If you know how to suck a waterpipe you must know how to suck a camel's dick aswellquote:
Die associatie heb ik nog nooit gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
If you know how to suck a waterpipe you must know how the suck a camel's dick aswell
De klootzak, zeg hem maar dat ze vergeten zijn hem in het abortus afval bakje te dumpenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw men, hij is weer bezig hoorNee, dat heb ik nooit gezegd, hij wel maar dat schuift hij mij dus weer in de schoenen
Dat zijn ze niet vergeten maar hij is er weer uitgeklommenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De klootzak, zeg hem maar dat ze vergeten zijn hem in het abortus afval bakje zijn vergeten te dumpenMet de navelstreng stevig om zijn nekje gewikkeld..
Ok, dat was al erg, ik zal niet verder gaan om jullie fragiele breinen te beschermen
De bastard wil dus niet sterven!!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet vergeten maar hij is er weer uitgeklommen
Ja, ik geloofde het eerst ook niet
ja en daar dan vertalingen vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Camel jockey, Sand monkey, Bakalak, Durka...?
Ik heb een erg vieze gedachte gang zo af en toequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Die associatie heb ik nog nooit gemaakt.
Gelukkig niet, trouwens.
Ik heb in het verleden vaak genoeg aan een waterpijp gezogen ja. Daar word je lekker high van.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een erg vieze gedachte gang zo af en toeMaar je zegt nu dus dat je weleens eens aan een waterpijp zuigt?
Kamelenruiter (kamelentuig klinkt wel leuk trouwens), Zandaap, Bakalak en Durka komen uit een filmquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja en daar dan vertalingen van.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom word ik hier de laatste tijd zo genegeerd?
bedankt, ik heb er nu wel genoegquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kamelenruiter (kamelentuig klinkt wel leuk trouwens), Zandaap, Bakalak en Durka komen uit een film
Geen probleemquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bedankt, ik heb er nu wel genoeg.
ik ga dus misschien in casa confetti wonen, eigen appartementjequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom word ik hier de laatste tijd zo genegeerd?
ja tof, ik jaloersquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga dus misschien in casa confetti wonen, eigen appartementjemaar ga er maar niet teveel vanuit, valt het niet tegen
``
Je ligt met je laptop in bedquote:
Volgens mij is een vriendin in bed luxerquote:
Soms wel, jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Volgens mij is een vriendin in bed luxer![]()
Sex met de laptop kan best.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Volgens mij is een vriendin in bed luxer![]()
Zou je dat verder kunnen uitwerken? Een diagrammetje zou leuk zijnquote:
Maar geen billen tegen je aan gedrukt en geen lichaam waar je je armen omheen kan slaan en dat je dicht tegen je aan kan trekken, je neus in haar nek verbergen en haar geur ruiken....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms wel, ja. Alhoewel ik bij mijn laptop er redelijk zeker van kan zijn dat ik de nacht begin met hetzelfde deel van het dekbed als waar ik mee eindig. Kleine zegeningen
.
Sex met de laptop !? nou mijn fantasie laat me hierbij echt ff in de steek...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Sex met de laptop kan best.
Langs iemand wakker worden is al fijn
Hoe ging de intake !? (of heb je dat al verteld en heb ik dat ff gemist)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef MLI het volgende:
Ik heb na de helft van de was van mijn lijn gehaald te hebben, al een pauze genomen om even een hapje te eten en toen ben ik weer achter internet verzeild geraakt. To do: rest van de was, afwas, stofzuigen, plantjes water geven, badkamer doen, afstoffen, dweilen, vuilnis buiten zetten, spullen pakken voor morgen en dan slapen tot 9 uur. Dan hele dag druk met fotoshoot, boodschappen doen, moeder en kennis afhalen van de trein, eten koken, afwassen, misschien nog caféetje doen en dan slapen. Zaterdag laat ik over aan de dames, zaterdagavond feestje met de spanjaarden inclusief Pedro en Anamaar hopelijk wordt mij dan meer duidelijk. Zondagochtend naar de vlooienmarkt met de dames en dan terrasjes pakken en dan meld ik me zondag ergens weer op fok. Maar ik gun mezelf nog een paar minuten.
Klinkt druk pfff.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef MLI het volgende:
Ik heb na de helft van de was van mijn lijn gehaald te hebben, al een pauze genomen om even een hapje te eten en toen ben ik weer achter internet verzeild geraakt. To do: rest van de was, afwas, stofzuigen, plantjes water geven, badkamer doen, afstoffen, dweilen, vuilnis buiten zetten, spullen pakken voor morgen en dan slapen tot 9 uur. Dan hele dag druk met fotoshoot, boodschappen doen, moeder en kennis afhalen van de trein, eten koken, afwassen, misschien nog caféetje doen en dan slapen. Zaterdag laat ik over aan de dames, zaterdagavond feestje met de spanjaarden inclusief Pedro en Anamaar hopelijk wordt mij dan meer duidelijk. Zondagochtend naar de vlooienmarkt met de dames en dan terrasjes pakken en dan meld ik me zondag ergens weer op fok. Maar ik gun mezelf nog een paar minuten.
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar geen billen tegen je aan gedrukt en geen lichaam waar je je armen omheen kan slaan en dat je dicht tegen je aan kan trekken, je neus in haar nek verbergen en haar geur ruiken....
Dan nog, dan zit er in ieder geval beweging in. Niets zo frustrerend als wachten en geen idee hebben wanneer er een uitkomst komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef MLI het volgende:
Intake: administratieve gegevens doorgenomen, daarna mocht ik mijn verhaal doen. Dus alles in het kort uitgelegd en woensdag krijg ik een soort van aanbeveling voor een volgende stap. Waarschijnlijk gaan ze me binnen die instelling niet behandelen (daar komen psychoten enzo) maar doorverwijzen naar een psycholoog die er verder op in zal gaan.
Berdankt nu hoef ik me de komende dagen niet af te vragen wat jij aan het doen bentquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef MLI het volgende:
Aah okequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef MLI het volgende:
Intake: administratieve gegevens doorgenomen, daarna mocht ik mijn verhaal doen. Dus alles in het kort uitgelegd en woensdag krijg ik een soort van aanbeveling voor een volgende stap. Waarschijnlijk gaan ze me binnen die instelling niet behandelen (daar komen psychoten enzo) maar doorverwijzen naar een psycholoog die er verder op in zal gaan.
Verhalen van MLI zijn altijd best goed hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Berdankt nu hoef ik me de komende dagen niet af te vragen wat jij aan het doen bent
Okee, dat is iig een stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef MLI het volgende:
Ja, ben ook niet teleurgesteld of zo, ze hadden aan de telefoon al gezegd dat de instelling in principe vooral mensen met een ernstige stoornis behandelt. Gewoon een extra stapje, no big deal.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan nog, dan zit er in ieder geval beweging in. Niets zo frustrerend als wachten en geen idee hebben wanneer er een uitkomst komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |