Tja, zijn hand weer. Moet je voor de lol eens kijken naar zijn striking tegen Sylvia (staat hier wel ergens een vertraagde .gif). Elke stoot komt vanaf zijn heupen, hij slingert zijn hand dan omhoog en raakt het vervolgens vaak met de zijkant van de vuist/duim.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:15 schreef Dacide het volgende:
fedor mag niet aktie komen gedurende 180 dagen (beslissing van de CASC ivm handblessure), tenzij een dokter hem al voor die tijd clearance geeft.
Sylvia heeft ook 180 dagen gekregen.
38 is volgens mij een best oude leeftijd om nog een kind te krijgen. Toch bijna 40 hehquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Zovaak krijgen 38-jarige vrouwen volgens mij toch geen miskraam onder normale leefomstandigheden, maar ik ben er ook geen expert van
Ben benieuwd wat dit alles met Rampage zelf doet!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel te goed om niet te kijken, vorige WEC was een stukje beter maar die is dan ook ERG moeilijk te overtreffen. Deze show had ook alles in zich hoorgeweldig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ook geen Silvia helaasch, maar ik vertrouw erop dat ze Ortiz weten te strikkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vette poster, ben benieuwdWel jammer dat het niet Fedor is. Dat had me na de vorige Affliction toch wel erg leuk geleken.
Vraag me af of Sylvia en Aleksander er uberhaupt bij kunnen zijn?quote:Andrei Arlovski vs. Josh Barnett
Vitor Belfort vs. Matt Lindland
Renato "Babalu" Sobral vs. TBA
Tim Sylvia vs. TBA
Vladimir Matyushenko vs. Antonio Rogerio Nogueira
Pedro Rizzo vs. TBA
Aleksander Emelianenko vs. TBA
Roy Nelson vs. Jay White
Mike Pyle vs. TBA
And my wish shall be granted!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoop dat ze meteen wat meer IFL namen kunnen halen.. ik wil absoluut een rematch tussen Roy Nelson en Ben Rothwell zien!!!
quote:IFL heavyweight champion Roy Nelson could be the latest free agent heavyweight to migrate to Affliction, according to a report by MMANews.com.
Je bedoelt dat bijna alle vechters van het eerste evenement wee rop staanquote:
Ohnoes you didn'tquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
De afgelopen week zweetten mn ballen al zonder ondergoed, ik wil er niet aan denken hoe klam en plakkerig alles zou zijn als ik ondergoed aan had
quote:Brock will never get a KO victory
Why?
His hands are too big. He had to have custom gloves made cause his hands are so large
and as we know with boxing gloevs, and with phonebooks, the bigger the surface the more displaced the power is.
His hands are too big to score KO punches even if he knew how to punch. keep in mind he has no clue how to actually punch and his stand up will probably always be terrible.
anyway. there ya go. his only course of action is ground and pound
hehe wat een onzinquote:
quote:Gilbert Yvel, one of the most infamous competitors in PRIDE’s storied history, will be returning to the Japanese MMA scene after signing a contract with DREAM, reports Stash Capar of The Fight Network.
Want?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef Tazmaniac het volgende:* Roger Huerta waarschijnlijk weg bij de UFC na einde contract!
DW gaat gewoon dat contract geven want Roger Huerta = Mexicaanse markt en die willen ze veroveren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:20 schreef Dacide het volgende:
Hij heeft nog 1 fight left op contract (floran fight).. en wil daarna een contract met meer centjes en shit... Dana White zei toen "Nee lieve Roger Huerta, ik geef je die centjes niet"..
Of beidequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef n00cL30n het volgende:
Och, of je het nu voor een gevecht krijgt, of uit een sponser deal?
1st round knockout zou leuk zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Dacide het volgende:
Liddel maakt gehakt van Rashad.... Rashad krijgt Liddel niet- of moeilijk op de grond en standup pakt liddel hem van alle kanten.
Silva vs. Liddell voor de title in december ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:31 schreef Dacide het volgende:
Waarna Silva inmiddels opnieuw een titleshot krijgt
Silva for the win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |