Goed, begin met een opening te maken in de slaap van patient Q.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
* Elegy pakt de operationele roestige appelboor...
Nachtzuster, Wat moet ik zonder jou beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:39 schreef dawg het volgende:
Nu is het slechts wachten tot heksje online komt om je in haar verpleegsterspakje te verzorgen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi toch, dan kun je hem des te sneller uitknijpen.
Que?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef Pheno het volgende:
Iemand nog een aliencondoom nodig?
De boor is wat bot, dus het gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, begin met een opening te maken in de slaap van patient Q.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..].
maar dit is zo'n fijne onderhuidse die helemaal paarsig wordt en geen witte kop krijgt en alleen maar pijn doet.
Bijna, Quest.quote:
Wie roept mij daar? Tjonge wat een goed gevoel om te horen dat er ook over mij gepraat wordt als ik er niet benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu is het slechts wachten tot heksje online komt om je in haar verpleegsterspakje te verzorgen.
Q. zet zijn tent ook al op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie roept mij daar? Tjonge wat een goed gevoel om te horen dat er ook over mij gepraat wordt als ik er niet ben![]()
Hai allerliefste Q. Nog maar 1 nachtje![]()
![]()
Zo, en dan nu maar eens tas inpakken om te gaan kamperen![]()
* Belsezar zal in de gecreerde opening met een aantal oude gebruikte injectienaalden gevuld met zuur de plek blootleggen die we moeten benaderenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
De boor is wat bot, dus het gaat niet zo snel.
*geluid van vermalen vlees en splinterend bot*
quote:
Jij bent dan ook zo leuk en geweldig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie roept mij daar? Tjonge wat een goed gevoel om te horen dat er ook over mij gepraat wordt als ik er niet ben![]()
Hai allerliefste Q. Nog maar 1 nachtje![]()
![]()
Zo, en dan nu maar eens tas inpakken om te gaan kamperen![]()
Kei eng al die blije smilies.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo leuk en geweldig..
Hoi.. Lekker kampeerweer, veel plezier!
.
.
Je wordt er zelfs voor wakker gemaakt zodat je mee kunt praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* Elegy pakt enkele krammen uit de garage om de opening open te houden en draait enkele roestige schroeven in het weefselquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar zal in de gecreerde opening met een aantal oude gebruikte injectienaalden gevuld met zuur de plek blootleggen die we moeten benaderen
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Hij groeit goed?quote:
quote:
Als ie een beetje hard is met ribbels zie ik mogelijkheden.quote:
En dat dan uitknijpenquote:
Daar kun je een borrelglaasje mee vullen.quote:
Bukake maar dan andersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kun je een borrelglaasje mee vullen.
quote:
quote:
Was al wakkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Je wordt er zelfs voor wakker gemaakt zodat je mee kunt praten.
Hallo.quote:
Nou, bef het nog even schoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Dickies het volgende:
Ha! De rode zee is weer verdampt.
Ik verbaas me iedere keer weer over lurkers in een SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |