Net wat we nodig hebben, een tweede Q.!quote:
Ik ben andersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net wat we nodig hebben, een tweede Q.!
De wereld kan een tweede Q. niet aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net wat we nodig hebben, een tweede Q.!
Jij gaat wel daadwerkelijk binnen een half jaar ergens anders werken?quote:
Ik denk dat je erg goed omschrijft wat wij allemaal missen, inclusief mijzelf, zucht...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar geen billen tegen je aan gedrukt en geen lichaam waar je je armen omheen kan slaan en dat je dicht tegen je aan kan trekken, je neus in haar nek verbergen en haar geur ruiken....
Ik ontken alles gewoon, als ik daar over na ga denken word ik niet vrolijk, zeker niet met zulk weer er bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je erg goed omschrijft wat wij allemaal missen, inclusief mijzelf, zucht...
* Belsezar droomt langzaam weg bij deze gedachte
Gewoon ff geduld hebben tot HH weer online isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ontken alles gewoon, als ik daar over na ga denken word ik niet vrolijk, zeker niet met zulk weer er bij.
Gisteravond nog, en ook zo weer wakker geworden...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat je erg goed omschrijft wat wij allemaal missen, inclusief mijzelf, zucht...
* Belsezar droomt langzaam weg bij deze gedachte
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef CherryLips het volgende:
hey doe es vrolijk ja, het is vrijdag.
Wel op mijn hoofdquote:
Ik ben wel hier en daar aan het solliciteren jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij gaat wel daadwerkelijk binnen een half jaar ergens anders werken?
Of bedoel je dat je op een andere manier gaat klagen?
Heb jij volgende week zaterdag zin en tijd om Q. z'n nieuwe stalkobject te ontmoeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef CherryLips het volgende:
hey doe es vrolijk ja, het is vrijdag.
Wie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij volgende week zaterdag zin en tijd om Q. z'n nieuwe stalkobject te ontmoeten?
Lees een post of 35 terug en je weet alles!quote:
Oh. Ik dacht dat ie nu alweer een nieuwe had.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees een post of 35 terug en je weet alles!
Die is altijd online in mn hart.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon ff geduld hebben tot HH weer online is
Welke nu weer?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij volgende week zaterdag zin en tijd om Q. z'n nieuwe stalkobject te ontmoeten?
Je test medicijnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:32 schreef Q. het volgende:
Ik vind mijn werk vandaag best wel leuk! Ik ben dodelijk ziek!.
.
Wat ben je toch zachtaardig geworden met HH in je leven...quote:
Nu is het slechts wachten tot heksje online komt om je in haar verpleegsterspakje te verzorgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:32 schreef Q. het volgende:
.
Wat voor nonsens kraam je nu weer uit?!?!?! Jij hoort alleen maar te klagen, kankeren en zeiken over je klote bestaan en baan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:32 schreef Q. het volgende:
.
Nieuw stalkobject. Dus dat stimuleert weer wat meer, waardoor er extra serotonine wordt aangemaakt, hetgeen je lekkerder doet voelen. Oh, en testosteron natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat voor nonsens kraam je nu weer uit?!?!?! Jij hoort alleen maar te klagen, kankeren en zeiken over je klote bestaan en baan.
Wie heeft enige medische kennis hier?
Ik heb meer verstand van verzekerenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat voor nonsens kraam je nu weer uit?!?!?! Jij hoort alleen maar te klagen, kankeren en zeiken over je klote bestaan en baan.
Wie heeft enige medische kennis hier?
doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:32 schreef Q. het volgende:
.
Mooi, kan jij mij verzekeren als ik Q. chirurgisch zijn abnormale status verhelp? Mocht ik iets fouts doorsnijden ofzo...quote:
Bedrijfsrisico enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi, kan jij mij verzekeren als ik Q. chirurgisch zijn abnormale status verhelp? Mocht ik iets fouts doorsnijden ofzo...
Niks wat duct tapen en wat Velpon niet kan verhelpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ding is al zoooo vaak gebroken, vaker lukt echt niet meer hoor.
Goed, wie wilt mij helpen bij deze delicate operatie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bedrijfsrisico enzoEn gewoon zorgen dat er geen getuigen zijn
Q. is Q. niet meer de laatste tijd. Al dat rondneuken...quote:
Mooi toch, dan kun je hem des te sneller uitknijpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef CherryLips het volgende:
m'n puist wordt met de seconde groter.
* Elegy pakt de operationele roestige appelboor...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, wie wilt mij helpen bij deze delicate operatie?
Goed, begin met een opening te maken in de slaap van patient Q.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
* Elegy pakt de operationele roestige appelboor...
Nachtzuster, Wat moet ik zonder jou beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:39 schreef dawg het volgende:
Nu is het slechts wachten tot heksje online komt om je in haar verpleegsterspakje te verzorgen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi toch, dan kun je hem des te sneller uitknijpen.
Que?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef Pheno het volgende:
Iemand nog een aliencondoom nodig?
De boor is wat bot, dus het gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, begin met een opening te maken in de slaap van patient Q.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..].
maar dit is zo'n fijne onderhuidse die helemaal paarsig wordt en geen witte kop krijgt en alleen maar pijn doet.
Bijna, Quest.quote:
Wie roept mij daar? Tjonge wat een goed gevoel om te horen dat er ook over mij gepraat wordt als ik er niet benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu is het slechts wachten tot heksje online komt om je in haar verpleegsterspakje te verzorgen.
Q. zet zijn tent ook al op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie roept mij daar? Tjonge wat een goed gevoel om te horen dat er ook over mij gepraat wordt als ik er niet ben![]()
Hai allerliefste Q. Nog maar 1 nachtje![]()
![]()
Zo, en dan nu maar eens tas inpakken om te gaan kamperen![]()
* Belsezar zal in de gecreerde opening met een aantal oude gebruikte injectienaalden gevuld met zuur de plek blootleggen die we moeten benaderenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
De boor is wat bot, dus het gaat niet zo snel.
*geluid van vermalen vlees en splinterend bot*
quote:
Jij bent dan ook zo leuk en geweldig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie roept mij daar? Tjonge wat een goed gevoel om te horen dat er ook over mij gepraat wordt als ik er niet ben![]()
Hai allerliefste Q. Nog maar 1 nachtje![]()
![]()
Zo, en dan nu maar eens tas inpakken om te gaan kamperen![]()
Kei eng al die blije smilies.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo leuk en geweldig..
Hoi.. Lekker kampeerweer, veel plezier!
.
.
Je wordt er zelfs voor wakker gemaakt zodat je mee kunt praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* Elegy pakt enkele krammen uit de garage om de opening open te houden en draait enkele roestige schroeven in het weefselquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar zal in de gecreerde opening met een aantal oude gebruikte injectienaalden gevuld met zuur de plek blootleggen die we moeten benaderen
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Hij groeit goed?quote:
quote:
Als ie een beetje hard is met ribbels zie ik mogelijkheden.quote:
En dat dan uitknijpenquote:
Daar kun je een borrelglaasje mee vullen.quote:
Bukake maar dan andersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kun je een borrelglaasje mee vullen.
quote:
quote:
Was al wakkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Je wordt er zelfs voor wakker gemaakt zodat je mee kunt praten.
Hallo.quote:
Nou, bef het nog even schoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Dickies het volgende:
Ha! De rode zee is weer verdampt.
Ik verbaas me iedere keer weer over lurkers in een SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |