle is.
Ik kijk er ook naar uit om met de babykamer te beginnen. Ik heb allerlei ideeën, maar ik wil wel weten of het "jongenskleuren" of "meisjeskleuren" moeten zijn, dus ik wacht de 20 weken echo af.
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:02:16 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60303216
Hier kwam er uit de echo een datum die 3 dagen eerder ligt dan de berekening. Naar mijn gevoel klopt dat wel, mijn eisprong is volgens mij vrij vroeg in mijn cyclus. En het klopt wel met de wilde nachten
De uitgerekende datum valt nu precies op Mike zijn verjaardag. Voor het gemak hou ik maar gewoon eind januari aan, kan het alleen maar meevallen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:25:26 #236
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60303814
Ik kom net van de vlos vandaan en helaas was mijn bloeddruk (de onderdruk dan) te hoog. Deze was 80, de vorige keer ook en hij had eigenlijk moeten zakken. Ik moet het nu rustiger aan doen en me een dag in de week ziekmelden (werk nu 4 dagen, ma t/m do en wil dan de woensdag vrij). En dan moet het de volgende afspraak (over 4 weken) echt gezakt zijn, anders moet ik misschien wel weer terug naar de gyn en met het werk helemaal rustig aan doen. Aan de ene kant wel fijn dat ik er meteen wat mee kan doen, maar aan de andere kant zo'n domper. Ik voel me goed en dan toch dit!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:31:19 #237
108648 cattie
lieve moeder
pi_60303983
Wat vervelend Marie! Hopen dat het met rustig aan doen goed zakt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:32:13 #238
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60304013
Dat hoop ik ook, want ik was juist zo blij dat ik bij de vlos kon en thuis bevallen enzo... niet dat mijn gyn niet aardig is, maar ik ben gewoon liever thuis...
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:16:57 #239
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60305299
Pff ben "gesloopt" eerst vanmorgen 3,5 uur bezig geweest met het ophangen van rolgordijnen bij mn ouders, daarna nog 2 uurtjes de stad in om te shoppen voor de vakantie en net zo goed als alles ingepakt voor de vakantie. Dat is toch echt het minst leuke van de vakantie: inpakken. bah! En ben nog niet helemaal klaar, heb zo nog een wasje op te vouwen waarvan ook nog een deel mee moet.

Ik heb nog gekeken naar de spijkerbroek bij H&M hartstikke gaaf, maar veel te lang. Maar niet gekocht, heb maar gewoon een zelfde zwarte broek bij Prenatal gekocht die ik ook al had, die zit heerlijk. En dit shirt:

Marie, 80 als onderdruk is toch niet zo heel hoog of wel? Ik weet wel dat ze tegenwoordig dat heel goed in de gaten houden ivm zw.vergiftiging.. maar hopelijk helpt het als je een dag minder werkt en is je bloeddruk over 4 weken weer helemaal goed.
Make love, not war ☮
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:49:14 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60306263
Leuk t-shirt Diaan

Ik geloof dat het er meer om ging dat hij de vorige keer ook 80 was en dat het nu wel aan het zakken had moeten zijn. Nu kan het niet heel veel kwaad, maar voor de toekomst heb je dan idd kans op een te hoge bloeddruk, omdat hij in de laatste maanden weer gaat stijgen.
pi_60306368
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef Diaan73 het volgende:

Marie, 80 als onderdruk is toch niet zo heel hoog of wel?
dat dacht ik ook
Bij mij zeiden ze destijds dat het pas gevaarlijk werd als het in de buurt van de 100 komt
(ben uiteindelijk ingeleid met een onderdruk van 99 en eiwitten in de urine)
maar goed, minder werken zal er in ieder geval niet minder voor zijn!

En nog een voor Madelieve, wat verschrikkelijk voor je dat het zo moet gaan zeg, met je vriend in het zkh, hopelijk kun je hem er toch een beetje bij hebben bij je bevalling
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_60308352
Marie, wat vervelend, maar wat de anderen ook zeggen, mijn onderdruk is altijd in de buurt van 80,nu iets lager, maar soms iets hoger.
Bij Sara heb ik een onderdruk gehad van 102, toen kreeg ik extra controles, ctg enz, en met veel rust is het toen gezakt naar 90.
Maar misschien heb je normaal een hele lage onderdruk? Als het plots erg verhoogd is (van 60 naar 80 zeg maar) kan ik me indenken dat je extra in de gaten gehouden wordt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60313094
Volgens mij zijn mijn kwaaltjes langzaam aan aan het weg trekken...gelukkig.
Ben al wat minder misselijk...

Wij hebben een keileuke babykamer gevonden op marktplaats, maar ja, ik ben pas 9,5 week......is iets te vroeg of niet??
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:51:41 #244
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60314180
Koningin, je moet je gevoel daar in volgen voor de een is het vroeg een ander heeft de kinderkamer al staan n uur na de test bijvoorbeeld als je er maar voor zorgt dat in iedergeval vanaf 26 weken dat er vorm in komt en van 37 weken max dat alles klaar en ingericht is.

Maar goed, belt net een vriendin van me op (over 2 weken uitgerekend ) met een wanhoopskreet.
Ze was gebeld door haar kraamzorg bureau dat ze toch haar zorg anders moest gaan regelen want zij konden het gezien de huidige drukte niet leveren Kraamzorghotel is in haar regio geen optie omdat die er simpelweg niet zit en kraamzorgburo's uit de regio kunnen ook geen zorg garanderen, haar zorgverzekeraar liet haar weten dat ze in deze brandende situatie dan maar in het ziekenhuis moest bevallen ( volledig vergoed) maar dat ze daar dan max 24 uur kon blijven en vanaf dan zelf maar mantelzorg moest regelen. de 1e 2 dagen zal dat wellicht nog lukken voor haar lief, maar daarna moet hij werken heeft zijn baas al aangegeven en kan daar geen uitzondering voor maken.
Resultaat : Een zwaar overstuurde LLM die niet meer weet wat ze moet omdat de kraamzorg t af laat weten...
k vrees dat ik maar moet gaan kijken of t mij lukt om haar op te vangen ook al is het aan de andere kant van het land
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60314212
Dat is ook niet erg netjes van de kraamzorg. Als ik zie hoe vroeg je dat al moet aanvragen (voor 16 weken) en dan komen ze 2 weken van tevoren aan dat het niet lukt. Dan zou ik ook de wanhoop nabij zijn.

Over dat kamertje: ik ging gewoon eens wat zoeken op marktplaats, niet gedacht dat ik ook echt wat leuks zou vinden.....
pi_60314238
Jeetje wat een verhaal! Dat is toch van de zotte... Je zou denken dat zoiets in Nederland niet voorkomt. Wel geweldig dat je overweegt dan zelf de zorg op je te nemen. Zo'n vriendin zou iedereen zich wensen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:20:30 #247
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60314695
Schandalig, Maffemuts, dat ze het zo erg laten afweten.
Ben ik even blij dat ik twee oma's in de buurt heb zitten die waarschijnlijk graag die zorg op zich zouden nemen. Van mijn moeder weet ik het wel zeker, trouwens. Over welke regio hebben we het eigenlijk? (Voor het geval ik in dezelfde regio zit.)
pi_60314893
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 08:44 schreef Koningin het volgende:

Wij hebben een keileuke babykamer gevonden op marktplaats, maar ja, ik ben pas 9,5 week......is iets te vroeg of niet??
Wij zagen een babykamer die 60% was afgeprijsd in een babyzaak. Ik was toen ook nog niet zo lang zwanger. Maar we hebben het toch gekocht. Daar ben ik nu heel blij mee!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60314971
Zo, dat is wel erg laat en bot van de kraamzorg.

Wel lullig trouwens, want ik krijg hier in Groningen gegarandeerd de normale 49 uur En daarna komt mijn mama ook nog een paar dagen helpen
pi_60315164
Wat ontzettend lullig van de kraamzorg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')