ik vind het allemaal maar een hoop geblabla over mannen, dates, seks en dat was hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verhalen van MLI zijn altijd best goed hoorMaar je mag natuurlijk ook best ff delen wat je de komen dagen gaat doen
Het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar een hoop geblabla over mannen, dates, seks en dat was het
We komen ook uit het single topic, en daar deden we dat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar een hoop geblabla over mannen, dates, seks en dat was het
Oeh nog een tip, als je eenmaal bij de psycholoog bent verwacht geen wonder ofzoquote:
Niks mis met mannen, dates en seks. Alhoewel ik in die combinatie niet direkt een hoofdrol hoef in te nemen, daar ben ik uiteraard te bescheiden voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het hoeft niet, je zegt het zelf, maar t zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met mannen, dates en seks. Alhoewel ik in die combinatie niet direkt een hoofdrol hoef in te nemen, daar ben ik uiteraard te bescheiden voor.
Thanks. En dan nu: mi casa schoonmakenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh nog een tip, als je eenmaal bij de psycholoog bent verwacht geen wonder ofzoik had zelf iets te hoge verwachtingen er van
![]()
Moet ik hier op mijn woorden gaan letten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Het hoeft niet, je zegt het zelf, maar t zou wel leuk zijn
Nee hoor, maar je impliceert t zelf al.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet ik hier op mijn woorden gaan letten?.
Nou ja, er wordt uiteraard wel van je verwacht dat je het doldrieste tempo van dit topic helpt gaande houden. Nu gaat je dat verder uitstekend af, dus ik voorzie geen problemenquote:
Nu je het zegt, denk dat iedereen er gewoon vanuit ging dat het kwam omdat je nog geen internet hadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:46 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vertel niet zo gauw hier wat ik allemaal heb gedaan enzo... Ben weggeweest van vrijdag tot dinsdag en volgens mij niks over gezegd. Nou ja, niet veel.
Wel een paar leuke foto's aan overgehouden
Gisteren uit eten geweest, ook niets over gezegd!
Is dat slecht van me?
Als ik daarover zou liegen zou iedereen hier door hebben dat ik zou liegenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je impliceert t zelf al.
Het was ook niet zo spannend hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nu je het zegt, denk dat iedereen er gewoon vanuit ging dat het kwam omdat je nog geen internet had
Ga je dat nu nog doen, of wacht je even tot morgen ofzo ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:01 schreef Elegy het volgende:
Waah, mijn Last.fm pagina is helemaal opnieuw ingedeeld!
Nu moet ik weer op zoek hoe alles zat
Ik heb net even gekeken en alles staat gewoon aan de andere kantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:08 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ga je dat nu nog doen, of wacht je even tot morgen ofzo ?
naar huis? Waar zit je dan nu?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef JanesBrownie het volgende:
Slaap lekker
Ik ga maar eens naar huis
Normale mensen slapen 's nachts. Behalve degene die een nachtdienst moeten draaien.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo! Wat een duf topic is dit 's nachts zeg! Ik ga zo maar eens een dutje doen!
Dames: op veler verzoek nieuwe foto's in mijn fotoboek!
Normaalheid is overrated, abnormaal is de norm. En nee, niet dat achterlijke kut-konijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Normale mensen slapen 's nachts. Behalve degene die een nachtdienst moeten draaien.
Dito! Wat een net-niks weer!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:57 schreef Q. het volgende:
En echt, wat heb ik toch een gruwelijke teringhekel aan dit soort weer, ik kan er echt niet tegen.
Bwech, ik denk dat ik na het werk nog maar even de stad in ga om te blijkopen...quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwech, ik denk dat ik na het werk nog maar even de stad in ga om te blijkopen...
Als ik een vrouw was geweest had je een knuffel gekregen van me.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwech, ik denk dat ik na het werk nog maar even de stad in ga om te blijkopen...
Dat doet mij ook al veel goed natuurlijk... En het vooruitzicht dat ikquote:
Waarom nu niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:19 schreef Q. het volgende:
Als ik een vrouw was geweest had je een knuffel gekregen van me.
Met hopelijk iets beter weer, een beetje zon tijdens de parade zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet mij ook al veel goed natuurlijk... En het vooruitzicht dat ikjou
volgende week alweer zie!
Zeg dat! Gaat Q. ook mee?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Met hopelijk iets beter weer, een beetje zon tijdens de parade zou fijn zijn.
* AirwiN houdt gewoon z'n colbert aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:24 schreef TwistedDarling het volgende:
*kacheltje aan*
Ik zie haar nergens, dus ik zou je kans gewoon grijpen. Zo hoog is mijn aaibaarheidsgehalte normaalgesproken niet...quote:
Dunno.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie haar nergens, dus ik zou je kans gewoon grijpen. Zo hoog is mijn aaibaarheidsgehalte normaalgesproken niet...
Dat is lief!quote:
Willen wij Q. mee?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Dunno.
TD en ik!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef Q. het volgende:
Is er iets leuks op de Parade?
Dat is natuurlijk De Vraag hè? Ik voel me niet bezwaard als het antwoord "Nee" is hoor.quote:
Het antwoord is 'Ja' natuurlijk. Neem je je vriendinnetje mee?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:34 schreef Q. het volgende:
Dat is natuurlijk De Vraag hè? Ik voel me niet bezwaard als het antwoord "Nee" is hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |